HeRsk stchórzył?

Data: 2010-08-09 03:20:57
Autor: Pistacjusz
HeRsk stchórzył?
Czemu się boisz odpowiedzieć na pytanie:

  - dlaczego Donu¶ uparl sie leciec
    do katynia akurat 07.04.2010 skoro takie "wizyty" nie byly
    tradycja ? Prezio nigdy byl w Katyniu.
    czyzby putin/miedwiediew mu kazali ?

Data: 2010-08-09 04:37:20
Autor: robertbig
HeRsk stchórzył?
On 9 Sie, 12:20, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
Czemu się boisz odpowiedzieć na pytanie:

  - dlaczego Donu¶ uparl sie leciec
    do katynia akurat 07.04.2010 skoro takie "wizyty" nie byly
    tradycja ? Prezio nigdy byl w Katyniu.
    czyzby putin/miedwiediew mu kazali ?

Bo on ignoruje Trola

Z mojej strony otrzymasz nst .odp.

"Żeby głupi ,miał zagadkę "  :D

Data: 2010-08-09 06:05:18
Autor: Pistacjusz
HeRsk stchórzył?
On 9 Sie, 13:37, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Czemu się boisz odpowiedzieć na pytanie:

>   - dlaczego Donu¶ uparl sie leciec
>     do katynia akurat 07.04.2010 skoro takie "wizyty" nie byly

Doceniam wysiłek usprawiedliwiania tchórzostwa HeRska jednak
nie brzmi to przekonuj±co.

Data: 2010-08-09 17:03:15
Autor: !he®sk!
HeRsk stchórzył?
On Mon, 9 Aug 2010 06:05:18 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

> Bo on ignoruje Trola
>
> Z mojej strony otrzymasz nst .odp.
>
> "Żeby głupi ,miał zagadkę "  :D

Doceniam wysiłek usprawiedliwiania tchórzostwa HeRska jednak
nie brzmi to przekonuj±co.

 no i co tchorzu ?

 potraficie juz odpowiedziec na pytania:

 - dlaczego s.p. lech (a wlasciwie jego brat) uparl sie leciec
   do katynia akurat 10.04.2010 skoro takie "wizyty" nie byly    tradycja ? ostatni raz s.p. prezio byl w katyniu w 2007.
   czyzby tusk/komorowski/putin/lebiediew mu kazali ?

 - kto kazal s.p. preziowi zapakowac do tu 4 generalow, dowodcow
   sil zbrojnych ? czyzby tusk/komorowski/putin/lebiediew mu kazali ?

 - dlaczego szef bbn nie zareagowal na tego typu nierozwage?
   malo tego, lecial tym samym samolotem! to tez wina tuska?

 - kto organizowal wylot, sporzadzal liste chetnych ? tez tusk ?

 - jaka byla przyczyna spoznienia sie prezia na start?    pil z tuskiem do samego rana ruska wodke ?

 - kto kazal ladowac pilotom w gestniejacej mgle ?
   czyzby tusk/komorowski/putin/ zmusili pilotow do ladowania ?

 - kto zaraz po katastrofie wyglosil oredzie do przyjaciol moskali?
   czyzby tusk/komorowski kazali kajac sie prezesowi pis ?  - kto nazwal postkomune wspolczesna lewica, kto nazwal sld patriotami
   mimo, ze wczesniej byla to organizacja przestepcza, kto wychwalal
   patriotow z epoki gierka, kto lizal tylek napieralskiemu, az bralo
   obrzydzenie, a dzis udaje, ze nic takiego nie bylo ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-09 12:35:00
Autor: Bogdan Idzikowski
HeRsk stchórzył?

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:aaef00ae-4d29-4afd-b232-c9878c981cd0i31g2000yqm.googlegroups.com...
Czemu się boisz odpowiedzieć na pytanie:

  - dlaczego Donu¶ uparl sie leciec
    do katynia akurat 07.04.2010 skoro takie "wizyty" nie byly
    tradycja ? Prezio nigdy byl w Katyniu.
    czyzby putin/miedwiediew mu kazali ?

Bo wiedział, że 10 będzie zła pogoda.
Jeste¶ zadowolony?
Masz jeszcze głupie pytania, na które można udzielić głupie odpowiedzi?

Data: 2010-08-09 06:06:30
Autor: Pistacjusz
HeRsk stchórzył?
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomo¶cinews:aaef00ae-4d29-4afd-b232-c9878c981cd0i31g2000yqm.googlegroups.com...

