Hej mato³y. 2 polskie awinetki rozbite w Portugalii. WE MGLE !!!!

Data: 2011-06-07 00:25:26
Autor: robertbig
Hej mato³y. 2 polskie awinetki rozbite w Portugalii. WE MGLE !!!!
Dlaczego wie¿a nie zamkne³a lotniska !!!?
Dlaczego ich tak fatalnie naprowadzi³a !???
Dlaczego szczatki sa jeszcze tam?
 Na ruskiej , o pardon ,na portugalskiej ziemii. W deszczu niszczeja .
Oddajta samoloty ! Precz od polskiego  Cirrusa i Cesny !
¦ledztwo w polskie rece !
MACIAREWICZU RATUJ !!!
Antos zrób cos !  Cz³owieku ! Znowu krew na rekach na rekach
w³adzy ???
Gdzie obroñcy kszysza ? Do roboty !

Data: 2011-06-07 01:37:38
Autor: robertbig
On 7 Cze, 09:25, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:
[...]

Na usta cisna sie nowe dramatyczne pytania :

Dlaczego piloci nie widzieli o urwisku ?
Czy mieli dobre czy fa³szywe mapy ?
Dlaczego las eukaliptusowy na podej¶ciu ,nie by³ wykarczowany ,jak w
kazdym normalnym kraju ?
Dlaczego podchodzili od tej w³asnie strony?
Kto ich tak naprowadzi³ ?
Czy by³ jeszcze ktos na wiezy ?
Dlaczego nie uzyto przycisku UCHOD ?
Kto i dlaczego rozpowszechnia oszczerstwa , ze to by³o ladowanie ?
Dlaczego bombowce Cirrus i Cesna zrobione z 5cm blachy rozpad³y sie na
drobne kawa³ki ?
Czy to by³a mo¿e bomba ?
Czy hell ?

Data: 2011-06-07 01:43:56
Autor: robertbig
[...]

Dlaczego piloci nie wiedzieli o urwisku ?
[...]
Kto i dlaczego rozpowszechnia oszczerstwa , ze w tej mgle ,to wogóle
by³o ladowanie ?
Dlaczego bombowce Cirrus i Cesna zrobione z podwójnej 5cm blachy
rozpad³y sie na
drobne kawa³ki ?
Czy to by³a mo¿e bomba ?
Czy hell ?

Data: 2011-06-07 09:35:34
Autor: Leprechaun
Hej mato³y. 2 polskie awinetki rozbite w Portugalii. WE MGLE !!!!

U¿ytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:90767e3e-c372-4e0a-b9ae-167ac94fd72aa7g2000vby.googlegroups.com...
[...]

Przygotowuj± pochodnie na 10 czerwca! Bêdzie manifa przed miejscem pracy "faceta z w±sami". ;)

BomBel

Data: 2011-06-07 00:43:49
Autor: robertbig
Hej mato³y. 2 polskie awinetki rozbite w Portugalii. WE MGLE !!!!
On 7 Cze, 09:35, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:

Przygotowuj pochodnie na 10 czerwca! B dzie manifa przed miejscem pracy
"faceta z w sami". ;)

A to bydleta !?
Dyæ nie kazden polak jednako przez nich traktowan jest.
 Pywata i nic wiecej !
Tfu !
Oj ,¼le sie w dzieje w rzeczypospolitej... !
Gdzie¶ ty Antek? Gdzie ?
Znowu spiepszasz pociagiem ?

Data: 2011-06-07 00:49:47
Autor: robertbig
[...]

 Prywata i nic wiecej !

Data: 2011-06-07 09:55:30
Autor: wekon
Hej mato³y. 2 polskie awinetki rozbite w Portugalii. WE MGLE !!!!
"robertbig"  wrote in message news:90767e3e-c372-4e0a-b9ae-167ac94fd72aa7g2000vby.googlegroups.com...

znowu siê zfajda³...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ostatni raz ciê cymbale u¶wiadamiam, wiêcej ci tego przywileju nie dam. Wiêc czytaj i spróbuj w koñcu zrozumieæ:

