HeSk - Henryk Skalimowski

Data: 2012-05-30 21:34:36
Autor: rAzor
HeSk - Henryk Skalimowski
Użytkownik - mkarwan  napisał::
"Z calym szacunkiem dla panskich dokonan dla polskiego Internetu,
uwazam,..............

Spoko - heniowi ktoś zrobił qq. :-)
Popisac to sobie teraz może w szkolnej toaletce. :o)))))))))
--
Buuueeeh!

Data: 2012-05-30 21:39:39
Autor: Agent Wypływu
HeSk - Henryk Skalimowski
Użytkownik - rAzor  napisał::
[...]

A kto go wpuści do kibla?
No chybA, zeby posprzątał. ;-)))

Data: 2012-06-01 16:50:40
Autor: Leszek
HeSk - Henryk Skalimowski
Agent Wypływu <zmordy.polityczne@pralnia.biz> napisał(a):
Użytkownik - rAzor  napisał::

> Spoko - heniowi ktoś zrobił qq. :-)
> Popisac to sobie teraz może w szkolnej toaletce. :o)))))))))

A kto go wpuści do kibla?
No chybA, zeby posprzątał. ;-)))

Koniu boży,jaki wcześniej miałeś nick?

Data: 2012-06-02 13:06:13
Autor: Rafał
HeSk - Henryk Skalimowski

Użytkownik - rAzor  napisał::
[...]

To tzw razor, wałbrzyska gnida końska. Znajda, bez miejsca urodzenia w
dowodzi.

Data: 2012-06-03 07:46:57
Autor: Pohook
HeSk - Henryk Skalimowski
Agent Wypływu <zmordy.polityczne@pralnia.biz> napisał(a): POdszywacz!!!

Autor: Agent Wypływu zmordy.polityczne@pralnia.biz
Data: 30-05-2012, 21:39:39
From: =?ISO-8859-2?Q?Agent_Wyp=B3ywu?= <zmordy.polityczne@pralnia.biz>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: HeSk - Henryk Skalimowski
Date: Wed, 30 May 2012 21:39:39 +0200

Data: 2012-06-01 15:23:30
Autor: Observatore
Kryptonim *razor* I *agent wplywu* pisza z tego samego adresu?

...oj nie ladnie chlopaki sie bawicie.

rAzor <lej.w.morde@komucha.com> napisał(a):
> [...]
> uwazam,..............

Spoko - heniowi ktoś zrobił qq. :-)
Popisac to sobie teraz może w szkolnej toaletce. :o)))))))))

Do kolekcji:

178.36.225.175 IP address location & more:
IP address [?]: 178.36.225.175 [Whois] [Reverse IP]
IP country code: PL
IP address country: ip address flag Poland
IP address state: Slaskie
IP address city: Katowice
IP address latitude: 50.2584
IP address longitude: 19.0275
ISP of this IP [?]: Netia SA
Host of this IP: [?]: 178-36-225-175.adsl.inetia.pl [Whois] [Trace]
Local time in Poland: 2012-06-01 17:21

Data: 2012-06-01 16:53:53
Autor: Leszek

rAzor <lej.w.morde@komucha.com> napisał(a): > Użytkownik - mkarwan  napisał::
> [...]

IP address longitude: 19.0275
ISP of this IP [?]: Netia SA
Host of this IP: [?]: 178-36-225-175.adsl.inetia.pl [Whois] [Trace]

Ty coś za jeden?Kolekcjoner adresów?To jakaś nowa moda w Kanadzie?Jaki
wcześniej miłeś nick?Swego czasu plątał się po psp podobny do ciebie hobbysta
amator.Jego głównym zajęciem było pisanie donosów.Coś mi bratku ty śmierdzisz!

WL

Data: 2012-06-01 17:41:45
Autor: Observatore
 Leszek <leshco.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

lubie wiedziec czy nie gadam z trollem, jacku bialy.

Data: 2012-06-02 12:55:55
Autor: Rafał
Dnia Fri, 1 Jun 2012 17:41:45 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Ty jesteś durnowatym trolem posrańcu. Znów wykryłeś jakieś nazwisko? Ty
chłopie jesteś obłąkany! Masz rację nie ma co na ciebie donosić, ciebie
trzeba zapakować z traka i do psychola.

Data: 2012-06-02 13:04:15
Autor: Rafał
Dnia Fri, 1 Jun 2012 16:53:53 +0000 (UTC), Leszek napisał(a):

> [...]

amator.Jego głównym zajęciem było pisanie donosów.Coś mi bratku ty śmierdzisz!

To taki posraniec, jakiś stary dziadyga opetany przez Putina.

Data: 2012-06-03 07:49:28
Autor: Pohook
Kryptonim *razor* I *agent wplywu* pisza z tego samego adresu?
 Observatore <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): POdszywacz!!!

Autor: Observatore fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl
Data: 01-06-2012, 17:23:30
From: " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Kryptonim *razor* I *agent wplywu* pisza z tego samego adresu?
Date: Fri, 1 Jun 2012 15:23:30 +0000 (UTC)

Data: 2012-06-01 16:48:49
Autor: Leszek
HeSk - Henryk Skalimowski
> [...]
> uwazam,..............

Spoko - heniowi ktoś zrobił qq. :-)
Popisac to sobie teraz może w szkolnej toaletce. :o)))))))))

Nie pamiętam takiego nicka rAzor.Golisz się brzytwą czy taki ostry jesteś?By
zrobić Heniowi QQ (nie qq) to trzeba było być zawodnikiem z jajami,a nie
expierdem z psp.

WL

Data: 2012-06-02 13:07:38
Autor: Rafał
HeSk - Henryk Skalimowski
Dnia Fri, 1 Jun 2012 16:48:49 +0000 (UTC), Leszek napisał(a):

[...]

To dureń jakiś jest. Pojawia sie tu czasem, nabluzga, ogon pod siebie i nie
ma go. Pisali tu, że HeSk zrobił jego kobiecie dzieciaka ale czy to pewne
to nie wiem.

Data: 2012-06-03 07:47:50
Autor: Pohook
HeSk - Henryk Skalimowski