Helsińsk± Fundację Praw Człowieka - piętnuję

Data: 2013-10-24 19:17:14
Autor: Stokrotka
Helsińsk± Fundację Praw Człowieka - piętnuję
Moja sprawa dotyczyła strzelania do mnie na terenie s±du w Warszawie w 2006
roku, w ¶cisłym zwi±zku ze spraw± w s±dzie pracy o ostatni± pensję, bo
o¶mieliłam się o ni± upomnieć od byłego pracodawcy - PAJ-COMP z Wołomina (a
także próby wymuszenia na mnie zeznań przez złamanie mi ręki, pobicie,
przekazanie mnie przez policję cywilowi oraz nielegalne więzienie).

Tej wiosny złożyłam skargę do Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka licz±c
głównie na pomoc prawn±, celem rozliczenia aparatu sprawiedliwo¶ci w tej
sprawie i ludzi zamieszanych w sprawę, czyli zemsty.
Złożyłam skargę najpierw ustn±, potem mejlem i na pi¶mie.

___Wchodz±c do fundacji mieszcz±cej się w centrum Warszawy zwróciłam uwagę
na tabliczki instytucji policyjnych zwi±zanych z kryminalistyk±, a
mieszcz±cych się w tej samej klatce schodowej co Helsińska Fundacja Praw
Człowieka.
Uważałam więc na słowa, i wyczulona na prowokacje i manipulacje słuchałam w
poczekalni pana podaj±cego się za prawnika: że jemu kiedy¶ odpowiedzieli po
kilku miesi±cach - "czekaj i zapomnij" pomy¶lałam, a gdy mówił, że tamta
sprawa zakończyła się pomy¶lnie zrozumiałam co on mi wciska: "miej nadzieję
do usranej ¶mierci".___

Zrozumiałam, że z tego nic nie będzie, ale z zasady dzwonię miesi±c potem, i
znowu miesi±c potem. 2 miesi±ce wakacyjnej przerwy i znowu dzwonię - tym
razem powiedzieli, że sprawa będzie potraktowana jako pilna odpowiedzi mogę
się spodziewać w ci±gu miesi±ca.
Od około 2-3 tygodni zauważyłam, że obserwowany jest mój każdy krok, szukaj±
na mnie haka, patrz± ile bułek kupuję i jak gruba jest skórka od ziemniaka w
¶mieciach.
Gdy widzę, że atakuj± także moj± rodzinę tydzień temu dzwonię i przypominam,
że wkrótce minie miesi±c, a obiecali odpowiedzieć. W trakcie telefonu 3 razy
oczekuję słuchaj±c muzyki, ale nie rozł±czam się. Wiem, że licz±, że skończy
mi się karta, ubyło około 5 zł telegrosika tj około 20-25min.

Dzi¶ dzwonię jak zwykle z budki długo oczekuj±c przy muzyce po przeł±czeniu
i oni rozł±czaj± poł±czenie , o czym poinformował mnie automat.
Dzwonię po raz ostatni: "Dzwoniłam przed chwil±, rozł±czyli¶cie moje
poł±czenie, wiem z tabliczek, że macie powi±zania z policj±, przeci±gaj±c
sprawę bronicie bandytów - policji i tym samym sami się pomiędzy bandytów
zapisujecie."

nażucaj± bezmy¶lnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

Data: 2013-10-24 19:48:11
Autor: gruby
Helsińsk± Fundację Praw Człowieka - piętnuję
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5269563f$0$2178$65785112news.neostrada.pl...
[...]

podły podszywańcu!
tego tekstu nie mogła pisać Stokrotka!!!!!

Data: 2013-10-24 20:00:22
Autor: u2
W dniu 2013-10-24 19:17, Stokrotka pisze:
Dzi¶ dzwonię jak zwykle z budki długo oczekuj±c przy muzyce po przeł±czeniu
i oni rozł±czaj± poł±czenie , o czym poinformował mnie automat.

rozmowa kontrolowana, rozmowa kontrolowana ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że s± narodem wybranym. Czuj± się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek by¶my zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że Ľle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używaj± słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłuj± niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworz± mowę nienawi¶ci".

Data: 2013-10-24 20:16:30
Autor: Sonn
[...]

( ciach)
[...]

