Herbert miał podobny stosunek do Polski i Polaków jak ja...

Data: 2011-06-29 18:31:07
Autor: obserwator
Herbert miał podobny stosunek do Polski i Polaków jak ja...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a): (...)

podaj orginalne zrodlo tej rzekomej wypowiedzi.

Ten wymyslony tekst rozpropagowal w sieci anonim o nicku galopujacy major (pewnie to jezdziec ze stajni GW).

A taka opinie o Miloszu mial Herbert - wklejam link.
Wiekszosc kopii trgo nagrania usunela michnikowszczyzna z seci, ale nie wszedzie jej lapy na szczescie siegaja:

http://www.youtube.com/watch?v=qM6gUEidlwY

Michnik, glowna tuba propagandowa i obronca systemu ktory wymyslili i utrwalili wybrani towarzysze Jaruzelskiego i sluzby Kiszczaka,ktorym
koncepcje przejecia masmediow opracowal tow. Urban, zaczeli niszczyc
Herberta, bo on te pozorna tranformacje ustrojowa - ostro krytykowal.

Stal sie wiec ich wrogiem nr. jeden, banda Michnika metodami bolszewickimi go po prostu zniszczyla za prawdomownosc.

Herbert powiedzial wyraznie: po 1989r. w Polsce zainstalowano neokomunizm.
(Michnik to jeden z pomyslodawcow tej rzekomej transformacji)

 http://www.youtube.com/watch?v=08fTkWazwX4

Data: 2011-06-29 20:34:41
Autor: boukun
Herbert miał podobny stosunek do Polski i Polaków jak ja...

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał
[...]

A wy wszyscy tutaj ją zachwalacie...

boukun

Data: 2011-06-29 18:41:57
Autor: obserwator
> [...]

> koncepcje przejecia masmediow opracowal tow. Urban, zaczeli niszczyc
> Herberta, bo on te pozorna tranformacje ustrojowa - ostro krytykowal.

... pewnie twoje opowiesci s.f. i wymyslona najnowsza historie Polski,
bede wychwalal. Swietnie sie z tzwa uzupelniacie na tej grupie.

Jeden napierdala na Polakow podajac sie za Zyda, a drugi wszedzie widzi Zydow:))

Brawo ! Ten scenariusz wymyslil kto? Tez p.Adam Michnik?

Data: 2011-06-29 20:46:25
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iufrll$336$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Zydow:))

Brawo ! Ten scenariusz wymyslil kto? Tez p.Adam Michnik?

Może Tzva w głębi duszy jest większy patriota od ciebie fałszywcu. Wystarczy mi, że udajesz, iż  nie widzisz dominacji żydowskiej w polskiej władzy...

boukun

Data: 2011-06-29 19:02:50
Autor: obserwator
[...]

popierasz ewidentnie komunistow ktory w Polsce zainplantowali wlasnie komunisci zydowskiego pochodzenia wraz z polskimi komunistami. Teraz potomkowie tych ludzi rzadza od okraglego stolu w Polsce.

Jedni bez drugich nie mogli by przeprowadzic tej operacji wprowadzenia neokomunizmu. Tak jak ty bez rzekomego zyda Tzva, nie mozesz wmawiac swoich bredni naiwnym ludzim.

O tym neokomunizmie mowil wlasnie Herbert, dlatego michnikowszczyzna zaczela go niszczyc. Podobnie postepujesz na tej grupie ty, probujesz dyskredytowac Polakow (jaki normalny czlowiek wypisuje takie brednie jak ty?Moze to tylko robicz ktos, kto chce pokazac, ze Polacy to tepaki). A teraz  nawet zaczynasz uznawac juz twego kumpla tzwa- szkalujacego notorycznie Polakow, za patriote?

Kapucha esbecka ewidentnie jestes.

Kon by sie usmial z twojej logiki i argumentacji.

Data: 2011-06-30 12:28:29
Autor: boukun

,
[...]

No właśnie, to gdzie ja ich popieram? To wy wszyscy tu, kłócący się o to, co jest lepsze, PiS czy PO, popieracie tych komunistów, potomków UB...

Jedni bez drugich nie mogli by przeprowadzic tej operacji wprowadzenia
neokomunizmu.

