Here WeGO

Data: 2019-08-19 19:33:00
Autor: Trybun
Here WeGO
Ma ktoś pojęcie jak sprawdzić aktualność mapy w tytułowym programie? Mam już chyba z rok a ona nie wola o zaktualizowanie..

Data: 2019-08-19 20:24:23
Autor: J.F.
Here WeGO
Dnia Mon, 19 Aug 2019 19:33:00 +0200, Trybun napisał(a):

Ma ktoś pojęcie jak sprawdzić aktualność mapy w tytułowym programie? Mam już chyba z rok a ona nie wola o zaktualizowanie..

A jaki telefon ?

Na androidzie - menu, pobierz mapy, aktualizuj ... jak sie zacznie
aktualizowac, to nie byla aktualna.

J.

Data: 2019-08-19 22:39:09
Autor: LordBluzg(R)
Here WeGO
W dniu 2019-08-19 o 20:24, J.F. pisze:

Ma ktoś pojęcie jak sprawdzić aktualność mapy w tytułowym programie? Mam
już chyba z rok a ona nie wola o zaktualizowanie..

A jaki telefon ?

Raczej jaki Android. Na starych andkach się już nie aktualizuje :>

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2019-08-20 09:09:21
Autor: Trybun
Here WeGO
W dniu 19.08.2019 o 20:24, J.F. pisze:
[...]

Sprawa sama się wyjaśniła - wystarczy włączyć tryb online i już jest informacja o dostępnej aktualizacji mapy. Wg toku opisanego przez Ciebie nie ma opcji "aktualizuj".

Data: 2019-08-19 21:23:42
Autor: ANTI junta EUdSSR
H3r3 W3G0
Trybun wrote in message:
sprawdzić aktualność mapy

W INFO stoi jak wół

wersja aplikacji: 2.0.13322

wersja map: 8.30.98.153

(stan na dzien dzisiejszy)

KurFa... macie wy łby czy puste dynie!?

--
ANTI junta EUdSSR (he spits on NATO asshole)

Jesli ludzie nie zniszcza
eu-ABSURDIstan,  to tenze
ZNISZCZY ich z pewnoscia!

Oto jak kalifat germanistan kolonizuje kraj... http://bit.ly/2HnecAD

Data: 2019-08-19 21:37:42
Autor: J.F.
H3r3 W3G0
Dnia Mon, 19 Aug 2019 21:23:42 +0200 (GMT+02:00), ANTI junta EUdSSR
napisał(a):
Trybun wrote in message:
[...]

U mnie owszem, sa dwa numerki, 2.0.13173 i 8.30.98.153, ale nie jest
napisane, co to znaczy :-)

No i co zrobic, jesli mapy roznych krajow sa w roznych wersjach ?

P.S. hm, wydawalo mi sie, ze wczoraj aktualizowalem aplikacje ...
i jeszcze nie proponowal aktualizacji Here, a dzis juz tak.

J.

Data: 2019-08-20 09:09:29
Autor: Trybun
H3r3 W3G0
W dniu 19.08.2019 o 21:23, ANTI junta EUdSSR pisze:
Trybun wrote in message:
[...]

Ale nic o ich aktualności. Nie każdy potrafi wróżyć z fusów.

Data: 2019-08-21 01:21:07
Autor: Vá ou vai ? merda
H3r3 W3G0
Trybun wrote in message:
Ale nic o ich aktualności. Nie każdy potrafi wróżyć z fusów.

Jak jestes taki drobiazgowy a jednoczesnie
zupelnie NIEzaradny to pukaj tutaj...

http://bit.ly/2P2fNBd

Zaloz konto, wstap na forum i tam zadawaj
pytania (bez wrozenia z fusow).
H3R3 jest lekko podobny do WAZ3liny, opiera
na zblizonych zalozeniach. Licencjajest typu 'proprietary' --
Vá ou vai ? merda

Data: 2019-08-26 18:35:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Here WeGO

"Trybun" 5d5add4b$0$17365$65785112@news.neostrada.pl

jak sprawdzić aktualność mapy

Porównać mapę z rzeczywistością? ;)

