Hej matoły ! W TV znowu bredzą o nękaniu Polaków na Litwie.

Data: 2011-06-24 10:08:08
Autor: robertbig
Hej matoły ! W TV znowu bredzą o nękaniu Polaków na Litwie.
Dyskryminacji , łamaniu elementarnych praw człowieka...
Polecam więc grupowym matołom zając sie ta sprawa.
Matołom  tak często bredzącym o wolności Libijczyków czy jakichs
Białorusinów.
Tu polakom krzywda sie dzieje !
Gdzie jesteście obrońcy wolności ?

Data: 2011-06-24 10:35:30
Autor: robertbig
On 24 Cze, 19:12, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Bredzisz cycek. Polacy pisze sie z duzej litery, widac zes kacap. :)

Przypominam ,ze zgodnie z polskim prawem . Uchwalonym przez naszych
wybitnych i światłych przedstawicieli.
Ustrój komunistyczny uznano za zbrodniczy i jego symbole sa zakazane.
Nie sraj wiec za często ,bo utoniesz we własnym gównie matołku. Z
kretesem utoniesz...
;D
A teraz zajmij sie ratowaniem Polaków na Litwie...
Jak nie dajesz rady to ci idol kaczyński poda pomocna reke , czy co on
tam ma.
Razem uratujecie obywateli przed zakazem nauki polskiego języka.
Chyba  ze jest jak podejrzewam i wisza wam jacys tam Polacy. A wasza
zapiekła działalnośc słuzy interesom "obcych sił".

Data: 2011-06-24 20:04:22
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 19:35, robertbig pisze:
[...]

Widac, zes kacap. Polacy na Litwie poradza sobie czy tego sobie zyczysz
czy tez nie. :)

Data: 2011-06-24 10:56:47
Autor: robertbig
On 24 Cze, 19:12, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Tu polakom krzywda sie dzieje !
> Gdzie jesteście obrońcy wolności ?

Bredzisz cycek. Polacy pisze sie z duzej litery, widac zes kacap. :)

A ty widać żeś głupek. Po raz kolejny nazywasz mnie cyckiem i kacapem.
A przypomne ci ośla łako ,że nasi świetli i nieskazitelni ,
demokratycznie wybrani przedstawiciele narodu. Juz dawno uchwalili
takie prawo. Mówiace o tym ,że ustrój komunistyczny był zbrodniczy a
jego symbole sa zakazne.
Sraj dalej , a utoniesz we własnym gównie. Juz ci ono siega gdzies tak
do nosa/oczu  . Czujesz ..?
:DDD

A teraz na temat  "patrioto " słomiany. A nie bredzisz i bredzisz.
Gówno masz w oczach ,uszach i nosie ,ze nic nie kumasz ?
Polacy cierpią ! Ratuj!

Data: 2011-06-24 22:23:01
Autor: jadrys
Hej matoły ! W TV znowu bredzą o nęk aniu Polaków na Litwie.
W dniu 2011-06-24 19:08, robertbig pisze:
Dyskryminacji , łamaniu elementarnych praw człowieka...
Polecam więc grupowym matołom zając sie ta sprawa.
Matołom  tak często bredzącym o wolności LibijczykĂłw czy jakichs
Białorusinów.
Tu polakom krzywda sie dzieje !
Gdzie jesteście obrońcy wolności ?

No właśnie. A i nie zaponinać o Polakach w Niemczech.

Hej matoły ! W TV znowu bredzą o nękaniu Polaków na Litwie.