Data: 2010-02-10 18:36:40 | |
Autor: Katanka | |
Heavy Rain dostał ... | |
6- :) http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,7546449,Recenzja__Heavy_Rain.html
-- Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360 PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-02-10 18:47:00 | |
Autor: Goomich | |
Heavy Rain dostał ... | |
You have one message from: "Katanka" <katanka24@interia.pl>
6- :) http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,7546449,Recenzja__Heavy_Rain.html Na ile? 6? 10? 100? 666? -- Pozdrawiam Krzysztof Ferenc krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153 We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones. We are the enemies of the gods. |
|
Data: 2010-02-10 20:15:50 | |
Autor: Katanka | |
Heavy Rain dostał ... | |
Goomich wrote:
You have one message from: "Katanka" <katanka24@interia.pl> Jak to na Polygamii, czyli zawsze oceniaja w skali szkolej od 1 do 6. -- Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360 PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-02-10 19:40:45 | |
Autor: Artur Bross | |
Heavy Rain dostał ... | |
Katanka pisze:
6- :) Jak miło, mieć dwie konsole, móc grać w Heavy Rain czy Mass Effect 2. Życzę tego wszystkim graczom! I kłótni byłoby mniej... ;-) |
|
Data: 2010-02-12 12:04:16 | |
Autor: Greg McRazy | |
Heavy Rain dostał ... | |
Artur Bross pisze:
Patrząc na twoje trollujące posty stwierdzam, że kłamiesz z tendencją do pierdolisz ;) -- Pozdrawiam - Greg McRazy Zdanie poniżej jest prawdziwe Zdanie powyżej jest fałszywe GT: Sylvetka |
|
Data: 2010-02-12 12:23:44 | |
Autor: Moltisanti | |
Heavy Rain dostał ... | |
Użytkownik "Greg McRazy" : Artur Bross pisze: Amen :) M. |
|
Data: 2010-02-12 13:49:28 | |
Autor: Terror | |
Heavy Rain dostał ... | |
On Fri, 12 Feb 2010 12:04:16 +0100, Greg McRazy <a.czy.to@wazne.pl> wrote:
Artur Bross pisze:LOL -- Terror | X360 | PS3SLIM | PSP | GG: 52182 | t3rror.eu |
|
Data: 2010-02-12 14:14:01 | |
Autor: Artur Bross | |
Heavy Rain dostał ... | |
Terror pisze:
On Fri, 12 Feb 2010 12:04:16 +0100, Greg McRazy <a.czy.to@wazne.pl> wrote: :-O (ziew...) |
|
Data: 2010-02-10 23:01:57 | |
Autor: Kapsel | |
Heavy Rain dostał ... | |
Wed, 10 Feb 2010 18:36:40 +0100, Katanka napisał(a):
6- :) http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,7546449,Recenzja__Heavy_Rain.html Kurcze, skończyłem właśnie demko i pomimo że PS3 króciótko i żadnej gry jeszcze tu nie ukończyłem, to gra mnie wprost rozwaliła i mam szczenę na podłodze :D Chyba niczego podobnego wcześniej nie zrobili? System walki, kombinowanie z wejściem po zabłoconej skarpie... normalnie ŁAŁ! I tylko nie kumam skąd się te magiczne okulary wzięły, ale może nieuważnie słuchałem, albo wyjaśni się szerzej w fabule. -- Kapsel http://kapselek.net kapsel(malpka)op.pl |
|
Data: 2010-02-11 00:16:06 | |
Autor: Street Fighter | |
Heavy Rain dostał ... | |
Użytkownik Kapsel napisał:
Wed, 10 Feb 2010 18:36:40 +0100, Katanka napisał(a): Znaczy mam kupic plastejszyn? Czy wydadza na pece? :) |
|
Data: 2010-02-11 07:51:11 | |
Autor: Katanka | |
Heavy Rain dostał ... | |
Street Fighter" <"street.fighter wrote:
Użytkownik Kapsel napisał: Na pieca się nie pojawi, zdecydowanie kupowac PS3, bo ta kosnolka się na dobre rozkręciła. -- Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360 PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-02-11 00:57:24 | |
Autor: Piotr Gnyp | |
Heavy Rain dostaĹ ... | |
..::On Wed, 10 Feb 2010 23:01:57 +0100, in <1n3c4lty2o5h3$.dlg@kapselek.net>
