Hej przetwórcy domowi i bimbrownicy egzorcyści, bier zcie to ode mnie

Data: 2010-05-12 22:43:41
Autor: Jackare
Hej przetwórcy domowi i bimbrownicy egzorcyści, bier zcie to ode mnie
Niech to ktoś weźmie ode mnie bo ja napędzić to jedynie stracha potrafię a na soczki owocowe to zbyt dla mnie ekstrawaganckie naczynie :)
http://www.allegro.pl/item1037659315_gasior_balon_dymion_kosz_wiklina_wielki_duzy.html
--
Jackare

Data: 2010-05-13 06:29:07
Autor: Panslavista

"Jackare" <jackare@interia.pl> wrote in message news:hsf39u$g0l$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nastaw jabłecznik lub gruszecznik - napój dla całej rodziny.

Data: 2010-05-13 10:49:34
Autor: jerzyn

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości

Jackare

Nastaw jabłecznik lub gruszecznik - napój dla całej rodziny.

Przecudnego smaku dopiero jest to co z gruszecznika "popędzisz"
jerzyn

Data: 2010-05-13 10:59:18
Autor: Panslavista
jerzyn wrote:

[...]

Nie pędzę.

Hej przetwórcy domowi i bimbrownicy egzorcyści, bier zcie to ode mnie