Hello ewrybady!

Data: 2010-04-20 09:13:21
Autor: Farfocel
Hello ewrybady!
Jestem tu nowy więc się przedstawiam, mam ksywke Jolka. Jestem facio. Moja wcześniejsza szparka miała na imię Jolka. Kiedy nieco sobie łyknąłem browarka darłem japę: Jolka! I i Jolka przynosiła kolejnego browarka. Kumple też darli japy: Jolka i tak zostało. Stąd ta ksywa. Jolka się zeszmaciła, powiła kolorowego szczeniaka, wyniosła się z naszej hacjendy i słuch o niej zaginął. Ale do rzeczy czyli jak mówił mój dziadzio, nalewaj sztakańczyk i opowiadaj pierdoły dalej. Więc tak, mam 21 lat skończone, razem z kolesiami też skończyliśmy szkoły a jak! i aktualnie żyjemy sobie beztrosko na wasz koszt. Jest miło. A, internet jest kumpla Dżeja. Leży teraz nawalony jak kupa skarpet, a ja sobie tu wypisuje mądrości z krainy Oz. Tak więc ostatnio zainteresowliśmy się polityką. Fajna sprawa. Dyskutujemy często. Im więcej browara tym konkretniej. Kolesie mają różne poglądy. Taki Bi to jest chyba mocna potego. Jego stary wyemigrował do jankesów przez Meksyk. Teraz boi sie wrócić ale chata została i jest gdzie urządzać spędy. Ale do rzeczy. Więc z tą polityką. Chce zacząć praktykować w tym temacie i nie bardzo wiem co zrobić i do jakiej partii się zapisać by można było zrobić karierę. Może ktoś doradzi jaka partia jest najlepsza i gdzie można najszybcieć doczłapać się do jakiegoś stanowiska by się nie przemęczać. Z harcerskim pozdrowieniem.

Jolka

Data: 2010-04-20 10:17:01
Autor: Big Jack
Hello ewrybady!
W wiadomości
*Farfocel* napisał(-a):

[...]

Zmień stację diagnostyczną, bo w obecnej Cię oszukują

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-04-20 11:02:53
Autor: Katanka
Hello ewrybady!
Farfocel wrote:
[...]

[ciach]

Ja bym szedł do partii klerykałów :) Podziałasz kilka lat, założysz rozgłośnię radiową i kupisz sobie Maybaha :) a potem to juz bez męczarni pozyjesz do końca własnych dni.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-04-20 13:04:53
Autor: Borys Pogoreło
Hello ewrybady!
Dnia Tue, 20 Apr 2010 09:13:21 +0200, Farfocel napisał(a):

(...) Z harcerskim pozdrowieniem.

 A gdzie "przepraszam za crossposta"?
 Jestem rozczarowany.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-20 13:44:20
Autor: Jacek
Hello ewrybady!
Po tym krótkim CV wnioskuję, że najbliżej Ci będzie do Samoobrony.
Jacek

Data: 2010-04-20 15:54:49
Autor: radekp@konto.pl
Hello ewrybady!
Tue, 20 Apr 2010 09:13:21 +0200, w
<4bcd5408$0$2593$65785112@news.neostrada.pl>, "Farfocel" <farfocel@02.pl>
napisał(-a):

Jestem tu nowy więc się przedstawiam, mam ksywke Jolka. Jestem facio. Moja wcze¶niejsza szparka miała na imię Jolka. Kiedy nieco sobie łykn±łem browarka darłem japę: Jolka! I i Jolka przynosiła kolejnego browarka. Kumple też darli japy: Jolka i tak zostało. St±d ta ksywa. Jolka się zeszmaciła, powiła kolorowego szczeniaka, wyniosła się z naszej hacjendy i słuch o niej zagin±ł. Ale do rzeczy czyli jak mówił mój dziadzio, nalewaj sztakańczyk i opowiadaj pierdoły dalej. Więc tak, mam 21 lat skończone, razem z kolesiami też skończyli¶my szkoły a jak! i aktualnie żyjemy sobie beztrosko na wasz koszt. Jest miło. A, internet jest kumpla Dżeja. Leży teraz nawalony jak kupa skarpet, a ja sobie tu wypisuje m±dro¶ci z krainy Oz. Tak więc ostatnio zainteresowli¶my się polityk±. Fajna sprawa. Dyskutujemy często. Im więcej browara tym konkretniej. Kolesie maj± różne pogl±dy. Taki Bi to jest chyba mocna potego. Jego stary wyemigrował do jankesów przez Meksyk. Teraz boi sie wrócić ale chata została
i jest gdzie urz±dzać spędy. Ale do rzeczy. Więc z t± polityk±. Chce zacz±ć praktykować w tym temacie i nie bardzo wiem co zrobić i do jakiej partii się zapisać by można było zrobić karierę. Może kto¶ doradzi jaka partia jest najlepsza i gdzie można najszybcieć doczłapać się do jakiego¶ stanowiska by się nie przemęczać. Z harcerskim pozdrowieniem.

Jolka
[...]

Marcin? A co z tym dyfrem? ;>

Hello ewrybady!