..::Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote: I tylko nie kumam skÄ d siÄ te magiczne okulary wziÄĹy, ale moĹźe nieuwaĹźnie Nie wyjaĹniÄ . Znaczy akcja jest niby trochÄ w przyszĹoĹci i to stÄ d siÄ wziÄĹo. No i bez przesady - to twĂłrcze rozwiniÄcie idei z Fahrenheita. -- Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl "CzĹowiek jest czemĹ, co powinno byÄ pokonane; dlatego teĹź powinieneĹ swe cnoty kochaÄ, gdyĹź przez nie zaginiesz" |
|
Data: 2010-02-11 10:05:49 | |
Autor: Kapsel | |
Heavy Rain dostaĹ ... | |
Thu, 11 Feb 2010 00:57:24 +0100, Piotr Gnyp napisał(a):
No i bez przesady - to twórcze rozwinięcie idei z Fahrenheita. O Fahrenheicie usłyszałem dopiero czytająć o HR, wybacz więc moją ignorancję ;) -- Kapsel http://kapselek.net kapsel(malpka)op.pl |
|
Data: 2010-02-11 10:17:09 | |
Autor: Michał Gancarski | |
Heavy Rain dostaĹ ... | |
On Thu, 11 Feb 2010 10:05:49 +0100, Kapsel wrote:
Thu, 11 Feb 2010 00:57:24 +0100, Piotr Gnyp napisał(a): Ale po HR zapewne nie ma sensu do tej gry podchodzić. Fahrenheit był czymś w rodzaju proof of concept, miał doskonały klimat na samym początku, ogólnie dobrą reżyserię i kompletnie, doszczętnie, niewybaczalnie zepsutą fabułę. -- Michał Gancarski http://michal.gancarski.com |
|
Data: 2010-02-11 10:44:33 | |
Autor: Kapsel | |
Heavy Rain dostaĹ ... | |
Thu, 11 Feb 2010 10:17:09 +0100, Michał Gancarski napisał(a):
No i bez przesady - to twórcze rozwinięcie idei z Fahrenheita. No to pewnie nie podejdę do niego.. akurat gry na PS3 tanie nie są, więc żal mi nie będzie ;) -- Kapsel http://kapselek.net kapsel(malpka)op.pl |
|
Data: 2010-02-11 11:01:44 | |
Autor: Katanka | |
Heavy Rain dostał ... | |
Kapsel wrote:
Thu, 11 Feb 2010 10:17:09 +0100, Michał Gancarski napisał(a): Ale tego na Ps3 nie ma, to wyszło na starego Xboxa. -- Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360 PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-02-11 11:49:51 | |
Autor: Bartłomiej Kowal | |
Heavy Rain dostał ... | |
On 2010-02-11 11:01, Katanka wrote:
Ale tego na Ps3 nie ma, to wyszło na starego Xboxa. A także na PC, można toto kupić za grosze i ruszy chyba nawet moim wiekowym lapku z Celeronem M. Bartek |
|
Data: 2010-02-11 12:29:54 | |
Autor: Catalyst | |
Heavy Rain dostał ... | |
"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:hl0ki9$obm$1inews.gazeta.pl... Kapsel wrote: Oj katanka. Na ps2 też wyszło i na ps2 to skończyłem :) C |
|
Data: 2010-02-11 12:33:29 | |
Autor: Katanka | |
Heavy Rain dostał ... | |
Catalyst wrote:
"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message Je prawie pół generacji Ps2 przespałem, około 4 lata byłem wyłaczony z grania. Nie chce mi się tego nadrabiać. -- Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360 PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-02-11 15:29:46 | |
Autor: KAM_ | |
Heavy Rain dostaĹ ... | |
W dniu 2010-02-11 12:33, Katanka pisze:
Oj katanka. Na ps2 teĹź wyszĹo i na ps2 to skoĹczyĹem :) ĹťaĹuj. :) -- Kamil KAM_ Haczmerian http://kamson.untergrund.net |
|
Data: 2010-02-11 15:36:45 | |
Autor: KAM_ | |
Heavy Rain dostaĹ ... | |
W dniu 2010-02-11 10:44, Kapsel pisze:
Dlatego najlepiej jest zagraÄ najpierw w Fahrenheita, dopiero później podejĹÄ do HR. F wyszedĹ na PS2/XBox/PC - wersja PC z PL napisami wyszĹa ostatnio w jakiejĹ super mega hiper klasyce, wiÄc kosztuje grosze, a odpali na kaĹźdym blaszaku (ma doĹÄ kiepskÄ grafikÄ). Tylko koniecznie trzeba podpiÄ Ä pada, bo na klawiaturze granie w tÄ pozycjÄ to tragedia. RzeczywiĹcie fabuĹa w drugiej poĹowie Fahrenheita zdecydowanie siadĹa (sci-fi bulszit), ale sposĂłb poprowadzenia gry, emocje i klimat to coĹ, co sprawia, Ĺźe Ĺźal, na prawdÄ Ĺźal w to nie zagraÄ. KaĹźdy, kto ma siÄ za gracza powinien. :) PrzeszedĹem jÄ przy jednym posiedzeniu, zrobiĹem tylko z dwie przerwy na jedzenie i jakiegoĹ sika. Kilka dni później jeszcze za mnÄ chodziĹa. :) I ta muzyka - do dziĹ bardzo lubiÄ posĹuchaÄ. Mam nadziejÄ - i wszystko na to wskazuje - Ĺźe HR bÄdzie jeszcze lepszy. Nie mogÄ siÄ doczekaÄ. :) -- Kamil KAM_ Haczmerian http://kamson.untergrund.net |
