Hebie Chainglider - łańcuch po 7 zimowych miesiącach non-stop

Data: 2011-05-18 04:38:27
Autor: Michał Rz.
Hebie Chainglider - łańcuch po 7 zimowych miesiącach non-stop
On 7 Maj, 21:50, Marcin Hyła <ci...@rowery.org.pl.niespammuj.tu>
wrote:
Wczoraj mi coś Hebie zaczął szurać, z ciekawości otwarłem go po 7
miesiącach używania z nowym łańcuchem i oto jak wygląda zawartość:
(używany non-stop całą zimę, niemal codziennie parkowany "pod chmurką"):

http://www.rowery.org.pl/hebie_pozimie01.jpg

Jeszcze jeden argument za przerzutką w piaście (ale obudowaną takimi
wynalazkami jak chainglider) ;-)
Jak bardzo utrudnione jest wyjmowanie tylnego koła z tą osłoną?
Przyjmując że robi się to częściej niż zwykle (zmiana opon, dętki)
wytrzyma to to?

Data: 2011-05-18 12:13:52
Autor: Ryszard Mikke
Michał Rz. <dlaspamu@rocketmail.com> napisał(a):
On 7 Maj, 21:50, Marcin Hy=B3a <ci...@rowery.org.pl.niespammuj.tu>
wrote:
> Wczoraj mi co=B6 Hebie zacz=B1=B3 szura=E6, z ciekawo=B6ci otwar=B3em go =
po 7
> miesi=B1cach u=BFywania z nowym =B3a=F1cuchem i oto jak wygl=B1da zawarto=
=B6=E6:
> (u=BFywany non-stop ca=B3=B1 zim=EA, niemal codziennie parkowany "pod chm=
urk=B1"):

> http://www.rowery.org.pl/hebie_pozimie01.jpg
>
> Jeszcze jeden argument za przerzutk=B1 w pia=B6cie (ale obudowan=B1 takim=
> wynalazkami jak chainglider) ;-)
Jak bardzo utrudnione jest wyjmowanie tylnego ko=B3a z t=B1 os=B3on=B1?

Skoro MI to nie sprawia problemow, to NIE MOZE byc trudne. ;)

Przyjmuj=B1c =BFe robi si=EA to cz=EA=B6ciej ni=BF zwykle (zmiana opon, d=
=EAtki)
wytrzyma to to?

Pewnie, ze wytrzyma.

rmikke

Data: 2011-05-18 09:40:19
Autor: Michał Rz.
Hebie Chainglider - łańcuch po 7 zimowych miesiącach non-stop
A kupował ktoś w hebie.pl ?
http://tinyurl.com/5un35fl 120zł cała osłona:)

Data: 2011-05-18 21:07:29
Autor: Marcin Hyła
On 2011-05-18 18:40, Michał Rz. wrote:
A kupował ktoś w hebie.pl ?
http://tinyurl.com/5un35fl 120zł cała osłona:)

Nie, w www.rowerystylowe.pl - ale tu widzę mały zonk, bo jak się w nich ( www.hebie.pl ) kupuje osłonę na wymiar? Ja zamiawiałem osobno przód i osobno tył, chyba tylko tak można skutecznie dobrać rozmiar? Bo tam jest jeden rodzaj i od razu do kasy?

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2011-05-18 13:55:52
Autor: Marcin Hyła
On 2011-05-18 13:38, Michał Rz. wrote:
Jak bardzo utrudnione jest wyjmowanie tylnego koła z tą osłoną?
Przyjmując że robi się to częściej niż zwykle (zmiana opon, dętki)
wytrzyma to to?

Pisałem już - nie widzę żadnego problemu. Tylną część hebie się otwiera bez żadnych problemów.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Hebie Chainglider - łańcuch po 7 zimowych miesiącach non-stop