============================================>
Bo wiedział, że 10 będzie zła pogoda.
Jeste¶ zadowolony?
Masz jeszcze głupie pytania, na które można udzielić głupie odpowiedzi?

Lepiej poszukaj HeRska i namów go aby nie tchórzył przed prostymi
pytaniami.

Data: 2010-08-09 15:27:56
Autor: Bogdan Idzikowski
HeRsk stchórzył?

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:6d25200d-a1f9-4b4d-b36d-f1e60722c27bv41g2000yqv.googlegroups.com...
[...]

Mam cię także przeprowadzać przez ulice?

Data: 2010-08-09 07:04:55
Autor: Pistacjusz
HeRsk stchórzył?
On 9 Sie, 15:27, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Mam cię także przeprowadzać przez ulice?

To twój koleżka to może wiesz gdzie się schował.
Namów go żeby nie pękał tylko wylazł z ukrycia.

Data: 2010-08-09 16:33:27
Autor: Bogdan Idzikowski
HeRsk stchórzył?

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:996b0d90-a250-4c8f-b448-809fc02acfdai13g2000yqd.googlegroups.com...
On 9 Sie, 15:27, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Mam cię także przeprowadzać przez ulice?

To twój koleżka to może wiesz gdzie się schował.
Namów go żeby nie pękał tylko wylazł z ukrycia.

=============================

Pizdacjusz - to ty jeste¶ moim koleżk±. Czy ja twoim? No... Nie wiem już...

Data: 2010-08-09 17:03:15
Autor: !he®sk!
HeRsk stchórzył?
On Mon, 9 Aug 2010 06:06:30 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

> [...]
> Masz jeszcze głupie pytania, na które można udzielić głupie odpowiedzi?

Lepiej poszukaj HeRska i namów go aby nie tchórzył przed prostymi

 zobaczymy czy nie stchorzysz przed odpowiedziami na te proste
pytania:

 no i co, odpowiesz ? --

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-09 11:04:30
Autor: Pistacjusz
HeRsk stchórzył?
On 9 Sie, 17:03, !he(R)sk! <!.^bigbred...@interia.pl> wrote:
On Mon, 9 Aug 2010 06:06:30 -0700 (PDT), Pistacjusz
 no i co, odpowiesz ?

A znalazłę¶ się, ¶wietnie.
Skoro chcesz odpowiedzi to po kolei od pierwszego pytania.

Data: 2010-08-10 19:00:12
Autor: !he®sk!
Pistacjusz - stchórzyłe¶ ?
On Mon, 9 Aug 2010 11:04:30 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

On 9 Sie, 17:03, !he(R)sk! <!.^bigbred...@interia.pl> wrote:
> On Mon, 9 Aug 2010 06:06:30 -0700 (PDT), Pistacjusz
>  no i co, odpowiesz ?

A znalazłę¶ się, ¶wietnie.

 wyobraz sobie, ze nie mam czasu na psp. szukales mnie ?
 trzeba bylo napisac na adres email.

Skoro chcesz odpowiedzi to po kolei od pierwszego pytania.

  TAK !

 a wiec po kolei, od 1-wszego pytania.  ODPOWIADAJ zgodnie z faktami i sumieniem!

[...]
   sil zbrojnych ?  - dlaczego szef bbn nie zareagowal na tego typu nierozwage?
   malo tego, lecial tym samym samolotem!

 - kto organizowal wylot, sporzadzal liste chetnych ?

 - jaka byla przyczyna spoznienia sie prezia na start?  - kto kazal ladowac pilotom w gestniejacej mgle ?
[...]

 no jak, odpowiesz czy przylgnie do ciebie nazwa TCHORZA ?!!

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-12 17:52:43
Autor: | he®sk |
Pistacjusz - co jest, stchórzyłe¶ ?!!

Data: 2010-08-12 19:54:38
Autor: | he®sk |
Pistacjusz - co jest, stchórzyłe¶ ?!! CZEKAM !!!

Data: 2010-08-12 20:02:22
Autor: .'he®sk'

Data: 2010-08-14 07:53:08
Autor: .'he®sk'

Data: 2010-08-14 16:14:12
Autor: .'he®sk'

Data: 2010-08-28 19:48:35
Autor: Wiesiaczek
Pistacjusz - co jest, stchórzyłe¶ ?!! CZEKAM !!!

