Heh rece opadaja ...

Data: 2010-11-10 10:07:26
Autor: Jan Górski
Heh rece opadaja ...
Fragment Wycieczkowej w Łodzi (Łagiewniki) był zwężony, przez pewien
czas wyłączony z ruchu, to mnóstwo kierowców zapieprzało samochodami
po ścieżce rowerowej. Przed "wszystkich świętych" cała ścieżka
rowerowa w okolicy cmentarza na Palki była zawalona samochodami, a
Policja sobie patrolowała. Wyższa konieczność.

Data: 2010-11-10 19:09:01
Autor: Bartłomiej Zieliński
Heh rece opadaja ...
Użytkownik Jan Górski napisał:
Przed "wszystkich świętych" cała ścieżka rowerowa w okolicy cmentarza
na Palki była zawalona samochodami, a Policja sobie patrolowała.

No to aparat cyfrowy do ręki, zrobić zdjęcia tak, aby była data i czas nadrukowana, i do straży miejskiej.

Data: 2010-11-10 19:16:21
Autor: solar
Heh rece opadaja ...
W dniu 2010-11-10 19:09, Bartłomiej Zieliński pisze:

[...]

To akurat w tym wypadku raczej nic nie da. W każde grobołażenie te okolice są zawalone samochodami (i ścieżka, i trawniki) i sama policja pilnuje porządku parkowania. Ot, przypadek szczególny. Nomalnie samochody tam nie stają.
Jakbyś chciał cykać każdy samochód, pewnie 4GB karta by nie wystarczyła. :)

"Religia to komunikacja w jedną stronę. W obie to psychoza."
                                     dr House

Data: 2010-11-10 22:52:55
Autor: Jan Górski
Heh rece opadaja ...
i sama policja pilnuje porządku parkowania. Ot, przypadek szczególny. Nomalnie
samochody tam nie stają.

To jest dość denerwujące. Zwłaszcza, że chodnikiem ludzie, ulicą
samochody, a 'Policja' czuła się przyzwolona zawalić ścieżkę
samochodami. NIech sobie parkują na chodnikach, albo na drodze. Albo
szukają parkingów w po mieście. Jak sie chce nie mieć problemu z
parkowaniem, to są autobusy. Tamto miejsce w Łodzi ma świetne
połączenie w zasadzie z całą resztą miasta, albo ewentualnie można
przyjechać o takiej porze, żeby były miejsca wolne. A jak nie, to
trzeba parkować dalej.

Data: 2010-11-11 03:00:14
Autor: Władek Kordian
Heh rece opadaja ...
On 11 Lis, 07:52, Jan Górski <grad...@o2.pl> wrote:

[...]

Znaczy sugerujesz, że możliwe jest przejście pieszo trzystu, czterystu
metrów od miejsca parkowania do celu?
Ja to zasugerowałem kochanej rodzince z Warszawki podczas grobołażenia
w Lublinie, gdy nie mogliśmy znaleźć miejsca do parkowania. Wyszła z
tego obraza majestatu:P.

Data: 2010-11-11 14:56:15
Autor: piecia aka dracorp
Heh rece opadaja ...
Dnia Thu, 11 Nov 2010 03:00:14 -0800, Władek Kordian napisał(a):

[...]
No niektórzy tak mają i pewnie z tego samego powodu w Polsce jest takie nastawienie do rowerów.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-11-14 11:25:40
Autor: Wojtek Sobociński
Heh rece opadaja ...
W dniu 2010-11-11 15:56, piecia aka dracorp pisze:
[...]

Tak, niektórzy tak mają. Ja siedziałem w samochodzie niecałe 50 m od bramy cmentarza i czekałem na mamę i dzieci. W ciągu kilkunastu minut 3 samochody wjechały pod sam cmentarz mimo dwóch znaków zakazu wjazdu. No bo z tego miejsca gdzie stałem (obok było gdzie zaparkować) było za daleko żeby iść...

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-11-11 12:52:33
Autor: solar
Heh rece opadaja ...
W dniu 2010-11-11 07:52, Jan Górski pisze:

[...]

Tam jest jeden problem. Brak parkingów. To jest gigantyczny (w właściwie kilka niemałych) cmentarz. A jedyny parking, przy Brzezińskiej, ma pojemność 20 samochów. Jakoś nikt o tym nie pomyślał w fazie projektowania aleji Palke.
Jeśli mam do objechania 3 cmentarze, mam 3 wiązanki + światełka, to nie wyobrażam sobie osobiście jazdy autobusami.

"...człowiek jest bezwolnym elementem w trybach organizacji. Ma szerzyć słowo Boże w jedynie słusznej interpretacji zalecanej przez autorytet instytucji."
                                     św. Escriva de Balaguer y Albas

Data: 2010-11-14 02:57:13
Autor: amrac
Heh rece opadaja ...
W dniu 10.11.2010 19:16, solar pisze:
W każde grobołażenie te okolice są zawalone samochodami

Ogólnie się zgodzę ale np. w Krakowie Grębałów w NH od lat jest po prostu na te 2-3 dni zmieniana organizacja ruchu i wtedy to inna gadka. A nie, że jest znak ddr a tu jakiś kutafon parkuje.

Data: 2010-11-14 10:44:16
Autor: solar
Heh rece opadaja ...
W dniu 2010-11-14 02:57, amrac pisze:

Ogólnie się zgodzę ale np. w Krakowie Grębałów w NH od lat jest po
prostu na te 2-3 dni zmieniana organizacja ruchu i wtedy to inna gadka.
A nie, że jest znak ddr a tu jakiś kutafon parkuje.

Tu też to pewnie można nazwać zmianą organizacji ruchu, ale znaki poziome i wyróżniona ścieżka oczywiście zostają. Czy zakrywają znaki pionowe? Nie wiem. Nie sądzę.

"W ogóle teologia jest nauką niedorzeczną, a jej dogmaty są albo śmieszne, albo podejrzane."
                                       Giordano Bruno

Data: 2010-11-11 10:07:22
Autor: Paweł Sz.
Heh rece opadaja ...
On 10 Lis, 19:07, Jan Górski <grad...@o2.pl> wrote:
[...]

Może to faktycznie być wkurzające, ale tak jak piszesz, 1 listopada to
tzw. "wyższa konieczność". Weź pod uwagę, że często tymi samochodami
wożeni są starsi ludzie, dla których przejście dodatkowych kilkuset
metrów to duży problem. Nie wiem, może jestem zbyt tolerancyjny, ale
wiem jak to wszystko wygląda od strony zarówno kierowcy jak i
rowerzysty (no i pieszego, rzecz jasna). W normalny, powszedni dzień
sam bym chyba wezwał miejskich stażaków w takiej sytuacji, ale we
Wszystkich Świętych... ludzie, dajcie spokój...

--
Pozdrawiam,
Paweł

Heh rece opadaja ...