Hesk uprawia masochizm grupowy?

Data: 2010-08-22 23:22:28
Autor: Neko
Hesk uprawia masochizm grupowy?
Nieustannie informuje kogo to ma w KF-u.

Interesujacy przypadek dla psychologa.

Jesli kogos ignoruje, to przeciez nie pisze
nieustannie o nim.

Poza tym co to za wrzucanie do KF-u, skoro
i tak czytasz wszystkie wypowiedzi osob, ktore
niby tkwia w otchlani?

Po co takie zwracanie uwagi na siebie?

Data: 2010-08-22 21:26:32
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i4s4en$eij$1news.onet.pl...
[...]

Zebyś zwrócił uwagę. A ponieważ zwróciłeś uwagę i gryzie Cię to, więc zadziałało. Hesk wygrywa ;)

Zennon

Data: 2010-08-22 23:51:09
Autor: raff
W dniu 2010-08-22 23:26, Eulalia Browarek pisze:
UĹźytkownik "Neko"<miglce@_bez_spamu.wp.pl>  napisał w wiadomości
[...]

Nasz domorosly psychiatra rozgryzl Heska.

Hesk wygrywa foremke i lopatki.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-22 21:59:13
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i4s64h$i0b$1news.onet.pl...
[...]

Raff, Twoja taktyka dwunastolatki, powiedzieć byle co, byle tylko mieć ostatnie słowo, nie jest jakoś szczególnie wyrafinowana ;))) A potem się dziwisz, że lądujesz u kogoś w killfilu i nikt nie chce z Tobą się bawić ;)))

Zennon

Data: 2010-08-23 00:17:57
Autor: raff
[...]

;)))

Zennon

Rozgryzles mnie.

O ty nasz psychiatro grupowy.

Bedziesz ministrem.

R.

Data: 2010-08-23 00:41:35
Autor: awe

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i4s7mq$ksd$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
boze to cale towarzystwo zenonkow hesko i chuj wie kogo jest tragiczne...szkoda czasu na te grupe
awe

Data: 2010-08-23 11:18:08
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4s92d$nfe$1news.onet.pl...

[...]

Wrzuć mnie do killfilea i będziesz miał spokój. To takie trudne dla Ciebie ? A może tak naprawde nie chcesz? Potrzebujesz biegać, szczekać, merdać ogonkiem, obsikiwać, obsrywać i podgryzać ;)))

Zennon

Data: 2010-08-23 13:24:21
Autor: raff
[...]

Zenek, rozgryz go. Ty nasz psychiatro grupowy. Ministrze Obrony in spe.

R.

Data: 2010-08-23 19:38:50
Autor: ~heÂŽsk~
prostaczek awe dal glos
On Mon, 23 Aug 2010 11:18:08 +0000 (UTC), "Eulalia Browarek"
<tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

 [...]

> [...]

Wrzuć mnie do killfilea i będziesz miał spokój. To takie trudne dla Ciebie ? A może tak naprawde nie chcesz? Potrzebujesz biegać, szczekać, merdać ogonkiem, obsikiwać, obsrywać i podgryzać ;)))

 uwielbiaja jak im wale po sztachetach!  jakze wtedy zza plota ujadaja! ;o)))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-24 13:31:13
Autor: awe
prostaczek awe dal glos

Użytkownik "~heRsk~" <~e-super_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:59c5765dd2l6vlmbpd7fee831lvgb9fm4f4ax.com...
> [...]

A może tak naprawde nie chcesz? Potrzebujesz biegać, szczekać, merdać
ogonkiem, obsikiwać, obsrywać i podgryzać ;)))

-- -- -- -- -- -
hesk miales ty kiedys kobiete? odnosze wrazenie ze razem z zennonkiem kopulujecie od dawna
awe

Data: 2010-08-24 13:48:19
Autor: Zahir
prostaczek awe dal glos

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i50afg$172$1news.onet.pl...

> [...]

-- -- -- -- -- -
hesk miales ty kiedys kobiete? odnosze wrazenie ze razem z zennonkiem kopulujecie od dawna

Cos mi się koleś wydajesz, że uprawiasz seks na własną rekę! Hihihihihiiiiii!

--

Zahir

Data: 2010-08-24 18:51:07
Autor: awe
prostaczek awe dal glos

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c73b183$0$27043$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

awe

Cos mi się koleś wydajesz, że uprawiasz seks na własną rekę! Hihihihihiiiiii!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
taki twoj swiat? biedny wspolczuje
awe

Data: 2010-08-24 19:45:55
Autor: ~heÂŽsk~
prostaczek awe dal glos
On Tue, 24 Aug 2010 13:48:19 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]
> awe

Cos mi się koleś wydajesz, że uprawiasz seks na własną rekę! Hihihihihiiiiii!

 na pewno. ;o))))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-25 00:16:58
Autor: awe
prostaczek awe dal glos

wrote:

> [...]
> kopulujecie od dawna
> awe

Cos mi się koleś wydajesz, że uprawiasz seks na własną rekę!

-- -- -- -- -- -- -- --
pewnie to o was hesk pisal. zaloze sie ze robicie to wspolnie na wyscigi kto pierwszy
awe

Data: 2010-08-24 13:30:08
Autor: awe

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i4tldg$hf4$1tioat.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
killfile zakladalem jak bylem maly, wyroslem z tego glabie
awe

Data: 2010-08-23 19:38:50
Autor: ~heÂŽsk~
masochizm grupowy PiS?
On Sun, 22 Aug 2010 21:26:32 +0000 (UTC), "Eulalia Browarek"
> [...]

> Po co takie zwracanie uwagi na siebie?

Zebyś zwrócił uwagę. A ponieważ zwróciłeś uwagę i gryzie Cię to, więc zadziałało. Hesk wygrywa ;)

 dziewczynki czekaja tylko na moj post by moc ujadac ;o)))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-26 09:48:55
Autor: awe
masochizm grupowy PiS?

Użytkownik "~heRsk~" <~e-super_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:a8c576hji926q46h4gshdhl16fvi0g7r1u4ax.com...
> [...]

zadziałało. Hesk wygrywa ;)

Zennon

dziewczynki czekaja tylko na moj post by moc ujadac ;o)))

hesk a ty to niby mezczyzna? pokaz zdjecie jaki z ciebie lamaga
awe

Data: 2010-08-26 12:04:11
Autor: Miglanc
masochizm grupowy PiS?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i555ub$jrf$1news.onet.pl...

> [...]

dziewczynki czekaja tylko na moj post by moc ujadac ;o)))

hesk a ty to niby mezczyzna? pokaz zdjecie jaki z ciebie lamaga

Ty chyba jesteś ślepy na każde oko! Nie widzisz, ze hersk cię olewa!? Ma cię w kf więc piszesz na Berdyczów! Co za jełop!

--

Zahir

Data: 2010-08-23 08:50:30
Autor: Zahir
[...]

Oj neko, neko. Ty chyba niczego nie rozumiesz! Hersk was podpuszcza, a wy jak wataha wioskowych kundli ujadacie kiedy tylko pojawi sie na psp. Bez Herska nie macie racji bytu. Zauważyłem, że większość grupy ma was za pisowskich oszołomów. Tworzycie taką kundelkową (c) Glemp zbieranine. Wystaczy, że jeden z was da głos, a już do chóru dołączają się pozostali współbracia ze sfory tacy jak awe, raff czy ty.

--

Zahir

Data: 2010-08-23 19:38:50
Autor: ~heÂŽsk~
Hesk uprawia masochizm grupowy?
On Mon, 23 Aug 2010 08:50:30 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

[...]

 i po co im to powiedziles. zepsules mi swietna zabawe ;o))
 jak my teraz dokonczymy te badania ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-23 11:28:01
Autor: Hans Kloss
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
Nieustannie informuje kogo to ma w KF-u.
Interesujacy przypadek dla psychologa.

Bardzo sie mylisz- nie dla psychologa tylko dla psychiatry. Ale trzeba hienia usprawiedliwic, on ponoc produkuje sie na tej grupie bez przerwy od ponad 15 lat. Po takiej dawce odjebaloby chyba nawet swietemu.
J-23

Data: 2010-08-23 13:35:09
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4tm01$qdt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ciekawe, ciekawe. Koleś coraz bardziej mnie intryguje! Związał ręce kilku cwaniakom takim jak ty, awe, neko, razor, u2. Jeżeli się nie pojawia na psp wprost tęsknicie za nim bo tylko przy nim jesteście macho! A on z was się zwyczajnie nabija, drażni, zwodzi. Nawet całą swoją watahą nie dajecie mu rady! Ciekaw jestem co to za koleś albo kolesie. Tak sobie myslę czy aby to nie jeden z was. Wzajemnie się napędzacie. Ciekawe, ciekawe.

--

Zahir

Data: 2010-08-23 13:54:25
Autor: Hans Kloss
Zahir <sahibzahir@gmail.com> napisał(a):
Związał ręce kilku cwaniakom takim jak ty,
Cwaniaka to ty  siurku w majtkach meza sobie poszukaj.
J-23

Data: 2010-08-23 16:05:08
Autor: u2
W dniu 2010-08-22 23:22, Neko pisze:
Nieustannie informuje kogo to ma w KF-u.

To typowy objaw trollowania. Poczytaj sobie definicję trolla :)

Data: 2010-08-24 00:18:31
Autor: Jaksa
On Sun, 22 Aug 2010 23:22:28 +0200, Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:

[...]

Masochizm? No nie wiem, ja to widze raczej jak henio
sie obnaza, opuszcza swoje obsrane porcieta i wyjmuje
swojego przywiedlego kutasa a potem probuje go sobie
pocierac obiema rekami na grupie.

Tak to widze. Nieszczesny czlowieczek, ktoremu sie nie
wiedziec czemu wydaje ze kogos moze obchodzic jego opinia
na jakikolwiek temat.

Jeden wiecej polglowek grupowy i tyle. Nie czytam go
bo i po co. Henio to zero.

Jaksa

Data: 2010-08-24 10:25:40
Autor: Zahir

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vhwv85ly1j561patlantis...
[...]

Mam podobne zdanie tyle, że o tobie! Jesteś małą gnidą która jak na razie bezkarnie obraża żonę PREZYDENTA! Tak ŁACHU, żonę prezydenta, a nie pana Komorowskiego. Mam nadzieję, że ktoś w końcu dobierze ci się do skóry!

--

Zahir

Data: 2010-08-24 19:45:54
Autor: ~heÂŽsk~
Hesk uprawia masochizm grupowy?
On Tue, 24 Aug 2010 10:25:40 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

 [...]

> [...]

Mam podobne zdanie tyle, że o tobie! Jesteś małą gnidą która jak na razie bezkarnie obraża żonę PREZYDENTA! Tak ŁACHU, żonę prezydenta, a nie pana Komorowskiego. Mam nadzieję, że ktoś w końcu dobierze ci się do skóry!

 jaksa to smiec nie wart kopniecia. zakomplesiony nieudacznik zyciowy.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-26 09:52:44
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c738204$0$22795$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- --
zona prezydenta na twoje nieszczescie jest zwyczajna kuchta domowa - i jak tu rzadac od swiata powaznego traktowania Polski. Co prawda kiedys byla walesowa danusia ale ta choc prosta kobieta to jednak miala cos w sobie
awe

Data: 2010-08-26 12:05:46
Autor: Miglanc

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i5565f$kca$1news.onet.pl...

[...]

Chyba na twoje nieszczęście obwiesiu! Żona PREZYDENTA jest może i kuchtą ale to nie powód by takie miernoty jak ty, jkaksa czy raff ją obrażali! Co tam u prezesa PiS, ma już jakąś wybrankę serca?

--

Zahir

Data: 2010-08-27 17:30:20
Autor: =heÂŽsk=
awe dostaje baty!
On Fri, 27 Aug 2010 10:29:40 +0200, "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> zauwazylem, ze zakochaliscie sie z awe. chyba bez wzajemnosci ;o)))

Niemożliwe! To awe mnie kocha!? Och ja głupi, a jego zaloty wziąłem za prostactwo! Jakże mi przykro!

 wdziej zgrzebna kapote, glowke posyp popiolem i wypad na gosciniec!
 o zmilowanie prosic!  ;o)

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Hesk uprawia masochizm grupowy?