Hello PiS-owskie łapserdaki!

Data: 2019-07-16 17:52:38
Autor: Yogi
Hello PiS-owskie łapserdaki!
Dnia Mon, 15 Jul 2019 15:54:05 +0200, Pajdak napisał(a):

Wiem, że czekaliście na mój powrót! Jak widzę, zaszły na psp wielkie zmiany! Zenuś już nie jest królem przygłupów! Słuszne berło dzierży u2, suwalski pijaczek, wielbiciel marychy, cyfry 666 i innych odchyłów typowych dla starzejacego się komuszego pryka! Słuszną linię ma wasza partia!

Nadałem mu ten zaszczytny tytuł jako x-dziesięcioletni bywalcec psp. Taki
przygłup jak u2 to perełka w końskim gównie zdarza się raz na dziesiątki
lat. Y

Hello PiS-owskie łapserdaki!