Użytkownik ".'he®sk'" <','bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:mg8d66hjthpkefmhdp5tiic90fen2f8tnr4ax.com...
[...]

Robisz tu ¶mietnik tylko

PLONK!

Data: 2010-08-29 14:29:24
Autor: =he®sk=
Pistacjusz - co jest, stchórzyłe¶ ?!! CZEKAM !!!
On Sat, 28 Aug 2010 19:48:35 +0200, "Wiesiaczek"
<ciotkazielinska@vp.pl> wrote:

[...]

 nie masz nic do roboty to posprzataj psp "cioto zielinska" ;o))
 cos za jeden, jaka wczesniej miales ksywke? sadzac po rodzaju  agenta jestes "starym znajomym", ktory podszywal sie podemnie.

  http://miniurl.pl/sitko

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-29 18:14:14
Autor: nnkarwan
Pistacjusz - co jest, stchórzyłe¶ ?!! CZEKAM !!!

Użytkownik "=heRsk=" <e-super_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ajkk76dn0k2i7gdkvjkmrveqjaerkf8v4s4ax.com...
[...]

Ale o co chodzi? Kto ma sprz±tać ten smietnik, ciotka Zielińska? Przecież ona jest juz na emeryturze!

Data: 2010-08-15 10:55:26
Autor: .'he®sk'

Data: 2010-08-15 15:23:26
Autor: -he®sk

Data: 2010-08-16 16:32:53
Autor: -he®sk

Data: 2010-08-16 18:18:30
Autor: [he®sk]

Data: 2010-08-17 12:31:04
Autor: Zahir
Pistacjusz - co jest, stchórzyłe¶ ?!! CZEKAM !!!
Ten gł±b ci nie odpowie. Zajęty jest ¶ledzeniem poparwno¶ci polskiej pisowni!

--

Zahir

Użytkownik ""[heRsk]"" <_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:85pi66prm5df25sidl021chk89vfogu13l4ax.com...
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

> [...]

  obrzydzenie, a dzis udaje, ze nic takiego nie bylo ?

no jak, odpowiesz czy przylgnie do ciebie nazwa TCHORZA ?!!

-- Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-18 18:11:59
Autor: [he®sk]
Pistacjusz - co jest, stchórzyłe¶ ?!! CZEKAM !!!
On Mon, 9 Aug 2010 11:04:30 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

 [...]

Skoro chcesz odpowiedzi to po kolei od pierwszego pytania.

  TAK ! Doczekam sie wreszcie ?

Data: 2010-09-03 18:13:59
Autor: Tola
Pytania do bolka:
A ty odpowiesz na te?

-- -
1.Czy pamiętasz, jak w styczniu 1971 r. przyznałeś, że na zadanie SB
dokonywałeś identyfikacji
uczestników zajść grudniowych z fotografii i filmu? Czy teraz możesz podać
powody tych działań?

2.Dlaczego okłamałeś wszystkich mówiąc o przeskoczeniu płotu, podczas gdy na
strajk 14.08.1980 r. zostałeś dowieziony motorówką z
Dowództwa Marynarki Wojennej z Gdyni?

3.Jak godziłeś swoją katolicką moralność z głośnymi przygodami, o które żona
robiła Ci publiczne awantury w 1980r.?

4. 9 grudnia 1980 r. przyznano "Solidarności"
pierwszą nagrodę -30tys. USD. Co z tymi pieniędzmi?

5.Co zrobiłeś z 60tys. USD nagrody szwedzkiej prasy, którą miałeś przekazać
na Panoramę Racławicką, lecz nigdy nie przekazałeś?

6.Czy mieszkanie przy ul. Polanki 52 kupiłeś, czy
otrzymałeś w darze i od kogo?

7.W jakiej kwocie Bagsik i inni biznesmeni finansowali Twoją pierwszą
kampanie wyborcza?

8.Czy uważasz za właściwe, że głowa państwa lokuje pieniądze w bankach
zagranicznych, wbrew polskiemu
prawu?

9.Czy w 1981 r. byłeś informowany przez Prezydium MKZ, że M. Wachowski jest
kapitanem?

10.Czy Wachowski posiada Twoje zdjęcia
ze wspólnych orgii i dlatego nie zareagowałeś na jego poczynania?

11.Czy SB szantażowała Cię ujawnieniem wszczętych postępowań karnych o
kradzieże przed sądem dla nieletnich i sądem rejonowym, wymuszając pełną
współpracę?

