Help... bo zaczynam sie denerwowac...

Data: 2009-03-11 23:18:37
Autor: SDD
Help... bo zaczynam sie denerwowac...

Użytkownik "HANA" <hana33@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gp9btj$9ne$1news.onet.pl...

"Miałem już nie raz doczynienia z takimi kontrachentami jak Pan i zawsze

Przede wszystkim zaproponuj mu zapoznanie sie ze slownikiem ortograficznym jezyka polskiego.
Ja mialem juz podobne prfzeboje z idiotami z Casus Finance (czy jak im tam) o rzekomy dlug wobec Tele2.
I dobiero publikacja sprawy w serwisie Macieja Bebenka i osobist ainterwencja rzecznik aprasowego Tele2 sprawila, ze te bezczelne i idiotyczne chamy sie ode mnie  odczepily

Pozdrawiam
SDD

Help... bo zaczynam sie denerwowac...