Hej Pis dzielce ! To jak to jest z tym naprowadzaniem ???

Data: 2011-01-19 12:45:23
Autor: robertbig
Hej Pis dzielce ! To jak to jest z tym naprowadzaniem ???
Co i jak to było. Jak to wyglada w praktyce. Jakie obowiazuja
przepisy ?

Ja to wiem,ze przy podejsciu typu PAR (w rosji). Podejsciu którego
sie
nie stosuje. I które jest pomoca dla małych samolotów.

Obowiazuja szczegółowe ustalenia pilot -wieża.
Obowiązuje podawanie odcztu radaru co 5s.
Obowiazuje kwitowanie wysokosci po kazdym odczycie.
Obowiazuje natychmiastowe ODEJŚCIE w przypadku jakiejkolwiek zwłoki w
odczycie.

Nie znam dokładnie tych przepisów i mechanizmu ustalania PAR wieża-
samolot.
Ani minimalnych kryteriów pogodowych dla PAR.
Watpie ,zeby były lepsze niz dla ILS.
ha,ha,ha
Na pewno nie wolno tego robic przy tak marnej pogodzie.

Ale nawet to co przytoczyłem jest wystarczajace do "wysadzenia w
kosmos"
insynuacji PIS ,ze "byli sprowadzani".
Jesli "byli " , to czy znowu łamali z premedytacja procedury i
przepisy bezpieczeństwa???

No wiesniaki  z pis .
Komu chcecie wciskć  , te  siekiera wyrabane teorie o zamchnieciu
sie ?

Jak by nie srał dupa z tyłu .Co ?

Hej Pis dzielce ! To jak to jest z tym naprowadzaniem ???