Here maps czy można w nim wyznaczyć objazd

Data: 2016-10-01 22:49:17
Autor: Bolko
Here maps czy można w nim wyznaczyć objazd
Stałem wczoraj w korku godzine.
Zona ma lumie z here maps.
Postanowilimy skorzystać z nowej technologi i niech telefon
sam wyznaczy objazd.
I nie było takiej opcji.
Faktycznie czy tylko mi się wydaje?

Data: 2016-10-03 00:34:32
Autor: re
Here maps czy można w nim wyznaczyć objazd

Użytkownik "Bolko"

-- -
A są punkty przelotowe ? :-)

Data: 2016-10-03 12:17:40
Autor: J.F.
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:703dedad-102a-4e96-81fd-14dee84d8ce3@googlegroups.com...
[...]

Ja znam tylko z Androida ... na moj gust, to program jest bardzo ubogi.
Nie ma objazdow, nie ma punktow posrednich. Zglaszania korkow tez nie ma.

Ale:
-nawigacje trzeba bylo wlaczyc wczesniej, to by was moze poprowadzila inna droga.
w korku moze juz nie byc mozliwosci skorzystania z objazdu - szczegolnie na autostradach.

-informacja o korkach zalezy od ilosci uzytkownikow - Here ma ich chyba u nas w kraju malo.

-na taki lokalny korek, to jesli nie korzystac z nawigacji on-line, automatycznie uwzgledniajacej korki, to potrzebna jest funkcja "zablokuj droge na odcinku ..." i tu do wyboru ile km. Inaczej nawigacja nie ma szans dobrze objazdu wytyczyc.

-na Lumie jest chyba Yanosik. Ale tez najlepiej go wlaczyc przed podroza (i miec ladowarke samochodowa i pakiet internetowy).

J.

Data: 2016-10-03 03:56:20
Autor: Bolko
W dniu poniedziałek, 3 października 2016 12:18:04 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

-na Lumie jest chyba Yanosik. Ale tez najlepiej go wlaczyc przed podroza (i miec ladowarke samochodowa i pakiet internetowy).

zona  nie dawno odkryła nawigacje więc jak jedziemy gdzieś pierwszy
raz to od razu włacza i jest moim pilotem.
Skręć w prawo
Skręć w lewo Generalnie nieźle jej idzie.
A wracając
Nawigacja była włączona i stojąc w korku szukaliśmy opcji automatycznej.
Czyli "komputer znajdź drogę".
Może za krótko szukaliśmy ale nie znależliśmy.
Wiec żona sama znalazła objazd.
Dwie ciekawostki.

Na tych mapach przynajmniej w okolicach krakowa są zaznaczone takie drogi że nawet mojego 20 letniego auta było mi szkoda.

A dwa jak już wracaliśmy na główną drogę to miał być korek jeszcze korek.
Z drugiej strony zwężenia.
Ale już nawet śladu nie było po korku.

A jeszcze trzy wczoraj kuzyn był pochwalić się nowo kupionym iphonem.
Takim za 2kzł więc chyba nie tym najdroższym.
No i oczywiście była gadka jaki ten telefon jest super.
Wiec się go zapytałem uprzejmie czy ma przycisk objazd.
Poklikał
Poklikał i zmienił temat :)

Data: 2016-10-03 13:35:13
Autor: J.F.
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c80ac63-3c30-4af4-a22a-d75d2ce05466@googlegroups.com...
W dniu poniedziałek, 3 października 2016 12:18:04 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
[...]
Nawigacja była włączona i stojąc w korku szukaliśmy opcji automatycznej.
Czyli "komputer znajdź drogę".
Może za krótko szukaliśmy ale nie znależliśmy.

na Androidzie jest gdzies w menu - zakladka trasy, wyznacza ponownie.
Ale czy inaczej wyznaczy ...

Wiec żona sama znalazła objazd.
Dwie ciekawostki.
Na tych mapach przynajmniej w okolicach krakowa są zaznaczone
takie drogi że nawet mojego 20 letniego auta było mi szkoda.

No coz, ja mialem do map Nokii/Teleatlas powazniejsze zarzuty.
Kiedys w Poznaniu prowadzi mnie przez S11. Fajnie ... tylko ze srodkowy odcinek nie byl jeszcze nawet zaczety.
A na mapie juz byl.
Chyba sluchaja narzekan, bo wykreslili ... ale cala obwodnice S11, laczenie z dwoma odcinkami, ktore juz byly w uzytku.

Potem - podobna sytuacja gdzies kolo Rawicza. Na mapie droga S5 jest, w rzeczywistosci - dopiero na ukonczeniu.
Tym razem pomogli drogowcy i w miesiac droge oddali.

[...]

Ogolnie wiele tych nawigacji na telefony wydaje mi sie uproszczonymi.
Wrecz za bardzo uproszczonymi.

Najlepsza jest dla mnie stara Automapa, ta na dedykowane nawigacje z Windows CE (choc i na paru telefonach z WM dzialala).
No ale nie majac lacznosci z internetem (moze miec) to korkow nie ominie.
A cene ma niestety wygorowana i to wrecz bardzo wygorowana ...

J.

Data: 2016-10-03 19:56:50
Autor: re
Here maps czy można w nim wyznaczyć objazd

Użytkownik "J.F."