-=-

Here nie włazi na SD -- dla mnie to problem.
(APka nie włazi; mapa chyba włazi, choć pewności nie mam)

-=-

Kasując nawigacje i mapy (nie dotyczy to Googlastej) leżące
poza kartą SD, mogę odzyskać około 1 GB na ,,wewnętrznej'',
dlatego mam proste pytania:
 - Co zyskuję dzięki Here?
 - Co zyskuję dzięki Janosikowi?
 - Co zyskuję dzięki TomTom?
Korzystam (imo z powodzeniem) z Osmanda i z Googlastej.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-08-27 13:27:03
Autor: Trybun
Here WeGO

[...]

Tylko jak, jest gdzieś taka mapa w wersji live?

O ile mnie pamięć nie myli to w wcześniejszych wersjach A Here mógł siedzieć na SD.

Jedynym atutem Here jest to że może pracować offline, no i robi to co do niej należy w miarę sprawnie.

Janosik - jedno że w miarę dobra nawigacja to jeszcze ostrzeżenia, minus praca online.

W temacie Tom Tom nie wypowiadam się. Używałem wiele lat temu i wtedy nie zachwycała niczym, teraz nie znam.

"Kieruj się na wschód" Googlastej  dyskwalifikuje ją jako nawigację . Jadnak do wyszukiwania czegoś w obcym mieście się nadaje.

Data: 2019-08-27 13:43:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Here WeGO

"Trybun" 5d651387$0$500$65785112@news.neostrada.pl

Tylko jak, jest gdzieś taka mapa w wersji live?

Tzn.?

Jedynym atutem Here jest to że może pracować offline,

Która nie może?

no i robi to co do niej należy w miarę sprawnie.

Janosik - jedno że w miarę dobra nawigacja to jeszcze ostrzeżenia, minus praca online.

Można dzięki niej uzyskać zniżki OC?

"Kieruj się na wschód" Googlastej dyskwalifikuje ją jako nawigację .

Dlaczego? [co złego w kierunku wschodnim?]

Jadnak do wyszukiwania czegoś w obcym mieście się nadaje.

Niestety też siedzi w wewnętrznej.
***Chyba*** kiedyś mapy zapisywała na karcie.

-=-

Przywykłem do Osmanda.

-=-

Niewiele jeżdżę, więc i niewiele potrzebuję.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-08-28 12:44:36
Autor: Trybun
Here WeGO

"Trybun" 5d651387$0$500$65785112@news.neostrada.pl

Tylko jak, jest gdzieś taka mapa w wersji live?

Tzn.?

Czyli strona www z aktualną mapą do popdgladu.

Jedynym atutem Here jest to że może pracować offline,

Która nie może?

Choćby Yanosik.

no i robi to co do niej należy w miarę sprawnie.

Janosik - jedno że w miarę dobra nawigacja to jeszcze ostrzeżenia, minus praca online.

Można dzięki niej uzyskać zniżki OC?

Nie wiem. Nikt mi nie oferował zniżki.

"Kieruj się na wschód" Googlastej dyskwalifikuje ją jako nawigację .

Dlaczego? [co złego w kierunku wschodnim?]

Po pierwsze by musiała mieć kompas z wskazaniem na ten wschód, inaczej  jest to bzdurna komenda nie przydajęca sie do poruszania po ulicach miasta ani po leśnych ścieżkach.

[...]

U mnie nie ma wyboru - musi siedzieć na wewnętrznej. Też nie wyobrażam sobie telefonu bez Osmanda na poza miejskie wyprawy.

Data: 2019-08-28 23:02:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Here WeGO

"Trybun" 5d665b12$0$500$65785112@news.neostrada.pl

Tylko jak, jest gdzieś taka mapa w wersji live?

Tzn.?

Czyli strona www z aktualną mapą do popdgladu.

Osmand i Googlasta -- są; pozostałe -- nie wiem.

-=-

Here i kilka innych zawzięcie lokuje mnie na ul. Karola Białkowskiego.

Innym kfiadkiem jest prom na drodze do Mikołajek -- wg wielu map
tego promu nie ma -- a ja nim płynąłem; teraz jest lepiej...

