Hej, Andki, używacie Chrome?

Data: 2015-11-14 09:35:36
Autor: Pszemol
Hej, Andki, używacie Chrome?
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:n27hve$tim$1dont-email.me...
To przeczytajcie:
http://www.redmondpie.com/major-chrome-exploit-puts-all-android-devices-at-risk/

Ooops, właśnie sobie uświadomiłem, że sam jestem Andek :-)
Tak lubię iPad Air że zapomniałem o swoim drugim tablecie,
osieroconym Asusie za $30 :-) Ten biedak ma Andka na pokładzie
i oczywiście Chrome ze wszystkimi tego wadami i zaletami :-)

Data: 2015-11-14 17:33:51
Autor: Ghost
Hej, Andki, używacie Chrome?

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n27k7n$6v8$1@dont-email.me...

[...]

Opisz zawartość swojej szuflady, w szczególności coś o kolorach długopisów daj.

Hej, Andki, używacie Chrome?