Helikopter z turbojetami...

Data: 2012-07-20 20:37:27
Autor: TJ_Blues
Helikopter z turbojetami...
Mam problem :-) Widzialem gdzies dawno temu rosyjski helikopter wojskowy, cos w desen Mi 24/28 z zamontowanymi po bokach silnikami odrzutowymi. Teraz nie wiem czy to byl latajacy prototyp czy tylko wizualizacja projektu. Podobne to bylo do ukladu Sikorsky S-69, z tym ze jety byly bardziej z tylu i nie jestem pewny czy to byl uklad klasyczny czy podwojny przeciwbiezny wspolosiowy wirnik.

Czy ktos z was, pasjonat militariow z czyms takim sie spotkal?

cheers TJ

Helikopter z turbojetami...