Hello ewerybody!

Data: 2010-04-20 09:20:21
Autor: Farfocel
Hello ewerybody!
Jestem tu nowy więc się przedstawiam, mam ksywke Jolka. Jestem facio. Moja wcześniejsza szparka miała na imię Jolka. Kiedy nieco sobie łyknąłem browarka darłem japę: Jolka! I i Jolka przynosiła kolejnego browarka. Kumple też darli japy: Jolka i tak zostało. Stąd ta ksywa. Jolka się zeszmaciła, powiła kolorowego szczeniaka, wyniosła się z naszej hacjendy i słuch o niej zaginął. Ale do rzeczy czyli jak mówił mój dziadzio, nalewaj sztakańczyk i opowiadaj pierdoły dalej. Więc tak, mam 21 lat skończone, razem z kolesiami też skończyliśmy szkoły a jak! i aktualnie żyjemy sobie beztrosko na wasz koszt. Jest miło. A, internet jest kumpla Dżeja. Leży teraz nawalony jak kupa skarpet, a ja sobie tu wypisuje mądrości z krainy Oz. Tak więc ostatnio zainteresowliśmy się polityką. Fajna sprawa. Dyskutujemy często. Im więcej browara tym konkretniej. Kolesie mają różne poglądy. Taki Bi to jest chyba mocna potego. Jego stary wyemigrował do jankesów przez Meksyk. Teraz boi sie wrócić ale chata została i jest gdzie urządzać spędy. Ale do rzeczy. Więc z tą polityką. Chce zacząć praktykować w tym temacie i nie bardzo wiem co zrobić i do jakiej partii się zapisać by można było zrobić karierę. Może ktoś doradzi jaka partia jest najlepsza i gdzie można najszybcieć doczłapać się do jakiegoś stanowiska by się nie przemęczać. Z harcerskim pozdrowieniem.

Jolka

Data: 2010-04-20 10:15:35
Autor: HaMMeR
Hello ewerybody!
On 2010-04-20 09:20, Farfocel wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- --

Pozostan przy nick_u Farfocel.., jest taki adekwatny.
Masz 21 latek, to znaczy ze juz sie zalapales na
'zabierz babci dowod' i jestes typowym wyborca PO,
a zatem, pozostan im wierny, bowiem jak takich jak ty
tej partii zabraknie, to pozostanie im tylko smietnik
i to nie historii!
Probujesz zrozumiec, czy tez potrzebujesz jeszcze jednego
browara'na inteligencje'?

Data: 2010-04-20 10:38:26
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Hello ewerybody!

"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> schrieb im Newsbeitrag
On 2010-04-20 09:20, Farfocel wrote:
> [...]
jaka partia jest najlepsza i gdzie można najszybcieć doczłapać się do
jakiegoś stanowiska by się nie przemęczać. Z harcerskim pozdrowieniem.

[...]

   :-)

   Czarek

Data: 2010-04-20 12:54:52
Autor: rAzor
Hello ewerybody!
Użytkownik... he he - Farfocel raczył napisać:
Jestem tu nowy więc się przedstawiam, mam ksywke Jolka. Jestem facio....

Ty jeste¶ Koziołek.

Hello ewerybody!