Hej, plutek , jesli nie poszedles jeszcze spac, to zobacz

Data: 2011-12-03 22:53:30
Autor: Obserwator
Hej, plutek , jesli nie poszedles jeszcze spac, to zobacz

...przed snem ten wywiad z Jankiem Pietrzakiem:

http://vod.gazetapolska.pl/767-rozmowa-niezalezna-jan-pietrzak

Data: 2011-12-04 00:19:34
Autor: pluton
Hej, plutek , jesli nie poszedles jeszcze spac, to zobacz

http://vod.gazetapolska.pl/767-rozmowa-niezalezna-jan-pietrzak

Odpuszcze sobie. Pan Janek byl takim fajnym komikiem, ze nie
chce sobie psuc pozytywnego wizerunku, ktory mi sie wytworzyl
przez lata jego wystepow kabaretowych.

Nullification

Data: 2011-12-03 23:20:48
Autor: Obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Odpuszcze sobie. Pan Janek byl takim fajnym komikiem, ze nie
chce sobie psuc pozytywnego wizerunku, ktory mi sie wytworzyl

pan Janek jest nadal w formie, takiej jak za PRL-u nr 1.

Nie warto odpuszczac:)

--

Hej, plutek , jesli nie poszedles jeszcze spac, to zobacz