Hermanice wizura

Data: 2010-05-29 14:49:30
Autor:
Hermanice wizura
Byłem dzisiaj 29.05 z rana . Dojazd jak zwykle bez najmniejszych problemów . Nawet pojechałem skrótem z Krnowa . Do naszego wyjazdu o godz. 11 nikogo nie było . Wizura do kesonu sina mgła , od kesonu poprawia sie do nawet 8 w kanionie. Przed przewyższeniem do studni zaś sina mgła . Schody widać za mgłą. Temp 6 st. Myślałem ze powodzi nie było , ale jak żeśmy wracali to w wiosce stały dwa ogromne ciągniki , z przyczepami i cala hałda wersalek , mebli , i sprzętu zalanego . Były one czyste , wiec chyba woda przyszła i poszła. A wody w kamieniołomie było więcej o jeden schodek . Rekordziści mogą sobie zalogować przy studni nie 36 m, tylko 37 m ;-)  Wiec nie truście drodzy nurkowie z okolic , tylko w drogę . Mir

Hermanice wizura