"opowiem ci cos obrazowo: mia³em kiedy¶ psa, którego za chuja nie mog³em
nauczyæ podstawowych czynno¶ci (których mia³em prawo od niego wymagaæ) ,
takich jak siad, aport, daj ³apê itd. nawet szczekaæ nie potrafi³ na obcych.
opanowa³ tylko takie funkcje jak ¿arcie, spanie i sranie. czasem jak
zawarcza³ to na mnie jak by³em w pobli¿u i akurat co¶ ¿ar³, my¶la³ mo¿e ¿e
mu chcê to ¿arcie zabraæ. w koñcu go u¶pi³em, nie by³o innego wyj¶cia.
mora³ taki: bol±czk± Polski jest w³a¶nie naród sk³adaj±cy siê w du¿ej mierze
z takich w³a¶nie obywateli, o takich górnolotnych potrzebach.
niereformowalnej masy, ciemnoty, która zamiast o w³asnym kraju, godno¶ci,
patriotyzmie i wynikaj±cych z tego obowi±zkach my¶li jak ten pies. jak ju¿
u¿y³e¶ Wy to powiem tak, ¿e My siê z Wami musimy u¿eraæ jak ja kiedy¶ z tym
psem, z t± ró¿nic±, ze trzeba czekaæ na wymianê pokoleñ, tak ³atwo nie
bêdzie."

wekon

Data: 2011-06-07 01:20:26
Autor: robertbig
On 7 Cze, 09:55, "wekon" <we...@op.pl> wrote:
"robertbig"  wrote in message

> [...]

znowu si zfajda ...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ostatni raz ci cymbale u wiadamiam, wi cej ci tego przywileju nie dam. Wi c
czytaj i spr buj w ko cu zrozumie :

"opowiem ci cos obrazowo: mia em kiedy psa, kt rego za chuja nie mog em
nauczy podstawowych czynno ci (kt rych mia em prawo od niego wymaga ) ,
takich jak siad, aport, daj ap itd. nawet szczeka nie potrafi na obcych.
opanowa tylko takie funkcje jak arcie, spanie i sranie. czasem jak
zawarcza to na mnie jak by em w pobli u i akurat co ar , my la mo e e
mu chc to arcie zabra . w ko cu go u pi em, nie by o innego wyj cia.
mora taki: bol czk Polski jest w a nie nar d sk adaj cy si w du ej mierze
z takich w a nie obywateli, o takich g rnolotnych potrzebach.
niereformowalnej masy, ciemnoty, kt ra zamiast o w asnym kraju, godno ci,
patriotyzmie i wynikaj cych z tego obowi zkach my li jak ten pies. jak ju
u y e Wy to powiem tak, e My si z Wami musimy u era jak ja kiedy z tym
psem, z t r nic , ze trzeba czeka na wymian pokole , tak atwo nie
b dzie."

wekon

Co ciemniaku ? Prawda w oczy kole ?
Niewygodne fakty?
Taka bronia "walczyli¶cie " mato³y i od takiej giniecie :)

Ps.
Ta historia z psem ¶wiadczy o tobie ku.... ,jakim jestes pojebanym i
prymitywnym debilem.
Kup se nastepnym razem na baterie pieska. On cie zadowli , popaprañcu.
Nie bedziesz mu musia³ zycia odbierac.
Wystawi³es sobie tu opiniê ,ze hej ...

Nawet mora³ z tej historii ¿aden. Ale jak widac jestes bardzo dumny z
tego "dokonania". Bo¶ prymitywne zero.
Powietrze bedzie czystsze jak taka cho³ota ,twojego pokroju wyzdycha.
Albo ktos ja uspi ...

Data: 2011-06-07 01:33:08
Autor: Hans Kloss
Hej mato³y. 2 polskie awinetki rozbite w Portugalii. WE MGLE !!!!
On 7 Cze, 10:20, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:
 cho³ota
Zbydlêcone ¶miecie i chamy zbuntowane twojego pokroju musz± zostaæ
zgnojone- choæby za sama ortografiê.
J-23

Data: 2011-06-07 01:38:59
Autor: robertbig
On 7 Cze, 10:33, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 7 Cze, 10:20, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:>  cho³ota

Zbydlêcone ¶miecie i chamy zbuntowane twojego pokroju musz± zostaæ
zgnojone- choæby za sama ortografiê.
J-23

Ty zdechniesz z samej tylko zapiek³o¶ci, która ciê zadusi
LOL !!!!