12.Za jakie zasługi w obozie w Arłamowie przyznano
Ci prawo polowania z Kiszczakiem i 5- tygodniowy pobyt z całą rodziną, gdy
innym odmawiano zwykłych
widzeń?

13.Czy pamiętasz swoja wypowiedź na Kongresie w USA "lokujcie swoje kapitały
w Polsce, bo na nędzy
i głupocie można najlepiej zarobić", czy nadal tak sądzisz?

14.Z jakiej obietnicy wyborczej sie wywiązałeś?

15.Czy teraz potrafisz odpowiedzieć na pytanie Andrzeja Gwiazdy z 1 zjazdu
"Solidarności", jak wygląda dogadanie się Polaka z Polakiem, gdy jeden
jest zdrajcą?

16.Kiedy spełnisz publiczną obietnicę rozliczenia się z majątku i wskażesz
jego prawdziwe źródła, bo Twoje książki przyniosły straty? Podobnie z
obietnicą wyjaśnienia stosunków z SB?

17.Czy nie dość już kłamstw, krętactw, niekompetencji, pazerności,cz y
Ty naprawdę nie boisz się Boga, Lechu?

Anna Walentynowicz , 1995 r.

Data: 2010-09-12 09:53:01
Autor: =he®sk=
PISTACJUSZ - TCHORZU !

 ODPOWIADAJ zgodnie z faktami i sumieniem!

 - dlaczego s.p. lech (a wlasciwie jego brat) uparl sie leciec
   do katynia akurat 10.04.2010 skoro takie "wizyty" nie byly    tradycja ? ostatni JEDYNY raz s.p. prezio byl w katyniu w 2007.
   - kto kazal s.p. preziowi zapakowac do tu-154 4 generalow, dowodcow

Data: 2010-09-12 12:40:30
Autor: precz z PO
PISTACJUSZ - TCHORZU !
=he®sk= pisze:
 ODPOWIADAJ zgodnie z faktami i sumieniem!

Nadal masz włączone światła mijania i wyłączoną umiejętność logicznego myślenia przygłupie :)

"W poniedziałek Międzynarodowy Komitet Lotniczy przekazał polskiej stronie dokumenty m.in. z eksperymentu, który przeprowadzono na symulatorach lotu. W jego ramach zmodelowano podejście polskiego Tu-154M do lądowania na lotnisku w Smoleńsku. W eksperymencie uczestniczyli rosyjscy i polscy eksperci oraz piloci. Piloci wykonali cztery próby posadzenia maszyny. Jedna z nich - gdy założono, że odejście nastąpi z wysokości 20 metrów - zakończyła się katastrofą."

A tutaj można zobaczyć ile warte są te ich ekspertyzy, wiedza i wszystkie platfusiarskie teorie spiskowe:
http://www.youtube.com/watch?v=8w7pbHrLP60&feature=player_embedded

Data: 2010-09-30 20:08:54
Autor: D. J. MC Donald Musk
PISTACJUSZ - ty TCHORZU - gdzie jestes ?!

Użytkownik "`heRsk" <.PiSbigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:rta9a69jd86pitna3kflk52vd4flkqhc4t4ax.com...

[...]

od jak dawna leczysz sie na chorobe umyslowa?

Data: 2010-08-09 21:24:57
Autor: raff
HeRsk stchórzył?

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości
Czemu się boisz odpowiedzieć na pytanie:

- dlaczego DonuĹ› uparl sie leciec
do katynia akurat 07.04.2010 skoro takie "wizyty" nie byly
tradycja ? Prezio nigdy byl w Katyniu.
czyzby putin/miedwiediew mu kazali ?

Bo wiedział, że 10 będzie zła pogoda.
JesteĹ› zadowolony?
Masz jeszcze głupie pytania, na które można udzielić głupie odpowiedzi?

Adwokat Heska ?

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-10 08:58:49
Autor: Komooch
HeRsk stchĂłrzyĹ??

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3pkmd$psk$1news.onet.pl...

[...]

Co ci ten facet zrobił, że się wci±ż do niego przypierdalasz? Żonkę ci zerzn±ł?

--                 Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

To twoja partnerka życiowa?

--

Zahir

Data: 2010-08-10 19:00:13
Autor: !he®sk!
HeRsk stchĂłrzyĹ??
On Tue, 10 Aug 2010 08:58:49 +0200, "Komooch" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]

> R.