Czy kto¶ na tej grupie o¶mieli się jeszcze stwierdzić, że ona nie jest zdrowo pierdolnięta?

--
Sonn

Data: 2013-10-24 20:34:03
Autor: u2
W dniu 2013-10-24 20:16, Sonn pisze:

Czy kto¶ na tej grupie o¶mieli się jeszcze stwierdzić, że ona nie jest
zdrowo pierdolnięta?

jaka grupa i przez kogo ?

Data: 2013-10-24 20:53:49
Autor: Maurycy Poszepszyński
Dnia 2013-10-24 20:16, Użytkownik - Sonn  napisał::

Czy kto¶ na tej grupie o¶mieli się jeszcze stwierdzić, że ona nie jest
zdrowo pierdolnięta?

Bycie "pierdolniętym" nabiera na pręgu innego znaczenia...
Ona przynajmniej nie pierdoli w kółko o Smoleńsku, tak jak wy - oszołomy. :-)
--
http://www.youtube.com/watch?v=joujh2jLL1A

Data: 2013-10-24 20:56:40
Autor: u2
W dniu 2013-10-24 20:53, Maurycy Poszepszyński pisze:
[...]

  te szeptas, ty rzeczywiscie jestes mocno pierdykniety  diagnoza - lemingoza postepujaca...-;)

Data: 2013-10-24 21:27:04
Autor: Maurycy Poszepszyński
Dnia 2013-10-24 20:56, Użytkownik - u2  napisał::
[...]

Sroza - obie strony prezentuj± ten sam poziom zidiocenia. A tymczasem...
btw. A jakże¶ wylazł z sitka, pa¶ciaku?
--
http://www.youtube.com/watch?v=joujh2jLL1A

Data: 2013-10-24 21:41:41
Autor: u2
W dniu 2013-10-24 21:27, Maurycy Poszepszyński pisze:
[...]

ale nic nie przebije twojego zidiocenia szeptas ...-;)

Data: 2013-10-24 22:11:49
Autor: Sonn
[...]

Ale  ty oczywi¶cie_nie_musiałe¶_ tu przyleĽć i zacz±ć, prawda?

--
Sonn

Data: 2013-10-24 22:41:00
Autor: Maurycy Poszepszyński
Dnia 2013-10-24 22:11, Użytkownik - Sonn  napisał::
[...]

Ty przyłazisz tutaj, aby uprawiać satanizm smoleński, na odwyrtkę w stosunku do smoleńskiego katolicyzmu. Ja akurat nie. :-) Mam istotniejsze sprawy na uwadze. Dla takich jak ty, dzień bez Smoleńska (no i oprócz mkarwana, to dzień stracony). Pokolenie GWna i "niezależnej". he he
To wy, WY!, walicie konia brzoz± i tupolewem, nie ja. :-D
--
http://www.youtube.com/watch?v=joujh2jLL1A

Data: 2013-10-24 23:06:34
Autor: Maurycy Poszepszyński
Dnia 2013-10-24 22:46, Użytkownik - Sonn  napisał::
[...]

Masz "w±tpliwo¶ci", czy zaniki pamięci ¶wieżej? :-)
--
http://www.youtube.com/watch?v=joujh2jLL1A

Data: 2013-10-24 23:41:35
Autor: u2
W dniu 2013-10-24 23:06, Maurycy Poszepszyński pisze:
To wy, WY!, walicie konia brzoz± i tupolewem, nie ja. :-D

Rili?

Masz "w±tpliwo¶ci", czy zaniki pamięci ¶wieżej?

nie no szeptas, to wy ubeckie po-mioty walicie konia brzoza i tupym lewem ...-;)

Data: 2013-10-24 20:45:40
Autor: Maurycy Poszepszyński
Dnia 2013-10-24 19:17, Użytkownik - Stokrotka  napisał::
Moja sprawa dotyczyła strzelania

Spszedam Fałweja Golfa. Rocznik 1981, najechane 85 tysiency, licznik niekrencony.
--
http://www.youtube.com/watch?v=joujh2jLL1A

Data: 2013-10-25 01:39:05
Autor: bartekltg
Helsińską Fundację Praw Człowieka - piętnuję
W dniu 2013-10-24 19:17, Stokrotka pisze:

Od około 2-3 tygodni zauważyłam, że obserwowany jest mój każdy krok,
 szukajÄ… na mnie haka, patrzÄ… ile buĹ‚ek kupujÄ™ i jak gruba jest
skórka od ziemniaka w śmieciach.

