Henryka Krzywonos o incydencie z udziałem posła PiS`u...

Data: 2010-08-31 01:16:12
Autor: Lorn
Henryka Krzywonos o incydencie z udziałem posła PiS`u...
'Działaczka opozycyjna w okresie PRL opowiedziała o incydencie, który miał miejsce po jej wystąpieniu. - Wychodząc z sali pan poseł PiS-u, poseł (Andrzej - red.) Jaworski odwraca się do mnie i mówi "głupia krowa". (...) Jeśli ci ludzie byli nastawieni pozytywnie do tego wszystkiego, no to ja nie mogę - wyjawiła.'

http://tnij.org/ghgde

Jakie to PiS`owskie...

Data: 2010-08-31 06:51:56
Autor: Miglanc
Henryka Krzywonos o incydencie z udziałem posła PiS`u...

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:i5he3s$1gk$1news.onet.pl...
'Działaczka opozycyjna w okresie PRL opowiedziała o incydencie, który miał miejsce po jej wyst±pieniu. - Wychodz±c z sali pan poseł PiS-u, poseł (Andrzej - red.) Jaworski odwraca się do mnie i mówi "głupia krowa". (...) Je¶li ci ludzie byli nastawieni pozytywnie do tego wszystkiego, no to ja nie mogę - wyjawiła.'

http://tnij.org/ghgde

Jakie to PiS`owskie...

Ci durnie w zbiorowym amoku omal się nie posrali ze zło¶ci!

--

Zahir

http://www.youtube.com/watch?v=3gat8hpi0VY

Henryka Krzywonos o incydencie z udziałem posła PiS`u...