53°45'24.0"N 21°36'04.1"E
53.756666, 21.601135

QJ42+MF Wierzba

-=-

Są APki płacące (po parę dych) za współpracę z mapami -- trzeba gdzieś
(przykładowo do Augustowa czy Warszawy -- dla mnie trochę daleko) pojechać
i coś namacać oraz opisać, czasami nawet pstryknąć fotkę.

Jedynym atutem Here jest to że może pracować offline,

Która nie może?

Choćby Yanosik.

Yanosik współpracuje z Hestią?

no i robi to co do niej należy w miarę sprawnie.

Janosik - jedno że w miarę dobra nawigacja
to jeszcze ostrzeżenia, minus praca online.

Można dzięki niej uzyskać zniżki OC?

Nie wiem. Nikt mi nie oferował zniżki.

Ależ Janosik narzuca się z tym!
Trzeba jeździć z włączoną APką płynnie, bezpiecznie, przepisowo...
(ponoć nie chadza wcale o nieprzekraczanie dozwolonej szybkości)

[...]

Nie wiesz, gdzie jest wschód? ;)
Nie byłeś harcerzem?

Jadnak do wyszukiwania czegoś w obcym mieście się nadaje.

U mnie nie ma wyboru - musi siedzieć na wewnętrznej.

Dlaczego? I APka, i mapy?

Też nie wyobrażam sobie telefonu bez Osmanda na poza miejskie wyprawy.

Dla mnie już papierowe mapy nie istnieją.
(może jako podstawka pod kubek czy notatnik)

-=-

Nie widzę od dawna całej Polski w OBF do Osmanda.
Ściągam poszczególne województwa.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-08-29 01:13:34
Autor: LordBluzg(R)
Here WeGO

Here i kilka innych zawzięcie lokuje mnie na ul. Karola Białkowskiego.

Coś masz spierdolone w sprzęcie.

Ależ Janosik narzuca się z tym!
Trzeba jeździć z włączoną APką płynnie, bezpiecznie, przepisowo...
(ponoć nie chadza wcale o nieprzekraczanie dozwolonej szybkości)

Here ładnie plumka na ograniczeniach, dlatego lubię tą nawigację. Yanosik mi nie plumka bo mam andka 4.1 (tablet) i w tej wersji coś spierdolili, dodatkowo Yanosik zwyczajnie kłamie w nawigacji wpuszczając mnie w maliny bo mu wychodzi o 1 minutę szybciej a w rzeczywistości to 15 dłużej.

Here ma jednak wadę, (w starszej wersji) że nie odpala się w poziomie i dodatkowo nie można się zalogować do konta (piszę o andku 4.1) bo mam Tablet 10'' Lenovo Idea Tab z 3G i go wykorzystuję go w nawigacji. Na nowszym sprzęcie robi się ciekawiej ale wolę 10'' i starego andka.

Data: 2019-08-29 14:48:21
Autor: Trybun
Here WeGO

[...]

To wiem, te powyżej czy choćby UMP też jest, ale mi chodziło konkretnie o stronę z mapą używaną przez Here.

-=-

[...]

Trudno powiedzieć w czym tkwi błąd.. Jakaś zła synchronizacja na osi - mapa-gps. Na moim telefonie Here pozycjonuje dobrze.

Jedynym atutem Here jest to że może pracować offline,

Która nie może?

Choćby Yanosik.

Yanosik współpracuje z Hestią?

Nie mam pojęcia. Nigdy nie korzystałem z usług tej firmy.

[...]

Zadziwiające rzeczy opowiadasz. Miałem auta ubezpieczane w PZU, Warcie, Generali i jeszcze paru innych firmach, a nikt w nich nawet nie wspominał o Yanosiku.

[...]

W obcym terenie, a zasadniczo tylko w takim używam GM - nie cholery, zabiliby mnie a nie podałbym kierunku wschodniego.

Jadnak do wyszukiwania czegoś w obcym mieście się nadaje.

U mnie nie ma wyboru - musi siedzieć na wewnętrznej.

Dlaczego? I APka, i mapy?

