HeRsk stchórzył?

Data: 2010-08-09 12:35:00
Autor: Bogdan Idzikowski
HeRsk stchórzył?

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:aaef00ae-4d29-4afd-b232-c9878c981cd0i31g2000yqm.googlegroups.com...
Czemu się boisz odpowiedzieć na pytanie:

  - dlaczego Donu¶ uparl sie leciec
    do katynia akurat 07.04.2010 skoro takie "wizyty" nie byly
    tradycja ? Prezio nigdy byl w Katyniu.
    czyzby putin/miedwiediew mu kazali ?

Bo wiedział, że 10 będzie zła pogoda.
Jeste¶ zadowolony?
Masz jeszcze głupie pytania, na które można udzielić głupie odpowiedzi?

Data: 2010-08-09 06:06:30
Autor: Pistacjusz
HeRsk stchórzył?
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomo¶cinews:aaef00ae-4d29-4afd-b232-c9878c981cd0i31g2000yqm.googlegroups.com...

============================================>
Bo wiedział, że 10 będzie zła pogoda.
Jeste¶ zadowolony?
Masz jeszcze głupie pytania, na które można udzielić głupie odpowiedzi?

Lepiej poszukaj HeRska i namów go aby nie tchórzył przed prostymi
pytaniami.

Data: 2010-08-09 15:27:56
Autor: Bogdan Idzikowski
HeRsk stchórzył?

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:6d25200d-a1f9-4b4d-b36d-f1e60722c27bv41g2000yqv.googlegroups.com...
[...]

Mam cię także przeprowadzać przez ulice?

Data: 2010-08-09 07:04:55
Autor: Pistacjusz
HeRsk stchórzył?
On 9 Sie, 15:27, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Mam cię także przeprowadzać przez ulice?

To twój koleżka to może wiesz gdzie się schował.
Namów go żeby nie pękał tylko wylazł z ukrycia.

Data: 2010-08-09 16:33:27
Autor: Bogdan Idzikowski
HeRsk stchórzył?

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:996b0d90-a250-4c8f-b448-809fc02acfdai13g2000yqd.googlegroups.com...
On 9 Sie, 15:27, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Mam cię także przeprowadzać przez ulice?

To twój koleżka to może wiesz gdzie się schował.
Namów go żeby nie pękał tylko wylazł z ukrycia.

=============================

Pizdacjusz - to ty jeste¶ moim koleżk±. Czy ja twoim? No... Nie wiem już...

Data: 2010-08-09 17:03:15
Autor: !he®sk!
HeRsk stchórzył?
On Mon, 9 Aug 2010 06:06:30 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

> [...]
> Masz jeszcze głupie pytania, na które można udzielić głupie odpowiedzi?

Lepiej poszukaj HeRska i namów go aby nie tchórzył przed prostymi

 zobaczymy czy nie stchorzysz przed odpowiedziami na te proste
pytania:

potraficie juz odpowiedziec na pytania:

 - dlaczego s.p. lech (a wlasciwie jego brat) uparl sie leciec
   do katynia akurat 10.04.2010 skoro takie "wizyty" nie byly    tradycja ? ostatni raz s.p. prezio byl w katyniu w 2007.
   czyzby tusk/komorowski/putin/lebiediew mu kazali ?

 - kto kazal s.p. preziowi zapakowac do tu 4 generalow, dowodcow
   sil zbrojnych ? czyzby tusk/komorowski/putin/lebiediew mu kazali ?

 - dlaczego szef bbn nie zareagowal na tego typu nierozwage?
   malo tego, lecial tym samym samolotem! to tez wina tuska?

 - kto organizowal wylot, sporzadzal liste chetnych ? tez tusk ?

 - jaka byla przyczyna spoznienia sie prezia na start?    pil z tuskiem do samego rana ruska wodke ?

 - kto kazal ladowac pilotom w gestniejacej mgle ?
   czyzby tusk/komorowski/putin/ zmusili pilotow do ladowania ?

