Hej górale nie bijta sie, po nurkujta se.

Data: 2009-05-31 14:45:42
Autor:
Hej górale nie bijta sie, po nurkujta se.
Mam apel do obu stron konfliktu. Dajcie spokój, jeżeli nie możecie to odłóżcie napierdalankę o 48h.

pozdrawiam rc

Data: 2009-05-31 11:01:52
Autor: artfree
On 31 Maj, 16:45, " " <demol...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Mam apel do obu stron konfliktu.
Dajcie spokój, jeżeli nie możecie to odłóżcie napierdalankę o 48h.

pozdrawiam rc

he he i kto to "mówi" ? Jesteś dokładnei taki sam, dużo i o niczym....

Data: 2009-05-31 18:53:31
Autor:
artfree@interia.pl napisał(a):
On 31 Maj, 16:45, " " <demol...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> Mam apel do obu stron konfliktu.
> Dajcie spok=F3j, je=BFeli nie mo=BFecie to od=B3=F3=BFcie napierdalank=EA=
 o 48h.

> pozdrawiam rc

he he i kto to "m=F3wi" ? Jeste=B6 dok=B3adnei taki sam, du=BFo i o niczym.=

http://www.portalnurkowy.pl/forum/viewtopic.php?t=412
Dzisiaj skrobnięte, ponieważ wiesz wszystko, to zapewne umiesz odpowiedzieć na
proste pytanie. Jak wyglądał poprzednik tego grzybka zaworu, stosowany w
sprzęcie BD?
http://www.portalnurkowy.pl/forum/download.php?id=7
Dla ułatwienia bo inaczej byś sobie nie poradził, który to, pozostałe też nazwij.

pozdrawiam rc

Data: 2009-06-01 19:04:25
Autor: whale
Hej górale nie bijta sie, po nurkujta se.
Demolancik demolancik.
Nie ma to jak dobra zagadka dla zmiany tematu. Co to argumencików i hamstwa zabrakło? czy też koledzy Cie przebili?
Co to jest.
Siedzi na grupie i palcem psuje w d...?
pozdrawiam

Data: 2009-06-01 19:40:26
Autor:
whale <marcin_marszolek@poczta.onet.pl> napisał(a):
Demolancik demolancik.
Nie ma to jak dobra zagadka dla zmiany tematu.

Zagadka jest prosta, dla serwisanta z MSA (MSA-Auer), dla mnie też.

pozdrawiam rc

--

Hej górale nie bijta sie, po nurkujta se.