Nie mam karty zewnętrznej.

[...]

Dla mnie też, a papierowych map mam chyba z pół szafy.

Do Osmanda polecam mapy UMP, mniej ważą a i na bezdrożach są dokładniejsze, no - przynajmniej w moim rejonie. M.in dzięki mojemu wkładowi w ich rozwój. 8-)

Data: 2019-08-29 16:51:16
Autor: J.F.
Here WeGO
Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d67c994$0$17353$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 28.08.2019 o 23:02, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
[...]

tak troche ukryli:
https://wego.here.com/

-=-
Here i kilka innych zawzięcie lokuje mnie na ul. Karola Białkowskiego.

Moze wlasnie GPS ci nie odbiera i namierza Cie po innych danych ?

[...]

Czasem slonce swieci :-)

Niestety - kompas w samochodzie sie nie sprawdza, a szkoda.
Moze kompas w telefonie dalby rade ?

Do Osmanda polecam mapy UMP, mniej ważą a i na bezdrożach są dokładniejsze, no - przynajmniej w moim rejonie. M.in dzięki mojemu wkładowi w ich rozwój. 8-)

A skad sie to teraz sciaga ?

J.

Data: 2019-08-29 17:54:27
Autor: Trybun
Here WeGO
W dniu 29.08.2019 o 16:51, J.F. pisze:

To wiem, te powyżej czy choćby UMP też jest, ale mi chodziło konkretnie o stronę z mapą używaną przez Here.

tak troche ukryli:
https://wego.here.com/

No i jednak jest! Dzięki.

[...]

Czyli, słuchamy polecenia z GM następnie na kompasie sprawdzamy gdzie jest ten zalecany wschód i możemy jechać... Powiek krótko = do bani z takim przewodnikiem, są lepsze.

Ja od zawsze ściągam stąd - http://ump.waw.pl/wszystkie.html

Data: 2019-08-29 21:34:56
Autor: Animka
Here WeGO
W dniu 2019-08-29 o 17:54, Trybun pisze:
[...]

Są jakieś mapy na telefon dla poruszających się na nogach i komunikacją publiczną w Warszawie?

--
animka

Data: 2019-08-29 23:01:05
Autor: ANTI junta EUdSSR
Here WeGO
Animka animates in message:
jakieś mapy na telefon dla poruszających się na nogach i komunikacją publiczną

Kupe lat trwa mapowanie przez
lepszych lub gorszych "geodetow",
wyniki sa nawet na dobrym poziomie

http://bit.ly/2Lfuax0

Obowiazkowo wersja *plus* (niekoniecznie
'live', sam bralem udzial w dostarczaniu
danych/mapowaniu w egzotycznych miejscach na globie).

Data: 2019-08-30 08:42:29
Autor: Trybun
Here WeGO
W dniu 29.08.2019 o 21:34, Animka pisze:

Są jakieś mapy na telefon dla poruszających się na nogach i komunikacją publiczną w Warszawie?

Z komunikacją miejską to nie wiem, natomiast na nogach można korzystać z choćby Maps.ME. Dość dokładna. Do pobranie w Google Play.

Data: 2019-08-30 00:17:28
Autor: Kris
Here WeGO

https://lmgtfy.com/?q=yanosik+zni%C5%BCki+w+ubezpieczeniu

Data: 2019-09-05 18:53:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Here WeGO

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5d66ebdf$1$520$65785112@news.neostrada.pl

Here i kilka innych zawzięcie lokuje mnie na ul. Karola Białkowskiego.

Tzn. na mapie Here mieszkam przy raczej ;) nieistniejącej ul. Karola Białkowskiego.

Googlasta kiedyś też błądziła w tej okolicy -- tak nazwami ulic, jak i koordynatami.
Być może korzystała wówczas z innego odwzorowania kartograficznego czy innego
układu współrzędnych.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-08-29 12:59:32
Autor: J.F.
Here WeGO
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d640a49$0$525$65785112@news.neostrada.pl...
Kasując nawigacje i mapy (nie dotyczy to Googlastej) leżące
poza kartą SD, mogę odzyskać około 1 GB na ,,wewnętrznej'',
dlatego mam proste pytania:
- Co zyskuję dzięki Here?

