Henry Ford w walce z międzynarodowym żydostwem

Data: 2013-07-09 07:48:20
Autor: leming.show
Henry Ford w walce z międzynarodowym żydostwem
Polski czytelnik zainteresowany historią idei politycznych ma dzięki wydawnictwu Dom Wydawniczy "Ostoja" możliwość zapoznania się z niezwykle interesującymi tekstami źródłowymi.

Jednym z nich jest dwutomowa pozycja Henry Forda "Międzynarodowy Żyd"..

Polski czytelnik nie jest zainteresowany. On dobrze wie to, co wiedziec powinien z mediow wlasciwych. Interesy i kasa to nie jego dzialka. Hasbara tez ma przykazane, nie komentowac takich watkow, same przepadna w usenecie. Dostaniesz antysemickim obuchem i po sprawie. A jak napiszesz ze Hitler wzorowal sie na tej ksiazce to bedziesz mial przejebane.

Data: 2013-07-09 21:50:26
Autor: mkarwan

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:2626c462-6416-4460-8e19-b53123b0e10dgooglegroups.com...
[...]

Mam wrażenie, że nie czytałeś tej książki.

Data: 2013-07-09 13:22:13
Autor: leming.show
Henry Ford w walce z międzynarodowym żydostwem
A skad dowiedziales sie o tej ksiazce?

Data: 2013-07-10 18:44:49
Autor: mkarwan
Henry Ford w walce z miedzynarodowym zydostwem
Uzytkownik <leming.show@gmail.com> napisal w wiadomosci news:27dabd07-3cdd-4b7e-a82c-23f1f5552b80googlegroups.com...
A skad dowiedziales sie o tej ksiazce?

Kiedys ja kupilem i przeczytalem, kilka razy.
Sa tam ciekawe informacje.

Data: 2013-07-10 19:53:29
Autor: Proletariusz
Henry Ford w walce z miedzynarodowym zydostwem

Uzytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:krk31r$ne5$2usenet.news.interia.pl...
[...]

Tak, a o czym jest ta ksiazka i dlaczego musiales czytac ja kilka razy?

MW

Data: 2013-07-10 12:25:23
Autor: leming.show
Henry Ford w walce z miedzynarodowym zydostwem
> Kiedys ja kupilem i przeczytalem, kilka razy.

> Sa tam ciekawe informacje.

To fakt, sprawa Polska tez jest poruszana.

Tak, a o czym jest ta ksiazka i dlaczego musiales czytac ja kilka razy?

To nie dla ciebie, nie musisz tego wiedziec. Pisz lepiej o Jaruzelskim i jego wyczynach.

Henry Ford w walce z międzynarodowym żydostwem