|
Data: 2010-02-11 07:45:26 | |
Autor: neuro | |
Heavy Rain dostał ... | |
On Feb 11, 3:36 pm, KAM_ <karp...@wp.pl.SRAMNASPAM> wrote:
W dniu 2010-02-11 10:44, Kapsel pisze: Mam nadzieję - i wszystko na to wskazuje - że HR będzie jeszcze lepszy. Jeśli będzie choć w połowie tak dobry jak poprzednik - czyli Omikron - to kupuję PS3 ;] pozdr, p. |
|
Data: 2010-02-11 17:10:21 | |
Autor: Michał Gancarski | |
Heavy Rain dostał ... | |
On Thu, 11 Feb 2010 07:45:26 -0800 (PST), neuro wrote:
On Feb 11, 3:36 pm, KAM_ <karp...@wp.pl.SRAMNASPAM> wrote: Heh, The Nomad Soul był ambitnym i częściowo udanym projektem, który cierpiał na dokładnie te same problemy fabularne co Fahrenheit. Niemniej do trzech razy sztuka, najwyraźniej ta zasada sprawdzi się dla Quantic Dream. -- Michał Gancarski http://michal.gancarski.com |
|
Data: 2010-02-11 17:45:50 | |
Autor: Artur Bross | |
Heavy Rain dostał ... | |
Fuff! Kiedy już człowiek zagra w demo, dochodzi nagle do wniosku: przecież to takie oczywiste! Wszystkie gry powinny wyglądać w ten sposób. No może za wyjątkiem kilku... ;-)
Rewelacja. Innowacja. To jest to... |
|
Data: 2010-02-11 18:50:57 | |
Autor: gctechs | |
Heavy Rain dostał ... | |
Dnia 11-02-2010 o 17:45:50 Artur Bross <adresmusibyc@vp.pl> napisał(a):
Fuff! Kiedy już człowiek zagra w demo, dochodzi nagle do wniosku: przecież to takie oczywiste! Wszystkie gry powinny wyglądać w ten sposób. No może za wyjątkiem kilku... ;-) No co Ty. Przeciez wszyscy wiedza, ze innowacja moze byc tylko na Wii. Na 360/PS3 to tylko caly czas to samo "szczelanie". -- ....::-- _GomezCore Technologies_-- ::... ..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..NOIZE. ..INDUSTRIAL.AMBIENT.DARKWAVE.IDM.JAZZ. ..POWER.ELECTRONICS.DEEP.HOUSE.ELECTRO. |
|
Data: 2010-02-13 02:16:30 | |
Autor: neuro | |
Heavy Rain dostał ... | |
On 11 Lut, 17:10, Michał Gancarski
<mic...@WIESZ.CO.Z.TYM.ZROBIC.gancarski.com> wrote: Heh, The Nomad Soul by ambitnym i cz ciowo udanym projektem, kt ry Eee, częściowo udanym? Problemy? To była kompletna i spójna od początku do końca gra, jedna z najlepszych przygodówek, jakie kiedykolwiek wydano. "Problemem" można jedynie nazwać fakt, że wyprzedziła koncepcyjnie swoją epokę. Wówczas przygodówka kojarzyła się z point&click, ew inną oklepaną konstrukcją. Niestety plebs kocha proste rodzaje rozrywki, dlatego też O:TNS nie zarobił gór złota, podobnie jak wiele ambitnych aczkolwiek niedocenionych za czasu premiery gier (vide System Shock, Beyond Good & Evil, Psychonauts, Ico, etc.) pozdr, p. |
|
Data: 2010-02-13 15:08:28 | |
Autor: Michał Gancarski | |
Heavy Rain dostał ... | |
On Sat, 13 Feb 2010 02:16:30 -0800 (PST), neuro wrote:
On 11 Lut, 17:10, Michał Gancarski Spójny i kompletny był też Fahrenheit, co nie zmienia faktu, że od pewnego momentu nie mogłem się już doczekać końca. Z The Nomad Soul miałem podobnie - historia napakowana najtańszymi trickami rodem ze słabego S-F i mieszająca wielką konspirację, demony, AI i co tam jeszcze w niestrawny roztwór. To, że łączysz wiele elementów nie znaczy, że tworzysz coś wizjonerskiego - to raczej forma grafomanii, może nawet ambitnej ale ambicja jest niczym gdy nie zostaje ubrana w talent i dobry warsztat. Gdyby Quantic Dream skupiło się np. na elemencie przygodowym, nie snuło opowieści o demonach tylko po prostu o skorumpowanym rządzie i ruchu oporu, to być może bylibyśmy bogatsi o jedną dobrą grę, za to ubożsi o jeden eskperyment. jakie kiedykolwiek wydano. "Problemem" można jedynie nazwać fakt, że Problemem było to, że po prostu był grą niedorobioną. Żaden z elementów nie został dobrze zrealizowany, FPS wołał o pomstę do