Hello ewerybody!

Data: 2010-04-20 11:02:21
Autor: Farfocel
Hello ewerybody!

On 2010-04-20 09:20, Farfocel wrote:
> Jestem tu nowy więc się przedstawiam, mam ksywke Jolka. Jestem facio. Moja wcześniejsza szparka miała na imię Jolka. Kiedy nieco sobie łyknąłem browarka darłem japę: Jolka! I i Jolka przynosiła kolejnego browarka. Kumple też darli japy: Jolka i tak zostało. Stąd ta ksywa. Jolka się zeszmaciła, powiła kolorowego szczeniaka, wyniosła się z naszej hacjendy i słuch o niej zaginął. Ale do rzeczy czyli jak mówił mój dziadzio, nalewaj sztakańczyk i opowiadaj pierdoły dalej. Więc tak, mam 21 lat skończone, razem z kolesiami też skończyliśmy szkoły a jak! i aktualnie żyjemy sobie beztrosko na wasz koszt. Jest miło. A, internet jest kumpla Dżeja. Leży teraz nawalony jak kupa skarpet, a ja sobie tu wypisuje mądrości z krainy Oz. Tak więc ostatnio zainteresowliśmy się polityką. Fajna sprawa. Dyskutujemy często. Im więcej browara tym konkretniej. Kolesie mają różne poglądy. Taki Bi to jest chyba mocna potego. Jego stary wyemigrował do jankesów przez Meksyk. Teraz boi sie wrócić ale cha
ta została i jest gdzie urządzać spędy. Ale do rzeczy. Więc z tą polityką. Chce zacząć praktykować w tym temacie i nie bardzo wiem co zrobić i do jakiej partii się zapisać by można było zrobić karierę. Może ktoś doradzi jaka partia jest najlepsza i gdzie można najszybcieć doczłapać się do jakiegoś stanowiska by się nie przemęczać. Z harcerskim pozdrowieniem.

> Jolka

-- -- -- -- -- -- --

Pozostan przy nick_u Farfocel.., jest taki adekwatny.
Masz 21 latek, to znaczy ze juz sie zalapales na
'zabierz babci dowod' i jestes typowym wyborca PO,
a zatem, pozostan im wierny, bowiem jak takich jak ty
tej partii zabraknie, to pozostanie im tylko smietnik
i to nie historii!
Probujesz zrozumiec, czy tez potrzebujesz jeszcze jednego
browara'na inteligencje'?

Nie bardzo. Farfocel to koles którego jest komp.O co chodzi z tą babcią?Moja już nie żyje.Dobra z niej była kobiecina, zawsze można było skubnąć od niej parę groszy z renty ;-). Czemu mówisz,że do PO? Kiedyś byliśmy w LPR ale oni to jakieś szajbusy.Łysole jedne.Wypisaliśmy się. Mówisz, ze do PO?Mają oni jakąś szansę by rządzić przez kilka lat?Słyszeliśmy, że tam trzeba mieć wyższe wykształcenia.Do partii Kaczyńskiego podobno nie trzeba wystarczy mieć zawodówkę.Czy jak zapiszemy się to partii Kaczyńskiego to będziemy musieli chodzić na msze i jeździć do Torunia?Tak tu u nas mówią.My tam religijne nie jesteśmy.Czy to prawda,że do tej partii by się zapisać nie można być wysokim?Ja mam 186 ale taki Bora to tyka do 192.Przyjmą tam takich wysokokich?Bora jest niski ale on był w czołgach.Możemy być przydatni.Wykształcenia może nie mamy tylko Bora ma technikum ale łomot jak trzeba spuścić umiemy.Kiedyś Dżej po kilku browarach i sianie spuścił manto takiemu jednemu łysemu cherlakowi.Okazało się poźniej,że to niby nasz wszechpolak z LPR ale było za późno ;-). Sam już nie wiem jaką partię wybrać! Może jednak Kaczyńskiego. On niedługo zostanie prezydentem to i ochrona może mu być potrzebna.Jako starszy kolega możesz coś nam doradzić?

Jolka

Hello ewerybody!