Najlepsza jest dla mnie stara Automapa, ta na dedykowane nawigacje z
Windows CE (choc i na paru telefonach z WM dzialala).
-- -
Miała w cholerę opcji, ale obiektywnie dobra nie była. Trzeba było telefon przeładowywać itp itd.

No ale nie majac lacznosci z internetem (moze miec) to korkow nie
ominie.
-- -
No tak.

A cene ma niestety wygorowana i to wrecz bardzo wygorowana ...
-- -
W porównaniu z zerem każda jest wygórowana

Data: 2016-10-03 20:49:56
Autor: J.F.
Here maps czy można w nim wyznaczyć objazd
Użytkownik "re"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nsu65a$86g$1@mx1.internetia.pl...
Użytkownik "J.F."
A cene ma niestety wygorowana i to wrecz bardzo wygorowana ...
-- -
W porównaniu z zerem każda jest wygórowana

80 zl co roku za sama Polske, a 150 za Europe wydaje mi sie drogo, nawet nie w porownaniu z zerem.

Za 150 zl to juz cala nawigacje mozna kupic, ze sprzetem, a nie tylko aktualizacje map :-)

J.

Data: 2016-10-04 18:27:47
Autor: re
[...]

Jak tak mówisz to pewnie tak jest :-)

Z drugiej jednak strony takie kwoty nie powalają na kolana za program, który umie np zrobić objazd.

Data: 2016-10-03 19:54:11
Autor: re
[...]

Kiedy w korku na autostradzie akurat działa :-) Natomiast jakoś nie wie o długo remontowanych drogach i uparcie na nie wyprowadza. Komplementarnie nie wie o takich drogach jak obwodnica Łodzi więc usiłuje z nich zjechać.

Data: 2016-10-03 20:54:11
Autor: J.F.
Użytkownik "re"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nsu60b$7lv$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Moze i dziala, tylko ze jak juz stoisz w korku, to zazwyczaj nie masz juz zadnej mozliwosci poza stac dalej :-)

J.

Data: 2016-10-04 18:34:44
Autor: re
[...]

Zależy, w korku zwykle powoli jedzie się jednak i można zjechać. Poza tym mnie chodziło o skuteczność nawigacji na autostradzie, że w ogóle uprzedza.

Data: 2016-10-05 13:14:12
Autor: J.F.
Użytkownik "re"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nt0lne$mjn$1@mx1.internetia.pl...
[...]

W zlych ukladach za 20 km, a korek sie konczy po 19 :-)

Poza tym mnie chodziło o skuteczność nawigacji na autostradzie, że w ogóle uprzedza.

Ale trzeba miec ja wlaczona wczesniej, a nie dopiero w korku.

Poza tym teraz wiekszosc chyba nie ostrzega, tylko po prostu planuje inna droge.
A ty myslisz - co za glupia nawigacja, do celu mam prosto autostrada, a ona kaze zjezdzac, no glupia, nie sluchac jej ...

J.

Data: 2016-10-05 14:45:28
Autor: re
[...]

Taki korek to nie korek :-)

Poza tym mnie chodziło o skuteczność nawigacji na autostradzie, że w ogóle uprzedza.

Ale trzeba miec ja wlaczona wczesniej, a nie dopiero w korku.
-- -
To oczywiste, należy jeździć z nawigacją nawet na krótkich trasach.

[...]
Na autostradach często jest informacja tekstowa, ale nie wiadomo o co chodzi jak się nie zna tych wszystkich zjazdów.

Data: 2016-10-07 01:15:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Here maps czy można w nim wyznaczyć objazd

"J.F." 57f4e084$0$15203$65785112@news.neostrada.pl

A ty myslisz - co za glupia nawigacja, do celu mam prosto autostrada, a ona kaze zjezdzac, no glupia, nie sluchac jej ...

Googlasta mapa maluje drogi kolorkami -- czerwony oznacza korek.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-10-07 10:25:39
Autor: J.F.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nt6lvg$ul6$1@node1.news.atman.pl...
[...]

I to jest dobre ... o ile te korki naprawde sa.
No i pod warunkiem, ze czlowiek wie jak to wlaczyc, ostatnio pare minut szukalem.

A Here tak maluje ?

Bo janosik maluje tylko na wyznaczonej trasie, obok juz nie.

J.

Data: 2016-10-07 10:29:04
Autor: masti
J.F. wrote:

Bo janosik maluje tylko na wyznaczonej trasie, obok juz nie.

a u mnie maluje :)

Data: 2016-10-07 16:35:05
Autor: J.F.
Użytkownik "masti"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nt7tdg$8k9$1@dont-email.me...
J.F. wrote:
Bo janosik maluje tylko na wyznaczonej trasie, obok juz nie.

a u mnie maluje :)

A faktycznie - maluje.

Ale tylko na glownych ulicach (OK, po bocznych jezdzi za malo, aby wiarygodnie wyznaczyc)
i tylko w duzym powiekszeniu - ominac 2km dalbym rade, a wiecej - szarosc widze, szarosc na ulicach.

Trzeba wiekszy telefon/tablet ?

J.

Data: 2016-10-08 19:57:28
Autor: Przyjazny
On 2016-10-07 08:25, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Prawda. Powinna mówić wyraźnie "zjedź tu bo omijasz korek".

[...]

Maluje, nawet na dużej mapie można. Przynajmniej na WP.

https://postimg.org/image/b6qqgxm6f/

Here maps czy można w nim wyznaczyć objazd