Heavy Rain i zwiecha !!!

Data: 2010-03-05 02:53:14
Autor: Moltisanti
Heavy Rain i zwiecha !!!
Czy ktos ma podobny problem w Heavy Rain (?) nosz kur.... mac gra sie zwyczajnie zawiesila i nic nie mozna zrobic, czlowiek placi 200zl za gre, wczuwa sie w jakby nie bylo fantastyczna fabule, a tu taki babol psuje cala dobra zabawe, raz podczas wczytywania na czarnym ekranie - tak pozostala, dwa podczas samej rozgrywki. Wszystko na jednym etapie. Znalazlem takie info w linku ponizej , tylko szkoda ze ja nie czekalem 5min. a wylaczylem stosujac hard-reset juz po 2min. Nie czytalem pod linkiem komentarzy, bo nie chce trafic na jakiegos debila ze spoilerem, takze jak ktos zna sposob to bedzie milo jak poda rozwiazanie. http://www.gram.pl/news_8QvrHOu7_Heavy_Rain_sie_zawiesza.html

Jak narazie nie moga uruchomic gry od pozadanego poziomu. Nie zamierzam grac od nowa, a jak jedynym rozwiazaniem bedzie zaczynanie od zera to ja dziekuje za taka zabawe z ps3.

Toz to jedyna gra ktora 3mala mnie przy tej konsoli. M/

Data: 2010-03-05 03:04:37
Autor: Moltisanti
Heavy Rain i zwiecha !!!

.....  dodam ze ostatnio bita godzine nie moglem uruchomic GTA4, za kazdym razem wywalalo zwiecha podczas instalacji, cudem udalo sie zainstalowac (sama instalacja tez trwala wieki) i jak narazie gra na szczescie dziala. Problem ten takze opisywany w necie, takze wnioskuje ze nie jest to wina mojej odosobnionej PS3. Zaczynam sie powoli stresowac i czuc przy PS3 jak podczas krecenia srubokretem w magnetofonie od commodora. Kto krecil ten wie :)

M.

Data: 2010-03-05 07:54:19
Autor: froggers
Heavy Rain i zwiecha !!!

Uzytkownik "Moltisanti" <pff@pff.ko> napisal w wiadomosci news:hmporo$rcb$1inews.gazeta.pl...
Zaczynam sie powoli stresowac i czuc przy PS3 jak podczas krecenia srubokretem
w magnetofonie od commodora. Kto krecil ten wie :)

M.
 heheh z tym kreceniem to stare dobre czasy :)
pozdr

Data: 2010-03-05 07:45:42
Autor: Katanka
Heavy Rain i zwiecha !!!
froggers wrote:
[...]

Ja nie kręciłem, miałem atari + turbo blizzard :)

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-03-06 12:29:25
Autor: akanid
Heavy Rain i zwiecha !!!
W dniu 2010-03-05 07:45, Katanka pisze:
Ja nie kręciłem, miałem atari + turbo blizzard :)

Cziter ;-) Ja miałem Atari 130XE i zwykły magnet... ehh to byly czasy...

pozdrawiam
akanid

Data: 2010-03-06 13:05:26
Autor: Moltisanti
Heavy Rain i zwiecha !!!

Użytkownik "akanid" :

Katanka pisze:
Ja nie kręciłem, miałem atari + turbo blizzard :)

Cziter ;-) Ja miałem Atari 130XE i zwykły magnet... ehh to byly czasy...

Co by nie mowic, na naszych oczach rodzila sie video-rozrywka,
chcialbym tylko zobaczyc malolata ktory zaczynal przygode od PS2 lub
nawet PSX, dac mu zielony monitor, magnetofon,
kasete i ... srubokrecik.
Zdziwienie ...bezcenne :)
Faktycznie przy tym taki wieszajacy sie sporadycznie
HeavyRain to nic nie znaczacy drobiazg.

Wyobraznia dzialala w tamtych czasach na najwyzszych obrotach,
a najbardziej denerwowaly mnie te pieknie graficznie okladki z gier
na oryginalnych kasetach, ktore nic nie mialy wspolnego z rzeczywistoscia,
ale jakzedzialaly podswiadomie i czlowiek zastanawial sie kiedy i czy wogole
te gry beda tak wygladac na ekranie :)

M.