nieba, a pranie po twarzach nie wciągało. Wyprzedzanie epoki nie ma tu nic do rzeczy - produkt jest produkt i albo będzie dobry albo nie. The Nomad Soul był eksperymentem, czymś przedwczesnym, jak niosący w sobie obietnicę ale ostatecznie nieudany prototyp. Nic dziwnego, że nie został przyjęty na rynku, który oczekuje jednak dopracowanego produktu, a nie wyprysków nieograniczonej, niestety, wyobraźni "artystów". Wówczas przygodówka kojarzyła się z point&click, ew inną oklepaną The Nomad Soul nie był grą skomplikowaną, po prostu napakowano do niego elementy różnych gatunków (w sposób nieudany), więc wydawało się, że to taka złożona produkcja. Tymczasem złożne to są szachy choć by w nie zagrać wystarczy zapamiętać kilka reguł co do sposobów poruszania się figurami. Połączenie chińczyka, warcabów i karcianej gry w wojnę też żłożone raczej nie będzie, choć pozornie tyle rzeczy można byłoby w takiej grze robić. O:TNS nie zarobił gór złota, podobnie jak wiele ambitnych aczkolwiek "System Shock" niedoceniony? Daj spokój. Beyond Good and Evil? Śliczny świat, nawet ciekawy gameplay i akcja nie trzymająca się w większości kupy. Ta gra była kompletnie niedopowiedziana jeśli chodzi o fabułę, co mocno mnie bolało, bo po pięknej scenerii biegałem z wielkim WTF na twarzy. Nie jest to zresztą dziwne bo zamiast trylogii dostaliśmy jedną grę. Psychonauts to trochę inna historia, widzę to zresztą po własnym doświadczeniu z tą grą. Przeczytałem recenzje, pamiętałem, że taki tytuł istnieje ale nie miałem pojęcia czemu niby mam grać w jakąś kreskówkową platformówkę. Po prostu nie było w niej na pierwszy rzut oka nic, co mogłoby mnie zachęcić do gry. Dopiero gdy się przemogłem i zagrałem, to doznałem olśnienia - świetna produkcja, tyle że na screenshotach w ogóle tego nie widać. Nie jest to zresztą rzecz w żaden sposób awangardowa - to platformówka 3D, za to z wprost magicznym stylem, fabułą i postaciami. -- Michał Gancarski http://michal.gancarski.com |
|
Data: 2010-02-13 17:41:19 | |
Autor: piotr. wanat | |
Heavy Rain dostał ... | |
On 13 Lut, 15:08, Michał Gancarski
<mic...@WIESZ.CO.Z.TYM.ZROBIC.gancarski.com> wrote: Spójny i kompletny był też Fahrenheit, co nie zmienia faktu, że od pewnego Ale to jedynie Twoja subiektywna opinia. Trzymajmy się obiektywnych stwierdzeń. Z The Nomad Soul miałem podobnie Wybacz, ale na szczęście nie Tobie decydować co jest grafomanią, a co nie. Obecnie zrtesztą wszytko w podobnej konwencji mozna ubrać w postmodernizm. Gdyby oceniać wg Twojej miary wszystkie produkcje, to np. takie "Pulp fiction" nigdy nie wyszło by z niszowego getta. W końcu tam tez zmieszano konwencje, niczym w betoniarce - nieprawdaż? :> Gdyby Na szczęscie tak się nie stało i zamiast kolejnej sztampy otrzymaliśmy produkt ambitny i zarazem wciągający. Problemem było to, że po prostu był grą niedorobioną. Żaden z elementów nie FPS? FPS? Mam wrażenie, że ty w ogóle NIGDY nie grałeś w Omikron: The Nomad Soul. To nie była gra FPS... a pranie po Bo to nie był Tekken - jedynie promil konwencji, w jakiej zreralizowano grę. Jeśli oczekliwałeś od O:TNS mordobicia to wybacz, ale chyba niewielkie masz pojęcie o rynku gier. Wyprzedzanie epoki nie ma tu nic do rzeczy - produkt J.w: trzymajmy się faktów, a nie subiektywnych żali. Nic dziwnego, że nie został przyjęty na "Niestety"? Czy mam rozumieć, że ograczniczenie wyobraźni twórców jest Twoją metodą na dobre gry? Uff, jakie szczęscie, że że nie jesteś decydentem w tej kategorii - inaczej nie miałbym po co nawet sięgać po _jakiekolwiek_ tytuły. Podobnie, jak cała rzesza graczy, którzy oczekują innowacji i wyobraźni zamiast sztampy. The Nomad Soul nie był grą skomplikowaną, Hehehe, chyba dla Ciebie. Oczekiwałeś Quake? Czy The Pirates? po prostu napakowano do