Heretyka też to ruszyło

Data: 2011-10-07 21:24:58
Autor: Krzysztof
Heretyka też to ruszyło
Siedzi sobie gość na rybach, w pewnym momencie ma branie. Wyciąga, a tam
taka niewielka złota rybka. Przyjrzał się jej i stwierdził, że taką malizną
to on sobie głowy nie będzie zawracał i już chce ją wrzucić do wody, gdy
nagle rybka się odzywa:
- Czekaj! Ja jestem złotą rybką i spełnię twoje życzenie.
- Wiesz co, ale ja już mam wszystko o czym można tylko marzyć, więc dzięki,
ale cię wrzucę do wody.
- Nie, tak nie może być, tradycji musi stać się zadość. Słuchaj, postawię ci
taką chatę, że ludzie w promieniu 100 km będą ci zazdrościć.
- Kiedy ja już mam taką chatę!
- No to dam ci brykę jakiej nikt w Polsce nie ma.
- Też już mam taką!
Rybka chwilę się zastanawia i pyta:
- A jak z twoim życiem seksualnym, tzn. jak często to robisz?
- Ze dwa razy w tygodniu.
- To ja ci załatwię, że będziesz miał dwa razy dziennie!
- Eee tam, księdzu nie wypada...

PS: tak samo na temat jak tekst abc....

K.

Data: 2011-10-07 19:29:39
Autor: obserwator
Heretyka też to ruszyło
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisał(a): (...)

dlaczego zwalczasz tak napastliwie Kosciol jak komuchy? Komunizm podobno
upadl. Tak w kazdym razie twierdzicie, zwolennicy PO i swirokota.

Data: 2011-10-07 21:32:40
Autor: Krzysztof
Heretyka też to ruszyło
dlaczego zwalczasz tak napastliwie Kosciol jak komuchy? Komunizm podobno
upadl. Tak w kazdym razie twierdzicie, zwolennicy PO i swirokota.

Bredzisz prowokator. Jak zwykle. Nie zwalczam Kościoła tylko osła, który ciągle bredzi nie na temat.

K.

Data: 2011-10-07 20:19:06
Autor: obserwator
Heretyka też to ruszyło
> [...]

Bredzisz prowokator. Jak zwykle. Nie zwalczam Kościoła tylko osła, który ciągle bredzi nie na temat.

Zwalczasz osla,ktory bredzi na ten temat? A to ciekawe ?

A pod jakim nickiem?

Pod tym nickiem robisz to  pierwszy raz. Kiedy to niby bredze?
Tym nickiem poslugujesz sie rzadko, wiec chcialbym wiedziec o czym w/g ciebie
bredze?
Moze w ten sposob ustalimy, KTO tu jest rzeczywiscie prowokatorem?

Data: 2011-10-08 12:59:04
Autor: Krzysztof
Heretyka też to ruszyło

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6nmrq$n8k$1inews.gazeta.pl...
> [...]

ciągle bredzi nie na temat.

Zwalczasz osla,ktory bredzi na ten temat? A to ciekawe ?
Czy to jest grupa o tematyce kościelnej, sakralnej, może pl.soc.religia? Nie jest, a czepiając sie, to ja go nie zwalczam, raczej urozmaicam jego niezwiązane z temat grupy maile..:D:D Jak żal ci możesz to też coś dodać od siebie :D:D

K.

Data: 2011-10-07 21:26:09
Autor: abc
Heretyka też to ruszyło
No i co? Jesteś z siebie dumny?

Data: 2011-10-07 21:29:49
Autor: u2
Heretyka też to ruszyło
W dniu 2011-10-07 21:24, Krzysztof pisze:
- To ja ci załatwię, że będziesz miał dwa razy dziennie!
- Eee tam, księdzu nie wypada...

PS: tak samo na temat jak tekst abc....

To zaden ksiundz, to esbuc. Jak niejaki Piotrowski.

Heretyka też to ruszyło