Co ci ten facet zrobił, że się wci±ż do niego przypierdalasz? Żonkę ci zerzn±ł?

 rafciu ma kompleks malego czlonka ;o))))

> -- >                Save The Whale!
> http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

To twoja partnerka życiowa?

 jelop z tego rafcia.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-09 15:53:02
Autor: rAzor
HeRsk stchórzył?
Darz bór! Użytkownik... he he - Pistacjusz raczył napisać:
Czemu się boisz odpowiedzieć na pytanie:

Czy mógłby¶ nie wywlekać tego oszczanego henio-gnoja na ¶wiatło dzienne? Starczy, że s± problem z sitkowania ¶miecia, bo uporczywie modyfikuje adres i nick.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-09 21:38:29
Autor: raff
HeRsk stchórzył?
W dniu 2010-08-09 15:53, rAzor pisze:
Darz bór! Użytkownik... he he - Pistacjusz raczył napisać:
Czemu się boisz odpowiedzieć na pytanie:

Czy mógłbyś nie wywlekać tego oszczanego henio-gnoja na światło dzienne?
Starczy, że są problem z sitkowania śmiecia, bo uporczywie modyfikuje
adres i nick.

Nie, nie ma problemu. Wystraczy troche oleju w glowie.

R.

Data: 2010-08-09 17:03:15
Autor: !he®sk!
HeRsk stchórzył?
On Mon, 9 Aug 2010 03:20:57 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

Czemu się boisz odpowiedzieć na pytanie:

 ???

  - dlaczego Donu¶ uparl sie leciec
    do katynia akurat 07.04.2010

 moze przyblize ci fakty. tak w uproszczeniu. putin (jako premier)
 zaprosil tuska (premiera) na uroczystosci katynskie na dzien 07.04.
 tusk to zaproszenie przyjal. tego samego dnia juz dzis s.p. Lech  bodajze w katowicach rozgrymaszony powiedzial wiernym poddanym,
 ze w takim razie on pojedzie tam 10.04. od tego momentu zaczela sie
 szopka z wizyta. by ci ulatwic: w dyplomacji jest tak, ze premier
 zaprasza premiera, a prezydent prezydenta. gdyby twoj idol juz dzis
 s.p. Lech przymknal buzke i nie sluchal swego jatrzacego braciszka
 prezydent miedwiediew moglby zaprosic i jego jako prezydenta.
 niestety kaprysny juz dzis s.p. Lech za namowa swego braciszka
 (dla przyponienia to ten, ktory wyglosil slynne oredzie, zobacz
 na http://miniurl.pl/red_place ) tupal nozka i koniecznie chcial
 byc w katyniu 10.04. poczytaj sobie to: http://miniurl.pl/putin2tusk
 i tu: http://miniurl.pl/lech_ja_tez .

 by ci bardziej jeszcze odswiezyc pamiec i bys mogl wielbic prezesa
 poczytaj sobie ten kawalek: http://miniurl.pl/chetny_prezes.
skoro takie "wizyty" nie byly tradycja ?

 s.p. dzis Lech ostatnio byl w katyniu w 2007 r. przez 3 lata  mu sie nie chcialo ? poczytaj sobie tu: http://miniurl.pl/tusk2lech
 dla przypomnienia: lech przygotowywal sie do kampanii prezydenckiej
 i lapal punkty.
Prezio nigdy byl w Katyniu.

 masz racje. prawie nie byl.

10 kwietnia 2006 r. - nieobecny
17 wrzesnia 2006 r.- nieobecny
10 kwietnia 2007 r. - nieobecny
17 wrzesnia 2007r. - obecny (wybory do sejmu)
10 kwietnia 2008 r. - nieobecny
17 wrzesnia 2008r. - nieobecny
10 kwietnia 2009 r. - nieobecny
10 wrzesnia 2009 r. - nieobecny
10 kwietnia 2010r. - .......(kampania prezydencka)
    czyzby putin/miedwiediew mu kazali ?

 a teraz skojarz sobie 07.04 i 10.04. putin jako premier nie  chcial spotykac sie z s.p. juz Lechem. powod - ogolnie znany.
  kto kazal leciec s.p. juz Lechowi do katynia? JEGO BRAT bo NIEBAWEM
 rozpoczynala sie KAMPANIA PREZYDENCKA. s.p. juz Lech nie bral udzialu
 w uroczystosciach katynskich jezeli nie widzial w tym interesu!
 oto masz swego goracego patriote! szach i mat!