Data: 2010-03-05 15:39:48
Autor: Artur Bross
Heavy Rain i zwiecha !!!
Moltisanti pisze:
[...]

Gra się wiesza, kiedy przyjdzie na myśl oglądanie BONUSów na płycie. Problem jest znany od początku.

Możesz uruchomić grę nie od ostatniego sejwa, tylko od... przedostatniego.

Data: 2010-03-05 19:32:51
Autor: Awe
Heavy Rain i zwiecha !!!

Gra się wiesza, kiedy przyjdzie na myśl oglądanie BONUSów na płycie. Problem jest znany od początku.

To byc moze wyizolowany przypadek, w ktorym gra zawsze sie zawiesza.
Ale mi zawiesila sie tez dwa razy podczas zwyklej gry. Raz zaraz po
rozpoczeciu pierwszego rozdzialu z Madison, a drugi raz gdzies podczas
gry gdy nagle zniknal dzwiek, a po chwili wszystko sie zamrozilo. Heavy
Rain ma jakas powazna dziure w kodzie, moze nawet wiecej niz jedna.

Pozdrawiam

Data: 2010-03-05 22:13:29
Autor: Moltisanti
Heavy Rain i zwiecha !!!

UĹĽytkownik "Awe":

[...]

W takim razie bez komentarza, taki babol zasluguje na afere miary kontrakcji :)

M.

Data: 2010-03-05 22:56:37
Autor: Artur Bross
Heavy Rain i zwiecha !!!
Moltisanti pisze:

UĹĽytkownik "Awe":

[...]

Idź. Zrób marsz żałobny przez swoje miasto...

LIVE nie działa w Polsce, a HR się wiesza. Koniec świata.

Gdyby wszystko działało, wołano by o pomstę do nieba o to, że czerń PS3 razi w oczy, a szufladka od DVD w iksboksie przy zamykaniu budzi dzieci po nocach.

Masz prawo zwrócić grę, jeśli uważasz, że jest wybrakowanym produktem.

Jak dobrze, że w 2012 roku przyjdzie Armagedon i nie będziemy już cierpieć z winy SONY, Microsoftu i podstępnych wydawców gier, którzy świadomie sprzedają niedopracowane produkty. Amerykanie nie byli na księżycu, Rosjanie trzymają przy życiu Lenina, a prezydent jest szpiegiem z Iranu. Dobrze, że zdałem sobie z tego sprawę, zanim UFO zainstaluje podsłuch w moim mózgu.

Połączmy się! Razem stworzymy organizację przeciw TVP, Teletubisiom, obojętnie co! Kontrakcja!

A moĹĽe gramy trochÄ™ za duĹĽo w widjogejms?

Data: 2010-03-06 00:43:51
Autor: Moltisanti
Heavy Rain i zwiecha !!!

UĹĽytkownik "Artur Bross" :

Idź. Zrób marsz żałobny przez swoje miasto...

LIVE nie działa w Polsce, a HR się wiesza. Koniec świata.

Czlowieku o czym ty bredzisz.

Poziom zakamuflowanego fanboystwa zaczyna byc juz zenujacy.

W kolko slysze od fanboyow jaki to x360 jest be, a jak
to z drugiej strony Sony dba od swoich klientow, ale jak zostawiam 5tys.
pln - ciezko zarobionych za gry na PS3 to chyba mam prawo
obiektywnie stwierdzic wkurwiajacy fakt jaki mial miejsce.

Zdaje sobie sprawie ze zakamuflowne fanboystow opanowalo
wiekszosc miejsc, szegolnie po kontrakcji ku uciesze wielu, dla ktorych
to bylo jak juz sporo osob zauwazylo dolanie oliwy do ognia,
ale mam wrazenie ze dla niektorych
to HR moglo by sie wogole nie odpalac a i tak slow krytyki
czy chociazby porady w tej kwesti lepiej nie poruszac.

M.

Data: 2010-03-05 22:09:02
Autor: Moltisanti
Heavy Rain i zwiecha !!!

UĹĽytkownik "Artur Bross" :

Gra się wiesza, kiedy przyjdzie na myśl oglądanie BONUSów na płycie.

Zadnych bonusow nie ogladalem.

Ten produkt to zwyczajny bubel  - oczywiscie nie mam na mysli samej gry.

Powinien byc minus 2pkt w ocenie
koncowej za taki babol i informacja w kazdej recenzji czy opisie dot. gry.

