Hej, boukun...

Data: 2009-05-15 18:00:56
Autor: Tzva Adonai
Hej, boukun...
Niezła geszefciara z tej twojej Nataszy...

***

Podczas koncertu "Premier" w Opolu Natasza Urbańska miała wykonać utwór
"Mała". Jej kandydatura została zakwestionowana z powodu naruszania przez
wokalistkę regulaminu konkursu. Piosenka uznana została za plagiat.

"Po zapoznaniu się z materiałem audiowizualnym zawierającym występ piosenkarki
Tijany Dapcević podczas Festiwalu Budva 2005 oraz wyjaśnieniami Pana Janusza
Józefowicza, wycofuje z Konkursu i koncertu „Premiery” 46. K.F.P.P Opole 2009
utwór pod tytułem „Mała” w wykonaniu p. Nataszy Urbańskiej.

Uzasadnienie: Tijana Dapcević podczas Festiwalu Budva 2005 wykonała utwór pod
tytułem „Sve je isto samo njega nema”, który ukazał się na oficjalnej
kompilacji Festiwalu – „Budva 2005. Hitowi leta” (2005) oraz na albumie
autorskim Tijany Dapcević „Zuta minuta” (2007). Utwory „Sve je isto samo njega
nema” i „Mała” różni tylko tekst. " http://muzyka.wp.pl/title,Natasza-Urbanska-wyleciala-z-Opola-za-plagiat,wid,368802,wiadomosc.html?ticaid=18083&_ticrsn=5

--

Hej, boukun...