Heretyka też to ruszyło

Data: 2011-10-07 21:21:51
Autor: abc
Heretyka też to ruszyło
"Niektóre osoby plują, szydzą i wyśmiewają na oczach całej Polski nasze
chrześcijaństwo. To, co jest podstawą wiary, nadziei, miłości i prawa,
tolerancji i zrozumienia jest ośmieszane i opluwane.

Liczę na podjęcie szybkich i konkretnych kroków. Wszyscy widzimy, że te
osoby czują się w tym naszym chrześcijańskim kraju coraz bardziej
bezkarne" - po raz kolejny pisze do Premiera Donalda Tuska proboszcz parafii
ewangelickiej w Szczyrku ks. Jan Byrt.

Duchowny odniósł się do faktu, że publiczna telewizja w roli jurora
zatrudniła osobę głoszącą nienawiść do chrześcijan.

"Nie dość, że palą na scenie święte dla nas chrześcijan Słowo Boże i
wulgarnie się wypowiadają na temat Biblii to w państwowych instytucjach
zostają za ten czyn uniewinnione - dla mnie osobiście jest to niezrozumiałe.

Co więcej, wydaje nam się, że w nagrodę zostają zatrudnione w programach TVP
jako 'autorytety', mimo wielu protestów. Nie mam pojęcia, co chcemy przez to
osiągnąć. Czy tak chcemy wychowywać nasze młode pokolenie? - zastanawia się
w liście do Kancelarii Premiera ks. Byrt i apeluje o szybką interwencję.

"Proszę o podjęcie natychmiastowych kroków w celu wyeliminowania dalszego
szydzenia z wiary naszych przodków i naszej wiary i symboli
chrześcijańskich. Jako obywatel i chrześcijanin, osoba wierząca, czy mogę
pana premiera o to prosić? - dodaje.

Więcej
http://fronda.pl/news/czytaj/tytul/list_do_tuska_w_obronie_opluwanych_chrzescijan_15939

Data: 2011-10-07 21:24:58
Autor: Krzysztof
Heretyka też to ruszyło
Siedzi sobie gość na rybach, w pewnym momencie ma branie. Wyciąga, a tam
taka niewielka złota rybka. Przyjrzał się jej i stwierdził, że taką malizną
to on sobie głowy nie będzie zawracał i już chce ją wrzucić do wody, gdy
nagle rybka się odzywa:
- Czekaj! Ja jestem złotą rybką i spełnię twoje życzenie.
- Wiesz co, ale ja już mam wszystko o czym można tylko marzyć, więc dzięki,
ale cię wrzucę do wody.
- Nie, tak nie może być, tradycji musi stać się zadość. Słuchaj, postawię ci
taką chatę, że ludzie w promieniu 100 km będą ci zazdrościć.
- Kiedy ja już mam taką chatę!
- No to dam ci brykę jakiej nikt w Polsce nie ma.
- Też już mam taką!
Rybka chwilę się zastanawia i pyta:
- A jak z twoim życiem seksualnym, tzn. jak często to robisz?
- Ze dwa razy w tygodniu.
- To ja ci załatwię, że będziesz miał dwa razy dziennie!
- Eee tam, księdzu nie wypada...

PS: tak samo na temat jak tekst abc....

K.

Data: 2011-10-07 19:29:39
Autor: obserwator
Heretyka też to ruszyło
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisał(a): (...)

dlaczego zwalczasz tak napastliwie Kosciol jak komuchy? Komunizm podobno
upadl. Tak w kazdym razie twierdzicie, zwolennicy PO i swirokota.

Data: 2011-10-07 21:32:40
Autor: Krzysztof
Heretyka też to ruszyło
dlaczego zwalczasz tak napastliwie Kosciol jak komuchy? Komunizm podobno
upadl. Tak w kazdym razie twierdzicie, zwolennicy PO i swirokota.

Bredzisz prowokator. Jak zwykle. Nie zwalczam Kościoła tylko osła, który ciągle bredzi nie na temat.

K.

Data: 2011-10-07 20:19:06
Autor: obserwator
Heretyka też to ruszyło
> [...]

Bredzisz prowokator. Jak zwykle. Nie zwalczam Kościoła tylko osła, który ciągle bredzi nie na temat.

Zwalczasz osla,ktory bredzi na ten temat? A to ciekawe ?

A pod jakim nickiem?

Pod tym nickiem robisz to  pierwszy raz. Kiedy to niby bredze?
Tym nickiem poslugujesz sie rzadko, wiec chcialbym wiedziec o czym w/g ciebie
bredze?
Moze w ten sposob ustalimy, KTO tu jest rzeczywiscie prowokatorem?

Data: 2011-10-08 12:59:04
Autor: Krzysztof
Heretyka też to ruszyło

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6nmrq$n8k$1inews.gazeta.pl...
> [...]

ciągle bredzi nie na temat.

Zwalczasz osla,ktory bredzi na ten temat? A to ciekawe ?
Czy to jest grupa o tematyce kościelnej, sakralnej, może pl.soc.religia? Nie jest, a czepiając sie, to ja go nie zwalczam, raczej urozmaicam jego niezwiązane z temat grupy maile..:D:D Jak żal ci możesz to też coś dodać od siebie :D:D

K.

Data: 2011-10-07 21:26:09
Autor: abc
Heretyka też to ruszyło
No i co? Jesteś z siebie dumny?

Data: 2011-10-07 21:29:49
Autor: u2
Heretyka też to ruszyło
W dniu 2011-10-07 21:24, Krzysztof pisze:
- To ja ci załatwię, że będziesz miał dwa razy dziennie!
- Eee tam, księdzu nie wypada...

PS: tak samo na temat jak tekst abc....

To zaden ksiundz, to esbuc. Jak niejaki Piotrowski.

Data: 2011-10-07 21:26:09
Autor: pluton
Heretyka też to ruszyło
"Niektóre osoby plują, szydzą i wyśmiewają na oczach całej Polski nasze
chrześcijaństwo. To, co jest podstawą wiary, nadziei, miłości i prawa,
tolerancji i zrozumienia jest ośmieszane i opluwane.

Od kiedy to czarnuch-pedofil jest podstawą wiary, nadziei, miłości i prawa,
 tolerancji i zrozumienia ?

Nullification

Data: 2011-10-07 19:31:12
Autor: obserwator
Heretyka też to ruszyło
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Od kiedy to czarnuch-pedofil jest podstawą wiary, nadziei, miłości i prawa,
 tolerancji i zrozumienia ?

a od kiedy to pelowcy i swirokoty, twierdza ze sa tolerancyjni i nie sa komuchami?

Data: 2011-10-07 22:02:50
Autor: pluton
Heretyka też to ruszyło
> [...]
prawa,
>  tolerancji i zrozumienia ?

a od kiedy to pelowcy i swirokoty, twierdza ze sa tolerancyjni i nie sa

Od momentu, kiedy pisiorki twierdza, ze na nich glosuja ludzie młodzi,
ambitni, aktywni, przebojowi, kompetentni, zadbani, estetyczni, modni,
wyluzowani, dowcipni, pełni pasji, rado?ci życia, pełni pomysłów, energii,
optymizmu .

Nullification

Data: 2011-10-07 20:21:42
Autor: obserwator
Heretyka też to ruszyło

> [...]

ambitni, aktywni, przebojowi, kompetentni, zadbani, estetyczni, modni,
wyluzowani, dowcipni, pełni pasji, rado?ci życia, pełni pomysłów, energii,

kto na was glosuje to chyba juz dosc dokladnie wiadomo?

Widac to powaszym intelekcie i prawdomownosci.

--

Heretyka też to ruszyło