Data: 2011-06-07 12:30:23
Autor: wekon

"robertbig"  wrote in message

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Tak jak pisa³em, to by³a moja ostatnia próba a twoja szansa. Nie pro¶ mnie wiêcej. Jeste¶ NIEREFORMOWALNY jak ten piesek, z prostej historii której równie¿ nie potrafisz zrozumieæ. Wiêc nie miej do mnie i do ¶wiata pretensji. Poza tym nie traktuj rozmówców po chamsku i prymitywnie, bo to ci intelektu nie doda roberciesmall...

wekon

Data: 2011-06-07 14:13:25
Autor: robertbig
Hej mato³y. 2 polskie awinetki rozbite w Portugalii. WE MGLE !!!!
On 7 Cze, 12:30, "wekon" <we...@op.pl> wrote:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

[...]

Boo ? Booo ? Bo co ?
Kolezko. Nie strasz bo duchem zostaniesz

Poza tym nie traktuj rozmówców po chamsku i prymitywnie, bo to ci
intelektu nie doda roberciesmall...

.. Chamstwo i nachalne k³amstwa, sa traktowane tak jak byæ powinny.
Zanim zaczniesz prawic mora³y ,to spójrz najpierw na siebie ,
prymitywie.

Data: 2011-06-07 21:34:55
Autor: jadrys
Hej matoły. 2 polskie awinetki rozbite w Portugalii. WE MGLE !!!!
W dniu 2011-06-07 09:55, wekon pisze:
 czasem jak
zawarczał to na mnie jak byłem w pobliżu i akurat coś żarł, myślał może że
mu chcę to żarcie zabrać. w końcu go uśpiłem, nie było innego wyjścia.

wekon

No nie ładnie, bardzo nieładnie. Taka jest psia natura że jak żre to lepiej mu nie przeszkadzać.

Data: 2011-06-07 23:40:06
Autor: Jaksa
On Tue, 07 Jun 2011 09:55:30 +0200, wekon <wekon@op.pl> wrote:

"robertbig"  wrote in message  news:90767e3e-c372-4e0a-b9ae-167ac94fd72aa7g2000vby.googlegroups.com....

znowu się zfajdał...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ostatni raz ciÄ™ cymbale uÅ›wiadamiam, wiÄ™cej ci tego przywileju nie dam.  WiÄ™c czytaj i spróbuj w koÅ„cu zrozumieć:

"opowiem ci cos obrazowo: miałem kiedyś psa, którego za chuja nie mogłem
nauczyć podstawowych czynności (których miałem prawo od niego wymagać) ,
takich jak siad, aport, daj Å‚apÄ™ itd. nawet szczekać nie potrafiÅ‚ na  obcych.
opanował tylko takie funkcje jak żarcie, spanie i sranie. czasem jak
mu chcę to żarcie zabrać. w końcu go uśpiłem, nie było innego wyjścia.
moraÅ‚ taki: bolÄ…czkÄ… Polski jest wÅ‚aÅ›nie naród skÅ‚adajÄ…cy siÄ™ w dużej  mierze
z takich właśnie obywateli, o takich górnolotnych potrzebach.
niereformowalnej masy, ciemnoty, która zamiast o własnym kraju, godności,
patriotyzmie i wynikajÄ…cych z tego obowiÄ…zkach myÅ›li jak ten pies. jak  już
psem, z tą różnicą, ze trzeba czekać na wymianę pokoleń, tak łatwo nie
będzie."

wekon

Piekna przypowiesc i jaka trafna!

Jaksa

Data: 2011-06-08 09:09:52
Autor: wekon
"Jaksa"  wrote in message news:op.vwp6g4sn1j561patlantis...

[...]

