Hehehe

Data: 2010-07-26 17:22:32
Autor: Pistacjusz
Hehehe
"sfinalizowanie umowy jest perspektywą najbliższych miesięcy"

http://finanse.wp.pl/kat,104122,title,Sikorski-umowa-gazowa-z-Rosja-bedzie-zgodna-z-prawem-UE,wid,12510329,wiadomosc.html

a tymczasem w październiku może zabraknąć gazu.

Poza tym zrobienie takiej umowy to gwarantowana przegrana z
EuRoPolGaz w arbitrażu
i wielo-wielo-wielo miliardowe odszkodowania.
No i jeszcze KE się czepia :) (nawiasem mówiąc rację).

Zbierajcie chrust POjeby.

Data: 2010-07-26 20:28:20
Autor: Bruner
Hehehe

"Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> wrote in message news:8ace2228-9f30-4122-a85b-99c041357862d17g2000yqb.googlegroups.com...

a tymczasem w październiku może zabraknąć gazu.

jak by PIS rzadzil to by juz go dawno nie bylo

Data: 2010-07-26 17:34:30
Autor: Pistacjusz
Hehehe
On 27 Lip, 02:28, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:
"Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> wrote in message

>a tymczasem w październiku może zabraknąć gazu.

jak by PIS rzadzil to by juz go dawno nie bylo

Sratatata.
To wasz jedyny argument "jakby PiS to by było jeszcze gorzej".
PO nie potrafi niczego zrobić dobrze więc zostały wam już tylko takie
"argumenty"
czyli insynuacje i fantasmagorie.

Data: 2010-07-26 21:05:29
Autor: Bruner
Hehehe

"Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> wrote in message news:53685449-11e5-42ec-af98-8ebb83631b19d37g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

tak jak Jaroslaw podpisywal umowe ze Dell'em to przeciez ten czlowiek nie ma o niczym pojecia.

Dal im 200 mln zl zapomogi rzadowej, ja tylko dostali kase od razu sie wycofali z Lodzi.

Ja dziekuje za takie przekrety.

Z tym waszym PISem bedzie jak z AWS i jego wielkim przywodca Marianem, predzej czy pozniej sladu nie zosatnie.

Data: 2010-07-26 18:15:22
Autor: Pistacjusz
Hehehe
On 27 Lip, 03:05, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:
> [...]

wycofali z Lodzi.

Ja dziekuje za takie przekrety.

Z tym waszym PISem bedzie jak z AWS i jego wielkim przywodca Marianem,

Z Dellem faktycznie wyszło jak mówisz. Nie śledziłem tej sprawy i nie
wiem kto kiedy
co podpisywał. PiS miał i pewnie ma sporo karierowiczóa, agentów itd
(np. Sikorski, Kaczmarek itd).
Trudno się dziwić po 70 letniej okupacji.
Ale nawet jeśli JK dał się zrobić w balona to tylko na 200 mln a nie
na miliardy jak PO.
Natomiast to właśnie PiS realnie obniżył podatki i za PiS w miarę
zaczął rozwijać się sektor hi-tech.
Zaś po PO zostaną tylko zgliszcza.

Hehehe