 - kto zaraz po katastrofie wyglosil oredzie do przyjaciol moskali?
   czyzby tusk/komorowski kazali kajac sie prezesowi pis ?  - kto nazwal postkomune wspolczesna lewica, kto nazwal sld patriotami
   mimo, ze wczesniej byla to organizacja przestepcza, kto wychwalal
   patriotow z epoki gierka, kto lizal tylek napieralskiemu, az bralo
   obrzydzenie, a dzis udaje, ze nic takiego nie bylo ?

 no i co, odpowiesz ? --

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-09 11:04:30
Autor: Pistacjusz
HeRsk stchórzył?
On 9 Sie, 17:03, !he(R)sk! <!.^bigbred...@interia.pl> wrote:
On Mon, 9 Aug 2010 06:06:30 -0700 (PDT), Pistacjusz
 no i co, odpowiesz ?

A znalazłę¶ się, ¶wietnie.
Skoro chcesz odpowiedzi to po kolei od pierwszego pytania.

Data: 2010-08-10 19:00:12
Autor: !he®sk!
Pistacjusz - stchórzyłe¶ ?
On Mon, 9 Aug 2010 11:04:30 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

On 9 Sie, 17:03, !he(R)sk! <!.^bigbred...@interia.pl> wrote:
> On Mon, 9 Aug 2010 06:06:30 -0700 (PDT), Pistacjusz
>  no i co, odpowiesz ?

A znalazłę¶ się, ¶wietnie.

 wyobraz sobie, ze nie mam czasu na psp. szukales mnie ?
 trzeba bylo napisac na adres email.

Skoro chcesz odpowiedzi to po kolei od pierwszego pytania.

  TAK !

 a wiec po kolei, od 1-wszego pytania.  ODPOWIADAJ zgodnie z faktami i sumieniem!

[...]
   sil zbrojnych ?  - dlaczego szef bbn nie zareagowal na tego typu nierozwage?
   malo tego, lecial tym samym samolotem!

 - kto organizowal wylot, sporzadzal liste chetnych ?

 - jaka byla przyczyna spoznienia sie prezia na start?  - kto kazal ladowac pilotom w gestniejacej mgle ?
[...]

 no jak, odpowiesz czy przylgnie do ciebie nazwa TCHORZA ?!!

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-12 17:52:43
Autor: | he®sk |
Pistacjusz - co jest, stchórzyłe¶ ?!!

Data: 2010-08-12 19:54:38
Autor: | he®sk |
Pistacjusz - co jest, stchórzyłe¶ ?!! CZEKAM !!!

Data: 2010-08-12 20:02:22
Autor: .'he®sk'

Data: 2010-08-14 07:53:08
Autor: .'he®sk'

Data: 2010-08-14 16:14:12
Autor: .'he®sk'

Data: 2010-08-28 19:48:35
Autor: Wiesiaczek
Pistacjusz - co jest, stchórzyłe¶ ?!! CZEKAM !!!

Użytkownik ".'he®sk'" <','bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:mg8d66hjthpkefmhdp5tiic90fen2f8tnr4ax.com...
[...]

Robisz tu ¶mietnik tylko

PLONK!

Data: 2010-08-29 14:29:24
Autor: =he®sk=
Pistacjusz - co jest, stchórzyłe¶ ?!! CZEKAM !!!
On Sat, 28 Aug 2010 19:48:35 +0200, "Wiesiaczek"
<ciotkazielinska@vp.pl> wrote:

[...]

 nie masz nic do roboty to posprzataj psp "cioto zielinska" ;o))
 cos za jeden, jaka wczesniej miales ksywke? sadzac po rodzaju  agenta jestes "starym znajomym", ktory podszywal sie podemnie.

  http://miniurl.pl/sitko

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-29 18:14:14
Autor: nnkarwan
Pistacjusz - co jest, stchórzyłe¶ ?!! CZEKAM !!!

Użytkownik "=heRsk=" <e-super_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ajkk76dn0k2i7gdkvjkmrveqjaerkf8v4s4ax.com...
[...]