Ostatni raz cię cymbale uświadamiam, więcej ci tego przywileju nie dam. Więc czytaj i spróbuj w końcu zrozumieć:

"opowiem ci cos obrazowo: miałem kiedyś psa, którego za chuja nie mogłem
nauczyć podstawowych czynności (których miałem prawo od niego wymagać) ,
takich jak siad, aport, daj łapę itd. nawet szczekać nie potrafił na obcych.
opanował tylko takie funkcje jak żarcie, spanie i sranie. czasem jak
zawarczał to na mnie jak byłem w pobliżu i akurat coś żarł, myślał może że
mu chcę to żarcie zabrać. w końcu go uśpiłem, nie było innego wyjścia.
morał taki: bolączką Polski jest właśnie naród składający się w dużej mierze
z takich właśnie obywateli, o takich górnolotnych potrzebach.
niereformowalnej masy, ciemnoty, która zamiast o własnym kraju, godności,
patriotyzmie i wynikających z tego obowiązkach myśli jak ten pies. jak już
użyłeś Wy to powiem tak, że My się z Wami musimy użerać jak ja kiedyś z tym
[...]

A robercik wraz nic nie może zrozumieć :-(

wekon

Data: 2011-06-08 03:16:12
Autor: robertbig
Hej mato³y. 2 polskie awinetki rozbite w Portugalii. WE MGLE !!!!
On 8 Cze, 09:09, "wekon" <we...@op.pl> wrote:
"> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A robercik wraz nic nie mo¿e zrozumieæ :-(

A co tu jest do zrozumienia prostku ?
Ta opowiastka to prymityw jak ty. To ty tylko zresz i srasz.
A ,ze wybra³es taki a nie inny przyk³ad . Z którego powtarzam , jestes
bardzo dumny.
Nawet nie zdajac sobie sprawy jak w oczach kazdego normalnego
cz³owieka , uros³e¶ do rangi najciemniejszego prostaka co nie mo¿e sie
nawet równac , z najg³uprzym ch³opem z najgorszej obory ,na ostatnim
zadupiu.
To juz twój problem.

Nawet nie podejrzewam ci o o taka mysl. Ale czyzby to sugestia ,ze ten
cyrk PIS-u , Obroñców , ND i innych . To
gra o wyzsze warto¶ci.
Walka ze z³a w³adza i z³a Rosja .LOL!!!
A nie zwyk³a kompromitacja. Ludzi g³upich i beszczelnych.
Próbujacych wcisn±c innym najprymitywniesze k³amstwa.
Którzy teraz skompromitowani odwracja kota ogonem.

Chia³o by sie do nieba. Takiego chuja !
LOL!

Nie pierdol wiec prostaku. Nie da sie cofn±c tych b³azeñstw.
Pokazaliscie jacy jeste¶cie g³upi i podli.

Teraz mi odpowiedz . Dlaczego nie zakazano l±dowania i nie zamknieto
lotniska. Warunki do ladowania by³y fatalne .
No mów na temat.
Zamurowa³o cie czy bez ND nie masz nic do powiedzenia?

Data: 2011-06-07 18:21:03
Autor: he®sk
Hej mato³y. 2 polskie awinetki rozbite w Portugalii. WE MGLE !!!!

 korzystasz z omnii ? ;o)))

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-07 21:36:44
Autor: jadrys
Hej matoły. 2 polskie awinetki rozbite w Portugalii. WE MGLE !!!!
W dniu 2011-06-07 09:25, robertbig pisze:
Dlaczego wieża nie zamkneła lotniska !!!?
Dlaczego ich tak fatalnie naprowadziła !???
Dlaczego szczatki sa jeszcze tam?
  Na ruskiej , o pardon ,na portugalskiej ziemii. W deszczu niszczeja .
Oddajta samoloty ! Precz od polskiego  Cirrusa i Cesny !
Åšledztwo w polskie rece !
MACIAREWICZU RATUJ !!!
Antos zrób cos !  CzÅ‚owieku ! Znowu krew na rekach na rekach
władzy ???
Gdzie obrońcy kszysza ? Do roboty !

Ale z tego co mi wiadomo, to one nie rozbiły się podczas podejścia do lądowania..

Data: 2011-06-07 14:05:53
Autor: robertbig
On 7 Cze, 21:36, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> ¦ledztwo w polskie rece !
> MACIAREWICZU RATUJ !!!
> Antos zrób cos !  Cz³owieku ! Znowu krew na rekach na rekach

Ale z tego co mi wiadomo, to one nie rozbi³y siê podczas podej¶cia do
l±dowania..