niego Po raz kolejny wylewasz swoje subiektywne żale zamiast zrozumieć, że świat gier, podobnie jak i innych konwencji rozrywki ewoluuje nieustannie. Nikt dziś nie śmie nawet twierdzić, że przygodówka musi posiadać standardwoy interfejs point&click, a RPG nikt już nie utożsamia ze SCUM-em. Better life through technology, kolego. I cieszę się, ze eksperymenty typu O:TNS prowadzą do ewolucji gatunku we właściwą stronę. Tymczasem złożne to są szachy choć by w nie zagrać Tutaj znów kompletnie Cię nie rozumiem. Czyżbyś chciał zamknąć gry w gettach kategorii? Tak bo tak? Bez sensu... "System Shock" niedoceniony? Daj spokój. Ehheheh! A może było inaczej? To kultowa gra podobnie ja Deus Ex czy Blade Runner, ale kompletnie niedoceniona. Dopiero po latach zyskała status gry ponadczasowej. Jeśli śmiesz twierdzić, że jest inaczej, to zapraszam na ttlg.com (współtworzyłem ów portal i jednak co nieco wiem n/t historii owego tytułu i jego "docenienia" dziesięc lat temu). Beyond Good and Evil? Śliczny Hmm, WTF na twarzy to mam ja czytając powyższe zdanie. Parafrazując: którego wyrazu Pan nie zrozumiał? Psychonauts to trochę inna historia, widzę to zresztą po własnym Aha, czyli magiczny styl, magiczna fabuła i magiczne postacie, które są wykładnią fantastycznej przygodówki nie tworzą genialnego, aczkolwiek niedocenionego tytułu z Psychonauts? Czegoś tu nie rozumiem... p. |
|
Data: 2010-02-18 19:44:49 | |
Autor: Michał Gancarski | |
Heavy Rain dostał ... | |
On Sat, 13 Feb 2010 17:41:19 -0800 (PST), piotr. wanat wrote:
On 13 Lut, 15:08, Michał Gancarski Tzn. jakich? Rewolucyjność nie jest obiektywna. Obiektywne jest stwierdzenie "w tej grze zawarte były elementy takie i takie" ale nie "zawarcie wszystkich tych elementów daje rewolucyjną całość". Z The Nomad Soul miałem podobnie Tak samo mi jak i każdej innej osobie. , a "Ubraniem w postmodernizm" można tłumaczyć każdy przykład grafomanii. Gdyby oceniać wg Twojej miary wszystkie produkcje, to np. takie "Pulp Zupełnie inne zjawisko. W przypadku "Pulp Fiction" z mieszania wyszła nowa jakość, nowy styl. Tarantino wprowadził do kina wcześniej niespotykany rodzaj czarnego humoru, próbując tego już w "Reserwowych psach", średnio udanych ale jednak starających się wyznaczyć jakąś nową ścieżkę. Fabularnie "The Nomad Soul" nie wprowadził nic, niewiele też po sobie pozostawił w kwestii samej rozgrywki czy narracji. Można co najwyżej powiedzieć, że był grą wyróżniającą się i eksperymentalną, co samo w sobie nie jest zaletą. Gdyby Podobno chciałeś się trzymać twz. obiektywnych twierdzeń. Problemem było to, że po prostu był grą niedorobioną. Żaden z elementów nie FPS był jednym z elementów The Nomad Soul. a pranie po Moje pojęcie o rynku gier i wycieczki osobiste zostawmy z boku, wróćmy do The Nomad Soul. Jednym z ważniejszych atutów tej gry miała być wieloaspektowa rozgrywka - a to bieganie po ładnie wymodelowanym mieście, a to FPSowe strzelanie, a to bijatyka. Żaden z tych elementów nie został dopracowany, może prócz samego miasta i reszty lokalizacji. Zauważ, że nie piszę o złożoności tylko o dopracowaniu. Element mordobicia może być prosty i wciągający zarazem. W TNS był co najwyżej prosty. Wyprzedzanie epoki nie ma tu nic do rzeczy - produkt Możemy trzymać się czegokolwiek, byle obaj. Nic dziwnego, że nie został przyjęty na Ograniczenie nieokiełznanej wyobraźni autorów w dowolnej dziedzinie sztuki może wyjść produktowi jak najbardziej na dobre. Wystarczy porównać sobie pierwotną i rozszerzoną, niestety niepotrzebnie, wersję "Czasu Apokalipsy". Uff, jakie szczęscie, że że nie jesteś decydentem w tej kategorii - Przeciwnie, prawdopodobnie wiele razy dobrze grało Ci się w jakąś grę właśnie dlatego, że nie każdy pomysł został do niej wciśnięty. W trakcie