-polaczenie mapy offline i online
-omijanie korkow,
-mapy na cala Europe,
-dosc aktualna

Spytaj sie raczej co tracisz:
-mapa az za bardzo aktualna - prowadzi drogami, ktorych jeszcze nie ma,
-interfejs uzytkownika ... imo dno, wszystko czego nie lubie,
-prowadzenie po Polsce ... takie sobie ...

- Co zyskuję dzięki Janosikowi?

Ostrzezenia przed policja.

Data: 2019-09-05 18:45:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Here WeGO

"J.F." 5d67b0ac$0$516$65785112@news.neostrada.pl

- Co zyskuję dzięki Here?

-polaczenie mapy offline i online

Osmand też to oferuje.

-omijanie korkow,

Googlasta oferuje.

-mapy na cala Europe,

IMO i Osmand to oferuje, i Googlasta...

-dosc aktualna

Aktualniejsza niż Osmanda czy Googli?

Spytaj sie raczej co tracisz:
-mapa az za bardzo aktualna - prowadzi drogami, ktorych jeszcze nie ma,

Za szybko jeździsz... ;)

-interfejs uzytkownika ... imo dno, wszystko czego nie lubie,
-prowadzenie po Polsce ... takie sobie ...

- Co zyskuję dzięki Janosikowi?

Ostrzezenia przed policja.

Googlasta nie ostrzega?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-09-10 13:18:52
Autor: J.F.
Here WeGO
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d713d9a$0$517$65785112@news.neostrada.pl...
"J.F." 5d67b0ac$0$516$65785112@news.neostrada.pl
- Co zyskuję dzięki Here?
-polaczenie mapy offline i online
Osmand też to oferuje.

Korki, remonty, wypadki ?

-omijanie korkow,
Googlasta oferuje.

Ale chcesz dwie, czy jedna dobra ?

-mapy na cala Europe,
IMO i Osmand to oferuje, i Googlasta...

Osmand troche gorzej, a google ... bardziej online.

-dosc aktualna
Aktualniejsza niż Osmanda czy Googli?

Nawet bardziej :-)

Spytaj sie raczej co tracisz:
-mapa az za bardzo aktualna - prowadzi drogami, ktorych jeszcze nie ma,
Za szybko jeździsz... ;)

ROTFL :-)

-interfejs uzytkownika ... imo dno, wszystko czego nie lubie,
-prowadzenie po Polsce ... takie sobie ...

- Co zyskuję dzięki Janosikowi?
Ostrzezenia przed policja.
Googlasta nie ostrzega?

Funkcja jest od niedawna, wielu uzytkownikow chyba o niej jeszcze nie wie ...

J.

Data: 2019-09-30 13:03:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Here WeGO

"J.F." 5d778736$0$499$65785112@news.neostrada.pl

-polaczenie mapy offline i online
Osmand też to oferuje.

Korki, remonty, wypadki ?

Tego chyba nie. Ale Googlasta -- chyba oferuje.

-omijanie korkow,
Googlasta oferuje.

Ale chcesz dwie, czy jedna dobra ?

Mogą być 3 dobre. ;)

-mapy na cala Europe,
IMO i Osmand to oferuje, i Googlasta...

Osmand troche gorzej, a google ... bardziej online.

Można zofflajnować.

-dosc aktualna
Aktualniejsza niż Osmanda czy Googli?

Nawet bardziej :-)

Zbyt aktualna (ukazująca odległą przyszłość -- być może
równoległą) niekoniecznie jest dobra -- potrzebny smartfon kwantowy. ;)

Spytaj sie raczej co tracisz:
-mapa az za bardzo aktualna - prowadzi drogami, ktorych jeszcze nie  ma,
Za szybko jeździsz... ;)

ROTFL :-)

Śmiech to zdrowie. [lecznictwo kosztuje a NFZ chyba nie refunduje śmiechu]

[...]

W wersji beta -- także od niedawna?

[...]

-bf-      `-    \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/... https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/

Here WeGO