Hej Bolek, mi tez nie pasuje ...

Data: 2011-05-27 14:04:49
Autor: Marek

Data: 2011-05-27 23:09:53
Autor: Lorn
W dniu 2011-05-27 23:04, Marek pisze:

Data: 2011-05-27 14:19:48
Autor: Marek
W dniu 2011-05-27 23:04, Marek pisze:

Data: 2011-05-27 23:23:03
Autor: Lorn
W dniu 2011-05-27 23:19, Marek pisze:

Data: 2011-05-27 14:28:30
Autor: Marek
W dniu 2011-05-27 23:19, Marek pisze:

Data: 2011-05-27 23:30:29
Autor: Lorn

Data: 2011-05-27 14:33:15
Autor: Marek
Hej Bolek, mi tez nie pasuje ...
On May 27, 11:30 pm, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> A ty jaki masz problem ?

Nie mam problema... :P

> Ciebie obchodzi napiety program Bolka ?

Kim jest Bolek?

Moze to ty ?

Data: 2011-05-27 23:35:19
Autor: Lorn
Hej Bolek, mi tez nie pasuje ...
W dniu 2011-05-27 23:33, Marek pisze:
[...]

Co ja? Wycinaj sygnaturki, tnij posty, nie trolluj.

Data: 2011-05-27 14:37:52
Autor: Marek
Hej Bolek, mi tez nie pasuje ...
On May 27, 11:35 pm, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> Moze to ty ?

Co ja? Wycinaj sygnaturki, tnij posty, nie trolluj.

--
Immortal silence gathers illusions inside...- Hide quoted text -

Palant

Data: 2011-05-27 23:42:30
Autor: Lorn
Hej Bolek, mi tez nie pasuje ...
W dniu 2011-05-27 23:37, Marek pisze:

Immortal silence gathers illusions inside...- Hide quoted text -

Palant

Gratuluję samokrytycyzmu :> Korzystając z Google newsgroups nie jest trudne... Typowe lenistwo :> Wycinaj sygnaturki, tnij posty. :>

Data: 2011-05-27 14:46:54
Autor: Marek
Hej Bolek, mi tez nie pasuje ...
On May 27, 11:42 pm, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> Palant

Gratuluję samokrytycyzmu :> Korzystając z Google newsgroups nie jest
trudne... Typowe lenistwo :> Wycinaj sygnaturki, tnij posty. :>

Idz  lepiej uczyc swoja babcie , zeby mocz oddawala  po zalozeniu
pieluchy...

Data: 2011-05-27 23:50:42
Autor: Lorn
Hej Bolek, mi tez nie pasuje ...
W dniu 2011-05-27 23:46, Marek pisze:

[cut]

Palant

Gratuluję samokrytycyzmu :>  Korzystając z Google newsgroups nie jest
trudne... Typowe lenistwo :>  Wycinaj sygnaturki, tnij posty. :>

Idz  lepiej uczyc

Ty, jak widać jesteś oporny na wiedzę :> Tnij posty, wycinaj sygnaturki...

Data: 2011-05-27 15:44:36
Autor: Marek
Hej Bolek, mi tez nie pasuje ...
On 27 Maj, 23:50, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
> [...]

> Idz  lepiej uczyc

Ty, jak widać jesteś oporny na wiedzę :> Tnij posty, wycinaj sygnaturki...

Porzadkowy sie znalazl...
A pokrzywy przed posesja powyrywales ?

Data: 2011-05-28 00:49:00
Autor: Lorn
Hej Bolek, mi tez nie pasuje ...
W dniu 2011-05-28 00:44, Marek pisze:

Ty, jak widać jesteś oporny na wiedzę :>  Tnij posty, wycinaj sygnaturki...

Porzadkowy sie znalazl...

Ano... :>

A pokrzywy przed posesja powyrywales ?

A za krasnala przed posesją robisz? :>