Hej uwaga na portfele!

Data: 2011-06-18 14:07:52
Autor: cirrus
Hej uwaga na portfele!
# To zadziwiające, że moja teczka zniknęła w miejscu, gdzie są sami posłowie" -  mówi "Newsweekowi" posłanka PiS Marzenna Drab. Po chwili znacząco jednak dodaje, że przecież w sejmowych kuluarach kręcą się też... dziennikarze. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hflh8
Aż dziw bierze, że tej niemocie głowy nie ukradli.

--
stevep

Data: 2011-06-18 14:21:00
Autor: D. J. MC Donald Musk
Hej uwaga na portfele!

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iti4er$oj3$1news.vectranet.pl...
[...]

Teczka powiadasz?
Michnik byl w sejmie?

Data: 2011-06-18 07:09:32
Autor: Antenka
Hej uwaga na portfele!
On 18 Cze, 14:21, "D. J. MC Donald Musk"

Teczka powiadasz? Michnik byl w sejmie?<

A może kogoś z Polsatu wysłał hm? Albo z TVN-u?

Antenka

Hej uwaga na portfele!