Heayh komfort - owiadomienie o przychodzącej poczcie.

Data: 2011-10-21 12:37:06
Autor: Endriu
Heayh komfort - owiadomienie o przychodzącej poczcie.
Chciałem skorzystać z powiadomienia o poczcie na Heyah - bo piszą że cos takiego można sobie na heyah skonfigurować.

http://www.heyah.pl/d5473d38b036de030c339ffadd6d58db
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/b2a99f7038129a5d.html

Wchodzę na http://poczta.­heyah.­pl loguję przy pomocy wcześniej wysłanego mi przez automat na komórkę hasła i mam coś takiego:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8e8d6bde87360d76.html

 Wsumie to dalej nie wiem co zrobić, ale jako że nie ma innej opcji próbuję zmienić adres email (bo ta opcja jest włąściwie tylko dostępna). Po przyciśnięciu "zmień adres email" wyskakuje:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a13ef0438d27db6f.html

Dalej wbijam hasło które robot mni przysyła na komórke i echo ....
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d802a8f000a3646e.html

(wielokrotnie testowane - nie ma możliwości aby źle wpisywał hasło)

Panowie (i ewentualnie Panie) pomożcie. Dzwoniłem do nich na 801222111 ...
http://www.heyah.pl/kontakt/porozmawiaj-z-heyah

....(skitrali ten numer gdzieś głęboko pomiędzy podstronami żeby do nich nie dzwonić chyba) ale odebrała jakaś przestraszona panienka, która zaczęłą sie jąkać jak zacząłęm pytać o szczegóły ...

Może tu ktoś wie co robić żeby odpalić te powiadomienia .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-21 12:40:25
Autor: Endriu
Heayh komfort - owiadomienie o przychodzącej poczcie.
Wsumie to dalej nie wiem co zrobić, ale jako że nie ma innej opcji próbuję zmienić adres email (bo ta opcja jest włąściwie tylko dostępna).

Przy opcji zmień hasło ta sama procedura i ten sam error wyskakuje ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-22 11:52:19
Autor: Endriu
Heayh komfort - owiadomienie o przychodzącej poczcie.
Przy opcji zmień hasło ta sama procedura i ten sam error wyskakuje ....

Podstawą jest to aby włączyć pocztę głosową komfort (usługa kosztuje 2zł miesięcznie).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Heayh komfort - owiadomienie o przychodzącej poczcie.