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-09 11:31:21
Autor: Pistacjusz
HeRsk stchórzył?
> [...]

 niestety kaprysny juz dzis s.p. Lech za namowa swego braciszka
 (dla przyponienia to ten, ktory wyglosil slynne oredzie, zobacz

Nie odpowiadasz na pytanie "czemu".
Dlaczego Putin zaprosił Tuska? Dlaczego Tusk przyj±ł to zaproszenie
skoro
cytat "takie "wizyty" nie byly  tradycja "?
Nie opowiadaj mi kto kogo mógłby/nie mógłby zaprosić i co by było
gdyby tylko podaj powód wizyty Tuska.
Dlaczego Tusk zaproszenie przyj±ł?
Dlaczego Putin zaprosił Tuska?

 by ci bardziej jeszcze odswiezyc pamiec i bys mogl wielbic prezesa
 poczytaj sobie ten kawalek:http://miniurl.pl/chetny_prezes.

Co to ma wspólnego z dziwn± wizyt± Tuska w Katyniu?
JK demonstruje tutaj, że nie jest "rusofobem", co w tym złego?

> [...]

 mu sie nie chcialo ? poczytaj sobie tu:http://miniurl.pl/tusk2lech
 dla przypomnienia: lech przygotowywal sie do kampanii prezydenckiej

No i co z tego?
Wszyscy politycy demonstruj± różne rzeczy przed wyborami.
Komorowski zaraz przed wyborami składał kwiaty na Wawelu a zaraz po
chciał usuwać krzyż. Przed deklarował niepodwyższanie podatków a zaraz
po
.... zamilkł.
Odwiedzał też muzeum Powstania Warszawskiego.
W czym problem?
Nie powinien był odwiedzać tego muzeum?

> Prezio nigdy byl w Katyniu.

 masz racje. prawie nie byl.

Nie, nie. Chodzi o prezia PO czyli Tuska:

 10 kwietnia 2006 r. - nieobecny
 17 wrzesnia 2006 r.- nieobecny
 10 kwietnia 2007 r. - nieobecny
 17 wrzesnia 2007r. - nieobecny
 10 kwietnia 2008 r. - nieobecny
 17 wrzesnia 2008r. - nieobecny
 10 kwietnia 2009 r. - nieobecny
 10 wrzesnia 2009 r. - nieobecny
  7 kwietnia 2010r. - .......obecny  (tylko po co?)

>     czyzby putin/miedwiediew mu kazali ?

 a teraz skojarz sobie 07.04 i 10.04. putin jako premier nie
 chcial spotykac sie z s.p. juz Lechem. powod - ogolnie znany.

Chodzi o Gruzję i sojusz z USA?
Na tym polega polityka, że dobieraj±c sojuszników zyskuje się wrogów.
Dokładnie tak samo jest teraz tylko wrogiem powoli staje się USA.
Porównaj potencjał militarny (realny) USA i Rosji i zastanów się które
z tych dwóch państw lepiej jest mieć w charakterze sojusznika lub
przeciwnika.

 kto kazal leciec s.p. juz Lechowi do katynia? JEGO BRAT bo NIEBAWEM
 rozpoczynala sie KAMPANIA PREZYDENCKA. s.p. juz Lech nie bral udzialu

Ależ oczywi¶cie, że LK pojechał tam z powodu kampanii.
To jest jasne.
Ale co z tego?
Politycy notorycznie przed kampaniami jeżdż±  w różne miejsca aby się
pokazać,
co¶ zademonstrować, pokazać że s± "ważni", że przynależ± do jakiego¶
¶rodowiska itd.
Ale co z tego?
Robił to Komorowski, robił Tusk, robił Kwa¶niewski, robił Miler, robił
Buzek i robił Kaczyński.
W czym problem?

 w uroczystosciach katynskich jezeli nie widzial w tym interesu!
 oto masz swego goracego patriote! szach i mat!

Raczej strata piona.
NajwyraĽniej nie rozumiesz, że pokazywanie się w różnych miejscach to
normalny element kampanii.
Lech Kaczyński był o tyle uczciwszy i mniej cyniczny od swoich rywali,
że przynajmniej w okolicacjh każdego
10tego kwietnia spotykał się z Rodzinami Katyńskimi (niekoniecznie w
Katyniu).
To wła¶nie Komorowskiuemu i Tuskowi można zarzucić koniunkturalizm.
W każdym razie w zdecydowanie większym stopniu niż Kaczyńskim

Data: 2010-08-09 20:39:01
Autor: Bogdan Idzikowski
HeRsk stchórzył?