Nie dostrzegasz tak grubej ironii ???
No chyba sie domyslasz ,ze to post na niby o portugali. A tak naprawde
ten watek, to okazja z przypomnienia niewyobra¿alnych g³upot jakie
produkowa³ i produkuje pewien od³am spo³eczny.
Sytuacja znowu troche podobna. Wiêc mozna by³o by nadal robiæ z
polski  posmiewisko .Tym razem na drugim skraju europy ,w Portugalii .
A mo¿e i inni tez by z nas mieli beke ???
Za pomoca tych samych argumentów.
Które w imie utrzymania ich wierygodo¶ci. Powinny byc przez wiadome
srodowisko wyartyku³owane?
Przecie¿ by³a mag³a i deszcz. A lotniska nie zamkneli ;)
Na pok³adzie prawdziwe VIP-y.
Czy to wszystko , to nie skandal ????
:)))

Czy ca³a ta Smoleñska awantura , to mo¿e by³y zwyk³e k³amstwa i
manipulacje ?
A ca³e to darcie szat . To tylko cyniczny cyrk?
Teraz  tez zgineli polacy. Czy oni nie zas³uguja na sprawiedliwo¶c w/g
PIS ?
To ich kryteria . Powinni je stosowac i w tej sytuacji.
Oj nie³adnie psiory. Nie znacie chyba znaczenia s³ów prawo i
sprawiedliwo¶æ .

Data: 2011-06-08 08:18:24
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-07 23:05, robertbig pisze:

Ale z tego co mi wiadomo, to one nie rozbiły się podczas podejścia do
lÄ…dowania..

Nie dostrzegasz tak grubej ironii ???
No chyba sie domyslasz ,ze to post na niby o portugali. A tak naprawde
ten watek, to okazja z przypomnienia niewyobrażalnych głupot jakie
produkował i produkuje pewien odłam społeczny.
Sytuacja znowu troche podobna. Więc mozna było by nadal robić z
polski  posmiewisko .Tym razem na drugim skraju europy ,w Portugalii .
A może i inni tez by z nas mieli beke ???
Za pomoca tych samych argumentów.
Które w imie utrzymania ich wierygodości. Powinny byc przez wiadome
srodowisko wyartykułowane?
Przecież była magła i deszcz. A lotniska nie zamkneli ;)
Na pokładzie prawdziwe VIP-y.
Czy to wszystko , to nie skandal ????
:)))

Czy cała ta Smoleńska awantura , to może były zwykłe kłamstwa i
manipulacje ?
A całe to darcie szat . To tylko cyniczny cyrk?
Teraz  tez zgineli polacy. Czy oni nie zasÅ‚uguja na sprawiedliwoÅ›c w/g
PIS ?
To ich kryteria . Powinni je stosowac i w tej sytuacji.
Oj nieładnie psiory. Nie znacie chyba znaczenia słów prawo i
sprawiedliwość .

No niestety, - zarówno Rosjanie jak i nasz rząd sprawili że ta niby oczywista początkowo sprawa stalą się sprawą mocno zagmatwaną. Taqk że nie wiadomo kto tu ma rację.

Data: 2011-06-08 03:26:32
Autor: robertbig
Hej mato³y. 2 polskie awinetki rozbite w Portugalii. WE MGLE !!!!
On 8 Cze, 08:18, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

No niestety, - zarówno Rosjanie jak i nasz rz±d sprawili ¿e ta niby
oczywista pocz±tkowo sprawa stal± siê spraw± mocno zagmatwan±. Taqk ¿e
nie wiadomo kto tu ma racjê.

--

Nie chodzi o detale . Ale sianie tak wielkiej ilosci k³amstw przez
pis . Sprzecznych ze soba wzajemnie.

Data: 2011-06-08 18:14:52
Autor: wekon
"jadrys"  wrote in message news:isn52u$ujj$1news.onet.pl...

