Hejt, fakenews - 24-godzinne sądy

Data: 2017-11-07 13:00:10
Autor: Jacek Maciejewski
Hejt, fakenews - 24-godzinne sądy
Dnia Tue, 07 Nov 2017 12:43:41 +0100, Trefniś napisał(a):

Wypada kibicować p. Streżyńskiej!

Popieram. Stanowczo zbyt wielu myli wolność słowa z brakiem
odpowiedzialności :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-11-07 13:11:41
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 13:00 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> pisze:

Dnia Tue, 07 Nov 2017 12:43:41 +0100, Trefniś napisał(a):

Wypada kibicować p. Streżyńskiej!

Popieram. Stanowczo zbyt wielu myli wolność słowa z brakiem
odpowiedzialności :)

Oczywiście trzeba zdawać sobie sprawę, że pomysł w takim kształcie jest  nierealny.
Kibicować należy dyskusji na ten temat, która w przyszłości może  doprowadzić do rozwiązań realnych.

Mówi się, że Streżyńska może stracić stanowisko, zatem wymyśliła sobie  nową aktywność.
Sądy 24-godzinne to strzał kulą w płot, ale te problemy nasilają się w zw.  z działalnością polityczną i zasługują na lepszą praktykę..

--
Trefniś

Data: 2017-11-07 13:41:18
Autor: J.F.
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1jqhpgt5rixsp.1rtk6w021yqfb.dlg@40tude.net...
Dnia Tue, 07 Nov 2017 12:43:41 +0100, Trefniś napisał(a):
Wypada kibicować p. Streżyńskiej!

Popieram. Stanowczo zbyt wielu myli wolność słowa z brakiem
odpowiedzialności :)

No nie wiem, nie wiem, jesli mam poglad, ze jestes idiota, to Konstytucja mi gwarantuje prawo do posiadania pogladow a nawet ich gloszenia, z niewielkimi wyjatkami :-)
Co prawda Konstytucja chwilowo zawieszona :-)

Co by tu mialy dawac 24h sady to nie wiem.
Chyba, ze rownoczesnie sie jakis system autoryzacji wprowadzi, kto sie odwazy obrazic prezesa, ten w 5 minut zostanie namierzony, doprowadzony i ukarany :-)

Te 24h sady to mialy chyba tylko jeden dobry efekt - jak sie czlowiek z pijanym kierowca zderzyl, to po 24-48h tenze byl ukarany.
A bez tego, to mamy przestepstwo, wiec musi byc dochodzenie i sprawa sadowa, ktora sie za rok skonczy i dopiero wtedy mozna odszkodowanie dostac..

J.

Data: 2017-11-07 15:14:22
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 13:41 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:

[...]

(...)
Co prawda Konstytucja chwilowo zawieszona :-)
{...}

Teraz zastanów się, czy Twoje powyższe byłoby rozpatrywane przed sądem  jako hejt, czy fake news?
Bo przypominam, to sami internauci składają zawiadomienie o możliwym  złamaniu prawa.
:)

--
Trefniś

Hejt, fakenews - 24-godzinne sądy