Problem jest znany od poczÄ…tku.

A jest taka informacja na pudelku, lub chociazby wyskakuje
informacja w menu PS3? Informujaca o ew. niespodziankach
podczas grania? Skoro to taki powszechny i znany nierozwiazywalny problem,
to klienci zostawiajacy kupe kasy za gre powinni zostac poinfromowani, niekoniecznie
na prywatnych forach przez uzytkownikow, bo nie kazdy ma czas na czytanie.

Zakrawa to na kpine.

Ciekawe czy ktos juz zwracal gre do sklepu. Bo ja chetnie bym tego dokonal.

Możesz uruchomić grę nie od ostatniego sejwa, tylko od... przedostatniego.

Moge i przejsc od poczatku, ale chyba nie o to chodzi. Chcialem jednym
tchem przejsc i "przezyc" ta gre,  bo niewatpliwie tytul jedyny w swoim rodzaju,
a tak to zostala wielka kupa.

Szczerze mowiac bardziej mnie to zirytowalo jak rozdmuchany problem polskiego liva w x360.

M.

Data: 2010-03-13 04:19:37
Autor: Mariusz Borkiet
Heavy Rain i zwiecha !!!
On Mar 5, 2:39 pm, Artur Bross <adresmusi...@vp.pl> wrote:

Gra się wiesza, kiedy przyjdzie na my¶l ogl±danie BONUSów na płycie.
Problem jest znany od pocz±tku.

mi sie ani razu nie zawiesila, a podczas grania, jak juz mialem
wylaczac konsole, to zawsze ogladalem wszelkie nowe bonusy, ktore mi
sie odblokowaly. mam wersje angielska (bez zadnych dodatkowych jezykow
niestety, taki kastrat), sciagnalem patcha i poza momentem, w ktorym
PS3 mi nie dzialalo z powodu "awarii PSN" to gra nie sprawila mi ani
razu najmniejszego problemu.

co do pytania autora watku - moze dysk zaczyna zdychac? skoro takie
szopki sie dzieja podczas instalacji...

Data: 2010-03-14 00:46:36
Autor: Moltisanti
Heavy Rain i zwiecha !!!

Użytkownik "Mariusz Borkiet" :

mi sie ani razu nie zawiesila, a podczas grania, jak juz mialem
wylaczac konsole, to zawsze ogladalem wszelkie nowe bonusy,

To juz napisz czy duzo stracilem nie ogladajac bonusow,
no chyba ze sa tam jakies szkice i inne tego typu materialy
zwiazane z produkcja, w takim razie nie bede za tym plakal.

co do pytania autora watku - moze dysk zaczyna zdychac? skoro takie
szopki sie dzieja podczas instalacji...

Szczerze mowiac to wolalbym aby tak bylo.

Problem instalacji GTA4 jest jak sie okazalo szeroko omawiany
sadzac po wpisach. Wiec nie bylem w tym odosobniony.
W sumie mialem juz oddac plyte ale cudem udalo mi sie
zainstalowac w ostatnim rzucie gre.  Bez tutoriala w necie pomijajacego
babola, nie dalbym sobie rady z instalacja.

Co do HR, takze wiele osob mialo ten problem,  jak widac
chyba mam pecha.
Najgorsze jest to ze dlugo czekalem na ta specyficzna gre, w koncu kupilem,
wprowadzilem sie w stan skupienia :) i taki babol
zepsul mi zabawe. Szkoda.
Pali licho GTA4, ale tutaj?
To tak jakby Ci wylaczyli seans w kinie po 1h i kazali wrocic jutro na reszte.. :)

Nie wiem dlaczego takie rzeczy sie zdarzaja, w x360 nigdy nie mialem
tego typu wpadek, mam nadzieje ze  to juz koniec niespodzianek,
bo jak juz napisalem wczesniej czasy oczekiwania na gre z srubokrecikiem
w reku mimo iz byly wspaniale to chyba nikt do nich nie chce wracac, tym bardziej
ze za gry place chore pieniadze i ktos kto na tym zarabia powinien (a w zasadzie
to jego psi obowiazek) dostarczyc produkt pozbawiony tego typu wpadek.

Ale... mam bardzo malo na dysku miejsca w zasadzie
na styk, musze cos odinstalowac aby moc wrzucic nowa gre.
Byc moze ze tu jest pies pogrzebany? Chociaz teoretycznie
miejsce jest.