tworzenia dowolnego dzieła pomysłów, które powstały jest zazwyczaj znacznie więcej niż tych, które znajdują się w wersji ostatecznej. Dobrze widać to gdy śledzi się np. concept arty do danej gry i patrzy jak zmieniały się wizje autorów na przestrzeni miesięcy czy nawet lat. Niezależnie więc od tego czy do czynienia mamy z czymś wybitnym czy przeciętnym, wyobraźnia produkuje więcej niż tłocznia płyt. Podobnie, jak cała rzesza graczy, którzy oczekują innowacji i Myślę, że Twoje wyobrażenie na temat tzw. "reszty graczy" nie zalicza się już do mówienia o faktach, których ponoć mamy się trzymać. The Nomad Soul nie był grą skomplikowaną, Oczekiwałem gry złożonej, według zapowiedzi. po prostu napakowano do niego Nie ma w tym żadnego żalu, myślę, że możesz spokojnie zrezygnować z tego typu retoryki. Opinia jest opinią, nie musi być pozytywna, a jeśli nie jest, nie musi być żalem. że świat gier, podobnie jak i innych konwencji rozrywki ewoluuje Ja również. Po prostu nie uważam każdego eksperymentu za dobry produkt, bez względu na jego znacznie dla ewolucji całej branży. Tymczasem złożne to są szachy choć by w nie zagrać Nie wiem skąd ten wniosek. Napisałem tylko, że nie każda kombinacja konwencjonalnych elementów daje nową jakość. "System Shock" niedoceniony? Daj spokój. To zależy czy mówimy o recenzjach czy o rynkowym sukcesie. Odnoszę wrażenie, że recenzje były nader pozytywne i pamiętam, że bardzo chciałem zagrać w tę grę zaraz po ich przeczytaniu. Zrobiła na mnie zresztą olbrzymie wrażenie, w przeciwieństwie do części drugiej. Beyond Good and Evil? Śliczny Wyrazu skąd? Psychonauts to trochę inna historia, widzę to zresztą po własnym Czy ja napisałem, że Psychonauts nie są produkcją genialną? Uważam, że są, po prostu nie myliłbym geniuszu z awangardowością. -- Michał Gancarski http://michal.gancarski.com |
|
Data: 2010-02-13 17:56:20 | |
Autor: neuro | |
Heavy Rain dostał ... | |
<michal@gancarski.com> wrote: Spójny i kompletny był też Fahrenheit, co nie zmienia faktu, że od pewnego Ale to jedynie Twoja subiektywna opinia. Trzymajmy się obiektywnych stwierdzeń. Z The Nomad Soul miałem podobnie Wybacz, ale na szczęście nie Tobie decydować co jest grafomanią, a co nie. Obecnie zrtesztą wszytko w podobnej konwencji mozna ubrać w postmodernizm. Gdyby oceniać wg Twojej miary wszystkie produkcje, to np. takie "Pulp fiction" nigdy nie wyszło by z niszowego getta. W końcu tam tez zmieszano konwencje, niczym w betoniarce - nieprawdaż? :> Gdyby Na szczęscie tak się nie stało i zamiast kolejnej sztampy otrzymaliśmy produkt ambitny i zarazem wciągający. Problemem było to, że po prostu był grą niedorobioną. Żaden z elementów nie FPS? FPS? Mam wrażenie, że ty w ogóle NIGDY nie grałeś w Omikron: The Nomad Soul. To nie była gra FPS... a pranie po Bo to nie był Tekken - jedynie promil konwencji, w jakiej zreralizowano grę. Jeśli oczekliwałeś od O:TNS mordobicia to wybacz, ale chyba niewielkie masz pojęcie o rynku gier. Wyprzedzanie epoki nie ma tu nic do rzeczy - produkt J.w: trzymajmy się faktów, a nie subiektywnych żali. Nic dziwnego, że nie został przyjęty na "Niestety"? Czy mam rozumieć, że ograczniczenie wyobraźni twórców jest Twoją metodą na dobre gry? Uff, jakie szczęscie, że że nie jesteś decydentem w tej kategorii - inaczej nie miałbym po co nawet sięgać po _jakiekolwiek_ tytuły. Podobnie, jak cała rzesza graczy, którzy oczekują innowacji i wyobraźni zamiast sztampy. The Nomad Soul nie był grą skomplikowaną, Hehehe, chyba dla Ciebie. Oczekiwałeś Quake? Czy The Pirates? po prostu napakowano do niego Po raz kolejny wylewasz swoje subiektywne żale zamiast zrozumieć, że świat gier, podobnie jak i innych konwencji rozrywki ewoluuje nieustannie. Nikt dziś nie śmie nawet twierdzić, że przygodówka