[...]

nie wiadomo kto tu ma racjÄ™.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No akurat pisząc o Rosjanach i naszym rządzie, wymieniłeś tylko jedną ze stron tego śledztwa. I jedni i drudzy ŚWIADOMIE zrobili wszytko, aby to tak właśnie wyglądało. O wielu faktach dowiedzieliśmy się tylko dzięki zewnętrznym źródłom, np. środowisku Gazety Polskiej. Gdyby nie to, już dawno wszystko zakończyłoby się jedną z GWnianych teorii. Co nie zmienia faktu, że komisja rosyjska Milllera wraz zrobi swoje.

wekon

Data: 2011-06-08 14:32:58
Autor: robertbig
Hej mato³y. 2 polskie awinetki rozbite w Portugalii. WE MGLE !!!!
On 8 Cze, 18:14, "wekon" <we...@op.pl> wrote:

Co nie zmiania nadal istoty sprawy.
Dlaczego nie zamknieto zamglonego lotniska przed polakami ,
we³koniu ???
Dlaczego nie zabroniono ladowac.?
Gdzie putin znowu zajoma³ ILS ? :D

To proste pytania na które znasz jak pamietam odpowiedzi .
Nooo,  gadaj wa³koniu.
Walkoniu ?

Data: 2011-06-08 23:34:14
Autor: u2
Nie cycuj sowiecki chuju

Data: 2011-06-08 14:25:52
Autor: Antenka
[...]

No proszê do czego prowadzi kasa! Za takie hobby niekiedy i milioner
musi zap³aciæ ¿yciem...

Antenka

Data: 2011-06-08 14:31:38
Autor: robertbig
On 8 Cze, 23:25, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

> w³adzy ???
> Gdzie obroñcy kszysza ? Do roboty !

No proszê do czego prowadzi kasa! Za takie hobby niekiedy i milioner

Czy to aluzja do Prêzydênta Tysiomclecia ???

Data: 2011-06-08 23:35:45
Autor: u2
W dniu 2011-06-08 23:31, robertbig pisze:
Czy to aluzja do Prêzydênta Tysiomclecia ???

Nixc o bronku z chujni ruskiej,

Data: 2011-06-08 23:30:25
Autor: u2
W dniu 2011-06-08 23:25, Antenka pisze:
Gdzie obroñcy kszysza ? Do roboty !
No proszê do czego prowadzi kasa! Za takie hobby niekiedy i milioner
musi zap³aciæ ¿yciem...

Jak za niego wstawia sie niejak Fibak, to nmi go nie ¿al.pl :)

Data: 2011-06-08 16:15:17
Autor: raff

"robertbig" <robertbig@wp.pl> wrote in message news:90767e3e-c372-4e0a-b9ae-167ac94fd72aa7g2000vby.googlegroups.com...
[...]

Asturia to Hiszpania, a nie Portugalia, cwoku.

R.

Data: 2011-06-08 14:22:23
Autor: robertbig
On 8 Cze, 16:15, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Asturia to Hiszpania, a nie Portugalia, cwoku.

Tak faktycznie. Nawet nie przyjarza³em sie na ten punkcik nad oceanem.

Data: 2011-06-08 23:25:44
Autor: u2
Hej mato³y. 2 polskie awinetki rozbite w Portugalii. WE MGLE !!!!
W dniu 2011-06-08 23:22, robertbig pisze:
Walkoniu ?

Wal konia, walkoniu :)

Data: 2011-06-09 00:50:27
Autor: raff

"robertbig" <robertbig@wp.pl> wrote in message news:68daf0f2-45fc-4087-890b-a1d82502192432g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

-- -- -

A powiedz "Cyc to chuj"

R.

Data: 2011-06-08 14:52:00
Autor: robertbig
Hej mato³y. 2 polskie awinetki rozbite w Portugalii. WE MGLE !!!!
On 8 Cze, 16:15, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Asturia to Hiszpania, a nie Portugalia, cwoku.

Chyba widzisz ,ze mam to w dupie.
Zerkna³em na ten punkcik w tv i zdawa³ mi sie ¿e to pólnocna
Portugalia.
Teraz sprawdzi³em w agencji Hypkiego.
Masz racje Raff i dobrze bo Portugalia to piekny kraj. Szkoda go
szargac przez ³achmytów wiadomej nacji.
 A Hiszpania to ...chuj jej w dupe i malutki chujeczek.

Ale do rzeczy      , dlaczego nie zabronili l±dowac i nie zamkneli
lotniska we mgle takiej ?
Tam by³o te¿ urwisko na podejsciu :-/ . Niewykarczowane :-O !

Hej mato³y. 2 polskie awinetki rozbite w Portugalii. WE MGLE !!!!