Ale o co chodzi? Kto ma sprz±tać ten smietnik, ciotka Zielińska? Przecież ona jest juz na emeryturze!

Data: 2010-08-15 10:55:26
Autor: .'he®sk'

Data: 2010-08-15 15:23:26
Autor: -he®sk

Data: 2010-08-16 16:32:53
Autor: -he®sk

Data: 2010-08-16 18:18:30
Autor: [he®sk]

Data: 2010-08-17 12:31:04
Autor: Zahir
Pistacjusz - co jest, stchórzyłe¶ ?!! CZEKAM !!!
Ten gł±b ci nie odpowie. Zajęty jest ¶ledzeniem poparwno¶ci polskiej pisowni!

--

Zahir

Użytkownik ""[heRsk]"" <_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:85pi66prm5df25sidl021chk89vfogu13l4ax.com...
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

> [...]

  obrzydzenie, a dzis udaje, ze nic takiego nie bylo ?

no jak, odpowiesz czy przylgnie do ciebie nazwa TCHORZA ?!!

-- Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-18 18:11:59
Autor: [he®sk]
Pistacjusz - co jest, stchórzyłe¶ ?!! CZEKAM !!!
On Mon, 9 Aug 2010 11:04:30 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

 [...]

Skoro chcesz odpowiedzi to po kolei od pierwszego pytania.

  TAK ! Doczekam sie wreszcie ?

Data: 2010-09-03 18:13:59
Autor: Tola
Pytania do bolka:
A ty odpowiesz na te?

-- -
1.Czy pamiętasz, jak w styczniu 1971 r. przyznałeś, że na zadanie SB
dokonywałeś identyfikacji
uczestników zajść grudniowych z fotografii i filmu? Czy teraz możesz podać
powody tych działań?

2.Dlaczego okłamałeś wszystkich mówiąc o przeskoczeniu płotu, podczas gdy na
strajk 14.08.1980 r. zostałeś dowieziony motorówką z
Dowództwa Marynarki Wojennej z Gdyni?

3.Jak godziłeś swoją katolicką moralność z głośnymi przygodami, o które żona
robiła Ci publiczne awantury w 1980r.?

4. 9 grudnia 1980 r. przyznano "Solidarności"
pierwszą nagrodę -30tys. USD. Co z tymi pieniędzmi?

5.Co zrobiłeś z 60tys. USD nagrody szwedzkiej prasy, którą miałeś przekazać
na Panoramę Racławicką, lecz nigdy nie przekazałeś?

6.Czy mieszkanie przy ul. Polanki 52 kupiłeś, czy
otrzymałeś w darze i od kogo?

7.W jakiej kwocie Bagsik i inni biznesmeni finansowali Twoją pierwszą
kampanie wyborcza?

8.Czy uważasz za właściwe, że głowa państwa lokuje pieniądze w bankach
zagranicznych, wbrew polskiemu
prawu?

9.Czy w 1981 r. byłeś informowany przez Prezydium MKZ, że M. Wachowski jest
kapitanem?

10.Czy Wachowski posiada Twoje zdjęcia
ze wspólnych orgii i dlatego nie zareagowałeś na jego poczynania?

11.Czy SB szantażowała Cię ujawnieniem wszczętych postępowań karnych o
kradzieże przed sądem dla nieletnich i sądem rejonowym, wymuszając pełną
współpracę?

12.Za jakie zasługi w obozie w Arłamowie przyznano
Ci prawo polowania z Kiszczakiem i 5- tygodniowy pobyt z całą rodziną, gdy
innym odmawiano zwykłych
widzeń?

13.Czy pamiętasz swoja wypowiedź na Kongresie w USA "lokujcie swoje kapitały
w Polsce, bo na nędzy
i głupocie można najlepiej zarobić", czy nadal tak sądzisz?

14.Z jakiej obietnicy wyborczej sie wywiązałeś?

15.Czy teraz potrafisz odpowiedzieć na pytanie Andrzeja Gwiazdy z 1 zjazdu
"Solidarności", jak wygląda dogadanie się Polaka z Polakiem, gdy jeden
jest zdrajcą?

