He he he :D! Nie będzie związków partnerskich - zadecydował Sejm RP! Brawo!

Data: 2013-01-26 07:34:25
Autor: pluton_
He he he :D! Nie będzie związków partnerskich - zadecydował Sejm RP! Brawo!
To wielki sukces tej kadencji sejmu. Obawiam się, że jedyny :-?

Mam nadzieje, ze nie jedyny. W  kolejce czekaja ustawy
o obcinaniu fiutkow i zaszywaniu cipek.

Nullification

Data: 2013-04-13 19:49:02
Autor: abc

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kdvtqi$m59$1node1.news.atman.pl...
To wielki sukces tej kadencji sejmu. Obawiam się, że jedyny :-?

Mam nadzieje, ze nie jedyny. W  kolejce czekaja ustawy
o obcinaniu fiutkow i zaszywaniu cipek.

Zgodnie z prawem koranicznym?

He he he :D! Nie będzie związków partnerskich - zadecydował Sejm RP! Brawo!