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:a57be3d8-3a27-45a8-90ab-2563329e5929t2g2000yqe.googlegroups.com...

I na co ci to Pizdacjusz?
Za dwa miesi±ce trzeba będzie usuwać zwłoki z Wawelu.

Data: 2010-08-10 19:00:12
Autor: !he®sk!
HeRsk stchórzył?
On Mon, 9 Aug 2010 11:31:21 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

> [...]

>  niestety kaprysny juz dzis s.p. Lech za namowa swego braciszka
>  (dla przyponienia to ten, ktory wyglosil slynne oredzie, zobacz

 raczej: dlaczego?

Dlaczego Putin zaprosił Tuska? Dlaczego Tusk przyj±ł to zaproszenie
skoro cytat "takie "wizyty" nie byly  tradycja "?

 o to musisz zapytac putina. moze tusk chcial "pojednania"
 z rosjanami, moze chcial wyglosic do nich oredzie podobne  do tego, ktore wyglosil prezes pis. przypominam, zblizalo sie
 01 maja i defilada w moskwie. moze tusk chcial poprawic stosunki
 z rosjanami tak nadwrezonymi za czasow kaczynskich?

Nie opowiadaj mi kto kogo mógłby/nie mógłby zaprosić i co by było
gdyby tylko podaj powód wizyty Tuska.

 jak wyzej

Dlaczego Tusk zaproszenie przyj±ł?

 jak wyzej
Dlaczego Putin zaprosił Tuska?

 jak wyzej. w ramach rewizyty za zaproszenie na rocznice II WS.

>  by ci bardziej jeszcze odswiezyc pamiec i bys mogl wielbic prezesa
>  poczytaj sobie ten kawalek:http://miniurl.pl/chetny_prezes.

Co to ma wspólnego z dziwn± wizyt± Tuska w Katyniu?

 niby dlaczego dziwna? rosjanie lepiej chyba wiedza kiedy rozstrzelano
 tam m.in. polskich oficerow. nikt nie spodziewal sie, ze s.p. lech
 wyskoczy ze swoim: "ja tez chce! ja tez!"

JK demonstruje tutaj, że nie jest "rusofobem", co w tym złego?

 raczej czas przeszly. oredzie to byla agitka wyborcza. tak jak
 lizanie tylka lewicy i pogrobowcow prl. zenada.

> [...]
>  mu sie nie chcialo ? poczytaj sobie tu:http://miniurl.pl/tusk2lech
>  dla przypomnienia: lech przygotowywal sie do kampanii prezydenckiej

No i co z tego?

 a nic. skoro byl taki obrazalski to po jaka cholere pchal sie  tam zaraz po wizycie tuska? co chcial udowodnic? co chcial  udowodnic jego brat, prezes pis bo to on byl motorem tej
 calej niefortunnej wyprawy. tragedii na wlasne zyczenie.

Wszyscy politycy demonstruj± różne rzeczy przed wyborami.

 tusk tez.  nie wolno?

Komorowski zaraz przed wyborami składał kwiaty na Wawelu

 prezes pis wyglaszal oredzia do przyjaciol moskali, lizal  tylki lewicy, wychwalal prl. kwiatow na wawelu nie skladal.  biedaczek zafascynowany wyborami i szansa na stolec zapomnial  o swoim bratu. "wladza jest najwazniejsza!".dzis tez pokazal
 prawdziwa twarz. zlozyl wieniec pod krzyzem tyle, ze wieniec
 przygotowal ktos inny, czekal na niego, on tylko poprawil
 wstazki. ten lotr zachowuje sie jakby to on byl prezydentem.

a zaraz po chciał usuwać krzyż.

 i ma racje. tu-154 rozpieprzyl sie pod smolenskiem, a nie
 przed wejsciem glownym palacu prezydenckiego. co wspolnego
 z krzyzem ma pis? w katastrofie zginelo 96 osob. trudne ?

Przed deklarował niepodwyższanie podatków a zaraz
po
... zamilkł.

 poczytaj sobie o kompetencjach prezydenta i premiera.

Odwiedzał też muzeum Powstania Warszawskiego
W czym problem?
Nie powinien był odwiedzać tego muzeum?

 wg prezesa pis zhanbil pamiec jego brata.

>  masz racje. prawie nie byl.