Więc kiego chuja naganiasz na PiS? Partię układu okrągłego stołu Kiszczaka...

boukun

Data: 2011-06-30 10:39:34
Autor: obserwator
Herbert miał podobny stosunek do Polski i Polaków jak ja...
Więc kiego chuja naganiasz na PiS? Partię układu okrągłego stołu Kiszczaka...

uwazaj na slownictwo tepy chamie. Ja nikogo nie naganiam. Prostuje wasze brednie.

Gdybys byl Polakiem to czytalbys uwaznie co pisze. A PiS jest partia antysystemowa czyli ta, ktora probuje ten uklad rozwalic.
Przy okraglym stole byli takze ludzie ktorzy widzieli to oszustwo.

Do tych ludzi naleza rowniez Kaczynscy.

Wkleilem nawet link do filmu dokumentalnego na ten temat.

Najpierw sie doucz, a pozniej sie wypowiadaj, a nie szkaluj polskich politykow
bezpodstawnie.

Data: 2011-06-30 12:54:37
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iuhjp6$mjs$1inews.gazeta.pl...

[...]

Coś ciężko im się przebić do umysłów prawdziwych Polaków. Nie mogą wybrać jakiejś prostszej taktyki, takiej niezakamuflowanej, łopatologicznej... Bo mi cały czas wychodzi z ich talmudyzmu, że to poatrioci... żydowscy...

Do tych ludzi naleza rowniez Kaczynscy.

Szczególnie w Fundacji Batorego, bronili układu Kiszczaka...

boukun

Data: 2011-06-30 11:05:09
Autor: obserwator

.

> [...]

Coś ciężko im się przebić do umysłów prawdziwych Polaków. Nie mogą wybrać jakiejś prostszej taktyki, takiej niezakamuflowanej, łopatologicznej... Bo mi cały czas wychodzi z ich talmudyzmu, że to poatrioci... żydowscy...

do umyslow Polakow sie przebili mimo, ze sa tak tepieni wlasnie przez
zydokomune. Aby sie w polityce przez nich prowadzonej zorientowac, trzeba miec chociaz minimum inteligencji i troche wiedzy historycznej.

> Do tych ludzi naleza rowniez Kaczynscy.

Szczególnie w Fundacji Batorego, bronili układu Kiszczaka...

podaj link do tych oszczerstw ktore tutaj nagminnie wypisujesz.

Data: 2011-06-30 13:08:23
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iuhl95$s4e$1inews.gazeta.pl...

> [...]

zydokomune. Aby sie w polityce przez nich prowadzonej zorientowac,
trzeba miec chociaz minimum inteligencji i troche wiedzy historycznej.

Większość ludzi to prosty lud. Do narodu trzeba kawę na ławę... A nie tylko do TelAwiwy i JWC pierwsze kroki kierować...

> Do tych ludzi naleza rowniez Kaczynscy.

Szczególnie w Fundacji Batorego, bronili układu Kiszczaka...

podaj link do tych oszczerstw ktore tutaj nagminnie wypisujesz.

A masz, chociażby tu http://www.obnie.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=692:fundacja-batorego-kaczynski&catid=65:masoneria&Itemid=27

Co oni tam u Smolara w ogóle szukają?

boukun

Data: 2011-06-30 13:55:54
Autor: cirrus
[...]

To rzeczywiście partia antysystemowa, która chciałaby sie dorwać do władzy przy pomocy niedemokratycznych srodków.

--
stevep

Data: 2011-06-30 12:12:27
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):

To rzeczywiście partia antysystemowa, która chciałaby sie dorwać do władzy przy pomocy niedemokratycznych srodków.

 jestes tak samo mundry jak boukun:)

Data: 2011-06-30 17:14:04
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iuhp7b$e1j$1inews.gazeta.pl...
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
To rzeczywiście partia antysystemowa, która chciałaby sie dorwać do
władzy  przy pomocy niedemokratycznych srodków.
jestes tak samo mundry jak boukun:)

A ty jak jarków kot.

--
stevep

Data: 2011-06-30 18:32:03
Autor:
Herbert miał podobny stosunek do Polski i Polaków jak ja...
On Thu, 30 Jun 2011 17:14:04 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote:

> jestes tak samo mundry jak boukun:)

A ty jak jarków kot.

 obsrywator to sowiecki prowokator wiec musi byc durniejszy niz
jarkowy kot. ;o)

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Herbert miał podobny stosunek do Polski i Polaków jak ja...