16.Kiedy spełnisz publiczną obietnicę rozliczenia się z majątku i wskażesz
jego prawdziwe źródła, bo Twoje książki przyniosły straty? Podobnie z
obietnicą wyjaśnienia stosunków z SB?

17.Czy nie dość już kłamstw, krętactw, niekompetencji, pazerności,cz y
Ty naprawdę nie boisz się Boga, Lechu?

Anna Walentynowicz , 1995 r.

Data: 2010-09-12 09:53:01
Autor: =he®sk=
PISTACJUSZ - TCHORZU !

 ODPOWIADAJ zgodnie z faktami i sumieniem!

 - dlaczego s.p. lech (a wlasciwie jego brat) uparl sie leciec
   do katynia akurat 10.04.2010 skoro takie "wizyty" nie byly    tradycja ? ostatni JEDYNY raz s.p. prezio byl w katyniu w 2007.
   - kto kazal s.p. preziowi zapakowac do tu-154 4 generalow, dowodcow

Data: 2010-09-12 12:40:30
Autor: precz z PO
PISTACJUSZ - TCHORZU !
=he®sk= pisze:
 ODPOWIADAJ zgodnie z faktami i sumieniem!

Nadal masz włączone światła mijania i wyłączoną umiejętność logicznego myślenia przygłupie :)

"W poniedziałek Międzynarodowy Komitet Lotniczy przekazał polskiej stronie dokumenty m.in. z eksperymentu, który przeprowadzono na symulatorach lotu. W jego ramach zmodelowano podejście polskiego Tu-154M do lądowania na lotnisku w Smoleńsku. W eksperymencie uczestniczyli rosyjscy i polscy eksperci oraz piloci. Piloci wykonali cztery próby posadzenia maszyny. Jedna z nich - gdy założono, że odejście nastąpi z wysokości 20 metrów - zakończyła się katastrofą."

A tutaj można zobaczyć ile warte są te ich ekspertyzy, wiedza i wszystkie platfusiarskie teorie spiskowe:
http://www.youtube.com/watch?v=8w7pbHrLP60&feature=player_embedded

Data: 2010-09-30 20:08:54
Autor: D. J. MC Donald Musk
PISTACJUSZ - ty TCHORZU - gdzie jestes ?!

Użytkownik "`heRsk" <.PiSbigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:rta9a69jd86pitna3kflk52vd4flkqhc4t4ax.com...

[...]

od jak dawna leczysz sie na chorobe umyslowa?

Data: 2010-08-09 21:24:57
Autor: raff
HeRsk stchórzył?

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości
Czemu się boisz odpowiedzieć na pytanie:

- dlaczego DonuĹ› uparl sie leciec
do katynia akurat 07.04.2010 skoro takie "wizyty" nie byly
tradycja ? Prezio nigdy byl w Katyniu.
czyzby putin/miedwiediew mu kazali ?

Bo wiedział, że 10 będzie zła pogoda.
JesteĹ› zadowolony?
Masz jeszcze głupie pytania, na które można udzielić głupie odpowiedzi?

Adwokat Heska ?

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-10 08:58:49
Autor: Komooch
HeRsk stchĂłrzyĹ??

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3pkmd$psk$1news.onet.pl...

[...]

Co ci ten facet zrobił, że się wci±ż do niego przypierdalasz? Żonkę ci zerzn±ł?

--                 Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

To twoja partnerka życiowa?

--

Zahir

Data: 2010-08-10 19:00:13
Autor: !he®sk!
HeRsk stchĂłrzyĹ??
On Tue, 10 Aug 2010 08:58:49 +0200, "Komooch" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]

> R.

Co ci ten facet zrobił, że się wci±ż do niego przypierdalasz? Żonkę ci zerzn±ł?

 rafciu ma kompleks malego czlonka ;o))))

> -- >                Save The Whale!
> http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

To twoja partnerka życiowa?

 jelop z tego rafcia.