Hello everybody ;-)

Data: 2010-04-10 00:54:23
Autor: Heniek
Hello everybody ;-)

"Hero" <hero@lksjclksjcksjcls.cjdk> wrote in message news:4bbf9d0f$1news.home.net.pl...
Siemanko,
Hellol
w zeszlym roku doczekalem sie... moto
18 lat juz nie mam niestety, ale do moto ciagnelo
od dzieciaka, mysle dorosly jestem zrobie prawko
i jak postanowilem tak zrobilem...jest za 1 razem.

Szybka diagnoza:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mid-life_crisis
Ciesze sie, ze moglem pomóc i... do zobaczenia na zlotach :)

Data: 2010-04-10 17:31:17
Autor: Glub
Hello everybody ;-)
On 2010-04-10 00:54:23 +0200, Heniek said:

[...]

do pełnej diagnozy to brakuje mu- zmiany żony na młodszą i czerwone ferrari bo nie wiem czy Bandit spełnia wymogi ferrari :D
--
Glub

Data: 2010-04-10 18:33:46
Autor: Grzybol
Hello everybody ;-)
Użytkownik "Glub" <glubone@gmail.com> napisał w wiadomości
do pełnej diagnozy to brakuje mu- zmiany żony na młodszą i czerwone ferrari bo nie wiem czy Bandit spełnia wymogi ferrari :D

Najlepiej to skopcie mu dupy, zerżnijcie babe i niech wraca na rower. Przecież prawdziwi motocykliści to tylko Wy: Leszek Karlik, zajebisty ryzykant, który jest kawalerem i zapierdala na moto szybciej niż wielbłądy w Iraku i cała reszta - diagności, kurwa pożal się...

--
Grzybol

Hello everybody ;-)