Pierwszym krokiem w drodze do zdrowia powinno być uświadomienie sobie,
że gówno to kogokolwiek obchodzi. I nie piszę o pręgu. Gówno policję,
sądy i fundację obchodzą Twoje kartofle i bułki.
Nikt nie będzie poświęcał sił i środków na śledzenie i 'szukania'
haków na jednego oszołoma biadolącego o wyimaginowanej strzelaninie.

pzdr
bartekltg

Data: 2013-10-25 16:35:38
Autor: Stokrotka
[...]

Ile ci płacą za te posty. Nie tylko ty jesteś tu służbowo.
Jeszcze pszynajmniej jednego mam namieĹĽonego.

--
(tekst bez: Ăł, ch, rz i -ii)

Data: 2013-10-25 17:48:24
Autor: bartekltg
W dniu 2013-10-25 16:35, Stokrotka pisze:

[...]

Nic, porada całkowicie za darmo.

Nikogo ze służb nie obchodzi, co tam wypisujesz w internecie.

Serio, musisz się dowartośćiowywać wmawianiem sobie,
ĹĽe 'rzont mnie sleci'?

pzdr
bartekltg

Data: 2013-10-25 18:12:17
Autor: u2
W dniu 2013-10-25 17:48, bartekltg pisze:
Serio, musisz się dowartośćiowywać wmawianiem sobie,
ĹĽe 'rzont mnie sleci'?

marny to rzont ktory nie sledzi serferow ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-10-25 18:16:33
Autor: bartekltg
W dniu 2013-10-25 18:12, u2 pisze:
W dniu 2013-10-25 17:48, bartekltg pisze:
Serio, musisz się dowartośćiowywać wmawianiem sobie,
ĹĽe 'rzont mnie sleci'?

marny to rzont ktory nie sledzi serferow ...-;)

Ale to siÄ™ robi filtrami, echelonem, czy innymi
wynikami współpracy NSA i googla, a nie przypisuje
oficera prowadzącego wszystkim świrom.
Stokrotka musiałaby zacząć pisać o bombie, wysadzeniu
sejmu i zakupach saletry, samo trowanie i propagowanie
'ortografii' nie wystarcza:)

Wyobraziłem sobie piętro smutnych panów przypisanych
do monitorowania 4chana;-)

pzdr
bartekltg

Data: 2013-10-25 18:28:56
Autor: u2
W dniu 2013-10-25 18:16, bartekltg pisze:

marny to rzont ktory nie sledzi serferow ...-;)

Ale to siÄ™ robi filtrami, echelonem, czy innymi
wynikami współpracy NSA i googla

jasne, a w wyniku agenciaki lapiom brunona k., ktoremu podsuneli wszystkie rekwizyty ...-;)

Data: 2013-10-26 01:59:32
Autor: bartekltg
W dniu 2013-10-25 18:28, u2 pisze:
[...]

Najpierw pojawił się na radarze z przesiewu, potem zaczęli
go 'badać' (i najprawdopodobniej prowokować:)

Nie zamkną przecież gościa za napisanie allah bomba sejm czwartek.
A przynajmniej mam takÄ… nadziejÄ™;-)

pzdr
bartekltg

Data: 2013-10-26 20:32:43
Autor: Stokrotka
Helsińską Fundację Praw Człowieka - piętnuję
Ile ci płacą za te posty. Nie tylko ty jesteś tu służbowo.
Jeszcze pszynajmniej jednego mam namieĹĽonego.

Nic, porada całkowicie za darmo.

Taaaa, za wędzonkę, za karnet, za dane....

Nikogo ze służb nie obchodzi, co tam wypisujesz w internecie.

Tak wysoko jesteś, ze znasz wszystkie służby?

--
(tekst bez: Ăł, ch, rz i -ii)

Data: 2013-10-25 19:15:59
Autor: Sonn
[...]

Znowu leków nie wzięłaś, czy szykuje się zmiana pogody?

--
Sonn

Helsińsk± Fundację Praw Człowieka - piętnuję