musi posiadać standardwoy interfejs point&click, a RPG nikt już nie utożsamia ze SCUM-em. Better life through technology, kolego. I cieszę się, ze eksperymenty typu O:TNS prowadzą do ewolucji gatunku we właściwą stronę. Tymczasem złożne to są szachy choć by w nie zagrać Tutaj znów kompletnie Cię nie rozumiem. Czyżbyś chciał zamknąć gry w gettach kategorii? Tak bo tak? Bez sensu... "System Shock" niedoceniony? Daj spokój. Ehheheh! A może było inaczej? To kultowa gra podobnie ja Deus Ex czy Blade Runner, ale kompletnie niedoceniona. Dopiero po latach zyskała status gry ponadczasowej. Jeśli śmiesz twierdzić, że jest inaczej, to zapraszam na ttlg.com (współtworzyłem ów portal i jednak co nieco wiem n/t historii owego tytułu i jego "docenienia" dziesięć lat temu). Beyond Good and Evil? Śliczny Hmm, WTF na twarzy to mam ja czytając powyższe zdanie. Parafrazując: którego wyrazu Pan nie zrozumiał? Psychonauts to trochę inna historia, widzę to zresztą po własnym Aha, czyli magiczny styl, magiczna fabuła i magiczne postacie, które są wykładnią fantastycznej przygodówki nie tworzą genialnego, aczkolwiek niedocenionego tytułu z Psychonauts? Czegoś tu nie rozumiem... p. |
|
Data: 2010-02-11 15:41:20 | |
Autor: Kapsel | |
Heavy Rain dostaĹ ... | |
Thu, 11 Feb 2010 15:36:45 +0100, KAM_ napisał(a):
No to pewnie nie podejdę do niego.. akurat gry na PS3 tanie nie są, więc No to poszukam w takim razie wersji na PC jeszcze. Tylko że czytałem znów, że podpięcie Sissaxxa pod PC to nie taki znów prosty myk... -- Kapsel http://kapselek.net kapsel(malpka)op.pl |
|
Data: 2010-02-12 20:20:31 | |
Autor: Blind.One | |
Heavy Rain dostaĹ? ... | |
Użytkownik "Michał Gancarski" <michal@WIESZ.CO.Z.TYM.ZROBIC.gancarski.com> napisał w wiadomości news:a8dh3ba7taqg.18z2wr4q0nx40$.dlg40tude.net... On Thu, 11 Feb 2010 10:05:49 +0100, Kapsel wrote: Fahrenheit wyszedl chyba kiedys w CD Action albo innym magazynie. Dla pierwszej polowy tej gry warto w nia zagrac. Demo przechodzilem chyba 10 razy zeby sprobowac wszystkie mozliwosci . Pozdrawiam blind.one |
|
Data: 2010-02-11 12:16:11 | |
Autor: Piotr Gnyp | |
Heavy Rain dostaĹ ... | |
..::On Thu, 11 Feb 2010 10:05:49 +0100, in <cukhvq7e2nhd$.dlg@kapselek.net>
..::Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote: No i bez przesady - to twĂłrcze rozwiniÄcie idei z Fahrenheita.O Fahrenheicie usĹyszaĹem dopiero czytajÄ Ä o HR, wybacz wiÄc mojÄ A, to polecam. Jest na PS2, PC i Xboksa 360 (w BC ofc) -- Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl I could never again be an angel... Innocence, once lost, can never be regained. * Lucifer, in SANDMAN #23: "Season of Mists: episode 2" |
|
Data: 2010-02-15 14:17:56 | |
Autor: KuFeL | |
Heavy Rain dostał ... | |
W dniu 2010-02-10 18:36, Katanka pisze:
6- :)pytanie do tych co maja wiecej niz ~25 na karku, rodziny i dzieci. Kupujecie ta gre, w sensie historii itp? Dla mnie, po obejrzeniu wszystkich zwiastunow, czytaniu tego i tamtego, to takie troche przebajerzone z simsy z konkretna intryga. Gra w zycie. Jako ojca, nie kreci mnie operowanie emocjami, ktore daje ta konkrenta gra. A moze to gra dla tych, ktorzy prawdziwej odpowiedzialnosci w zyciu nie doswiadczyli albo sie jej boja i moga w sposob kontrolowany doznac grajac w zycie a nie przezywajac je naprawde? tylko mnie tu nie wyzywajcie od ortodoksow... ja gram od dobrych dwoch dekad i trudnych gier sie nie boje. Gra napewno jest przelomowa w wielu kwestiach, ale ja jej nie kupuje. Czekam na GoW3 :D Pzdr, KuFeL -- gg:71218 / http://kufel.bloog.pl / PSN: KuFeL78 http://www.zachody.pl / skype:kufel78 |
|
Data: 2010-02-15 15:22:37 | |
Autor: Artur Bross | |
Heavy Rain dostał ... | |
KuFeL pisze:
W dniu 2010-02-10 18:36, Katanka pisze: Pozwólmy sobie, oglądać filmy jakie lubimy - chyba nikomu nie przeszkadza, że mając prawie 40 na karku lubię Gwiezdne Wojny? i grać w gry, jakie lubimy... To, że komuś coś się podoba, a drugiemu nie, nie oznacza niczego, a już z pewnością nie oznacza, że nielubiana rzecz jest zła. Podobnie, dopisywanie filozofii typu: ten kto gra w Mariana jest dziecinny, ten kto w GTA jest twardzielem, w świecie gier video jest grubą przesadą, przypominającą wręcz narzekania w stylu: kto gra w HALO, ten zabija kolegów w szkole, a później sam sobie strzela w łeb. :-) B´cool... |
|
Data: 2010-02-15 15:44:32 | |
Autor: KuFeL | |
Heavy Rain dostał ... | |
W dniu 2010-02-15 15:22, Artur Bross pisze:
Pozwólmy sobie, oglądać filmy jakie lubimy - chyba nikomu nie nie nie nie. nie o to mi chodzilo. Nie chodzi mi o szufladkowanie, tylko o to że jeśli ta gra aż tak kipi emocjami, to czym ona się różni od tego co oferuje nam życie? To pytanie adresuje specjalnie w kierunku tych którzy mają dzieci, bo to właśnie ten wątek jest najbardziej eksploatowany w grze. A może chcemy się sprawdzić jak byśmy się zachowali gdyby zniknęło nasze dziecko? Ja wole sobie tego nawet nie wyobrażać. :-) :) jasne, wszystko jest dla ludzi... Pzdr, KuFeL -- gg:71218 / http://kufel.bloog.pl / PSN: KuFeL78 http://www.zachody.pl / skype:kufel78 |
|
Data: 2010-02-15 15:52:48 | |
Autor: Bartłomiej Kowal | |
Heavy Rain dostał ... | |
On 2010-02-15 15:44, KuFeL wrote:
nie nie nie. nie o to mi chodzilo. Nie chodzi mi o szufladkowanie, tylko Idź precz, spojlerze! Mam > 25 lat, mam dziecko, do kupna Heavy Rain się szukuję (preorder w Empiku), ale specjalnie nie oglądam filmików i nie wiem, czy zagram w demo, aby nie psuć sobie zabawy. Na razie słyszałem o "poszukiwaniu Origami Killera", ale na szczęście żadnych jeszcze szczegółów fabuły. Czym gra się różni od prawdziwego życia, zobaczę jak pogram. Aha, kupno HR w moim przypadku wpisuje się w tendencję do sprawdzania, jakież to ciekawe gry na wyłączność ma PS3 - do reszty mam PieCa. Dobrze bawiłem się przy U1&2, K2, MGS 4 a teraz przy inFamousie, więc spodziewam się, że i HR będzie po prostu wart zagrania. Bartek |
|
Data: 2010-02-20 20:08:52 | |
Autor: Zdzicho | |
Heavy Rain dostał ... | |
nie nie nie. nie o to mi chodzilo. Nie chodzi mi o szufladkowanie, tylko o to że jeśli ta gra aż tak kipi emocjami, to czym ona się różni od tego co oferuje nam życie? To pytanie adresuje specjalnie w kierunku tych którzy mają dzieci, bo to właśnie ten wątek jest najbardziej eksploatowany w grze. E wiesz prawdziwe zycie z zonka dzieciakiem czlowieka po 30 ktorego rytm polega na pracy 5 dni w tygodniu i weekendzie ze zblazowana rodzinka roznie sie troche od emocji oferowanych w grach czy filmie nawet gdy fabula gry kreci sie do okola wiezow krwi Nie wiem jak u ciebie ale moje zycie rodzinne to nie gra :) I dlatego od czasu do czasu staram sie znalesc czas na granie :) |
|
Data: 2010-02-23 14:01:44 | |
Autor: KuFeL | |
Heavy Rain dostał ... | |
W dniu 2010-02-20 20:08, Zdzicho pisze:
wszystko zależy od tego jak sobie to życie ułożysz. Ja tam na nudę nie narzekam nie wchodząc w szczegóły. U mnie grają wszyscy w gry, a nie w życie ;)nie nie nie. nie o to mi chodzilo. Nie chodzi mi o szufladkowanie, tylko o Pzdr, KuFeL -- gg:71218 / http://kufel.bloog.pl / PSN: KuFeL78 http://www.zachody.pl / skype:kufel78 |
|
Data: 2010-02-23 20:51:08 | |
Autor: Zdzicho | |
Heavy Rain dostał ... | |
No wiesz nie mozna wykluczyc ze jestes jakims gangsterm (GTA) ufokiem (me2), magiem (da) czy kolesiem z HR ;)wszystko zależy od tego jak sobie to życie ułożysz. Ja tam na nudę nie narzekam nie wchodząc w szczegóły. U mnie grają wszyscy w gry, a nie w życie ;) Bo ja nie i dlategojak tylko uda mi sie wydebic troche czasu dla siebie gram w gry :) |
|