M.

Data: 2010-03-14 09:23:57
Autor: Katanka
Heavy Rain i zwiecha !!!
Moltisanti wrote:

Ale... mam bardzo malo na dysku miejsca w zasadzie
na styk, musze cos odinstalowac aby moc wrzucic nowa gre.
Byc moze ze tu jest pies pogrzebany? Chociaz teoretycznie
miejsce jest.

Ile masz tegomeijsca? Zostaw sobie min. 10GB, bo może byc mało miejsca na jaki¶ swap i tego dobrze beta testerzy nie sprawdzili.

Data: 2010-03-15 11:52:07
Autor: Moltisanti
Heavy Rain i zwiecha !!!

Użytkownik "Katanka":

[...]

Nie zartuj, ja tu walcze o kazdego mb za kazdym razem jak cos instaluje,
dylematy czego sie pozbyc a Ty mi tu z wygospodarowaniem 10gb :)

Miejsca jest na styk, jezeli instaluje powiedzmy demo wagi ok. 1gb,
to bywa ze musze cos odinstalowac.

M.

Data: 2010-03-15 11:54:00
Autor: Katanka
Heavy Rain i zwiecha !!!
Moltisanti wrote:

[...]

Skasuj cos na chwilę, daj grze min 10GB wolnego i sprawdz czy działa wszystk ok. Albo kup dysk 320GB i do końca życia będziesz miał spokój z PS3 ;)

Data: 2010-03-15 12:50:08
Autor: Moltisanti
Heavy Rain i zwiecha !!!

Użytkownik "Katanka":

Miejsca jest na styk, jezeli instaluje powiedzmy demo wagi ok. 1gb,
to bywa ze musze cos odinstalowac.

Skasuj cos na chwilę, daj grze min 10GB wolnego i sprawdz czy działa wszystk ok.

Gry juz sie pozbylem, to co chcialem zobaczylem juz na YT  :)

Albo kup dysk 320GB i do końca życia będziesz miał spokój z PS3 ;)

A zebys wiedzial ze chyba tak zrobie. Irytujace sa dylematy co
usunac przed kazda instalacja.

M.

Data: 2010-03-14 14:03:02
Autor: Artur Bross
Heavy Rain i zwiecha !!!
Moltisanti pisze:

[...]

Prawda jest taka, że PS3 wiesza się dosyć często. Najczę¶ciej w czasie surfowania po necie... Wieszanie się podczas grania jest na poziomie iksboksa, tzn. rzadko, ale zdarza się.

Nie ma rzeczy doskonałych, więc po co narzekać w stylu: my¶lałem, że jak kupię konsolę to nie będę miał problemów jak z PC.

Raz, zawiesiła mi się pralka, w czasie wirowania. Na drzewie!

:-P

Data: 2010-03-15 13:06:33
Autor: Moltisanti
Heavy Rain i zwiecha !!!

Użytkownik "Artur Bross":

Prawda jest taka, że PS3 wiesza się dosyć często. Najczę¶ciej w czasie surfowania po necie... .
Wieszanie się podczas grania jest na poziomie iksboksa, tzn. rzadko, ale zdarza się

Mi sie nigdy PS3 nie wieszalo - mialem tylko dwa wieksze
problemy jeden po drugim w zasadzie z dwoma tytulami GTA4 i HR,
mocno mnie to zdziwilo, bo z natury jako uzytkownik konsol jestem
przywzwyczajony do bezkonfliktowej zabawy, w przeciwienstwie do PC.

Chcialem sie jedynie dowiedziec czy pada mi konsola, czy tez sa babole,
jak sie okazalo problem znany uzytkownikom.

Nie ma rzeczy doskonałych, więc po co narzekać w stylu: my¶lałem, że jak kupię konsolę to nie będę miał problemów jak z PC.

Ja Ci proponuje przejdz sie do kina na dlugo wyczekiwany tytul - zaplac za bilet 70zl,
a ja cie wyciagne z niego w polowie, i kaze wrocic na nastepny dzien.
A dlaczego przyklad z kiniem? Bo HR - traktuje jako interaktywny seans,
a nie typowa gre.

Ok, koniec juz biadolenia.
Gry juz nie ma (i pewnie dlugo juz takiej nie bedzie) temat zamkniety.

Heavy Rain i zwiecha !!!