Nie, nie. Chodzi o prezia PO czyli Tuska:

 tusk nie jest prezydentem PO. jest premierem.  byl nim tez 07 kwietnia. zaprosil go PREMIER putin.

[...]

bo zostal zaporoszony przez putina i to zaproszenie przyjal.
 po jaka cholere s.p. prezio uparl sie leciec 10.04?
czy tak chcial jego braciszek ? dlaczego prezes pis nie
polecial feralnym lotem mimo, ze byl na liscie pasazerow?
opieke nad chora matka mozesz wlozyc miedzy bajki...

>  a teraz skojarz sobie 07.04 i 10.04. putin jako premier nie
>  chcial spotykac sie z s.p. juz Lechem. powod - ogolnie znany.

Chodzi o Gruzję i sojusz z USA?

 raczej prowokacje gruzinka, "strzelanie" na granicy. takie zabawy
 moze sa i dobre z malymi panstewkami ale z rosja. kto tego nie  rozumie ten gamon. sojusz z usa zawarl kwasniewski i miller.

Na tym polega polityka, że dobieraj±c sojuszników zyskuje się wrogów.

 albo robi sie ich na sile. tak robili to kaczynscy.

Dokładnie tak samo jest teraz tylko wrogiem powoli staje się USA.

 czyim wrogiem? sniady prezydent ma w nosie problemy takich krajow
 jak nasz. on rozmawia tylko z silnymi, a rosja mimo, ze jest w nieco
 podlym nastroju wciaz jest mocarstwem.
Porównaj potencjał militarny (realny) USA i Rosji i zastanów się które
z tych dwóch państw lepiej jest mieć w charakterze sojusznika lub
przeciwnika.

 wariant C. obu za sojusznikow.

>  kto kazal leciec s.p. juz Lechowi do katynia? JEGO BRAT bo NIEBAWEM
>  rozpoczynala sie KAMPANIA PREZYDENCKA. s.p. juz Lech nie bral udzialu

Ależ oczywi¶cie, że LK pojechał tam z powodu kampanii.

 wlasnie. taki goracy patriota a polecial tylko dlatego bo marcie
 dubienieckiej, prezesowi pis marzyly sie spacery pod zyrandolem,
 a szczegolnie prezesowi jazda gokartem po posiadlosci w juracie.

To jest jasne.
Ale co z tego?

 alez nic. tyle, ze przypadku lk to jest cacy, a tuska - "be!"

[...]

 alez nic. patrz wyzej.
Robił to Komorowski, robił Tusk, robił Kwa¶niewski, robił Miler, robił
Buzek i robił Kaczyński.
W czym problem?

 alez w niczym. czyli co: wolno bylo tuskowi przyjac zaproszenie
 putina czy nie ?

>  w uroczystosciach katynskich jezeli nie widzial w tym interesu!
>  oto masz swego goracego patriote! szach i mat!

Raczej strata piona.

 uwazasz, ze lk byl pionkiem, a jego brat krolem?

[...]

 buuuuhahhahahahahhahahhahahahhahahhahahahahhahahahahhahaaaaaaa!
 moze i byl. jego bledem bylo, ze byl podporzadkowany bratu.

że przynajmniej w okolicacjh każdego 10tego kwietnia spotykał się z Rodzinami Katyńskimi (niekoniecznie w Katyniu).

 no i co z tego? mial to wypisane w kalendarzu spotkan.

To wła¶nie Komorowskiuemu i Tuskowi można zarzucić koniunkturalizm.

 jasne. s.p.lech latal do katynia tylko 2 razy. z okazji kampanii
 wyborczej. to sie wlasnie nazywa koniunkturalizm. 07.04 to byla  1-wsza, oficjalna wizyta tuska w rosji. na zaproszenie putina.
 putin byl zaproszony do Polski z okazji rocznicy II WS. zaprosil
 wiec tuska. co w tym zlego? to normalna rzecz, ze politycy sie
 zapraszaja, czyz nie?
W każdym razie w zdecydowanie większym stopniu niż Kaczyńskim

 wierzysz w to co piszesz? --

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-10 19:00:12
Autor: !he®sk!
HeRsk stchórzył?
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

> [...]

To wła¶nie Komorowskiuemu i Tuskowi można zarzucić koniunkturalizm.
W każdym razie w zdecydowanie większym stopniu niż Kaczyńskim

 A teraz odpowiedz na pozostale pytania: