Hebie Chainglider - łańcuch po 7 zimowych miesiącach non-stop

Data: 2011-05-17 23:28:13
Autor: garym
Hebie Chainglider - łańcuch po 7 zimowych miesiącach non-stop
W dniu 2011-05-07 21:50, Marcin Hyła pisze:
Wczoraj mi coś Hebie zaczął szurać, z ciekawości otwarłem go po 7
miesiącach używania z nowym łańcuchem i oto jak wygląda zawartość:
(używany non-stop całą zimę, niemal codziennie parkowany "pod chmurką"):

to ja mam jakiegoś pechowego tego Hebie, bo mi się cały rozpina sam. Do tego stopnia, że tylną część już zgubiłem.
Czy te wasze osłony też tak słabo się trzymają?

Data: 2011-05-17 22:15:12
Autor: Ryszard Mikke
garym <garym&do_wyciecia&@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Czy te wasze osłony też tak słabo się trzymają?

Nie. Nawet jak mialem koncowke pod Rohloffa (ktorej nie udalo mi sie zalozyc na Nezusa, choc rozmiar niby pasowal), to nic nie spadalo. Moze cos nie tak zakladasz? Jak jestes w DC, chetnie pomoge...

rmikke

Data: 2011-05-19 22:14:44
Autor: garym
W dniu 2011-05-18 00:15, Ryszard Mikke pisze:

[...]

moja lokalizacja to wroc więc muszę liczyć na siebie :) ale dziękuję za propozycję. Jeden powód to może być trochę krzywa tarcza, przez co osłona trochę pracuje. Druga rzecz to mój Hebie jest szary. Taki mi pasował do korb, ale to błąd bo już jest cały czarny od błota i smaru. Nie idzie domyć. Jak zgubiłem tył to dokupiłem go w kolorze carnym i mam wrażenie że on jest sztywniejszy. Teraz tył mi się nie odpina. Poczekam może w rowerach stylowych jakaś promocja będzie to sobie przód też dokupię

pozdr

Michał

Hebie Chainglider - łańcuch po 7 zimowych miesiącach non-stop