Hesk uprawia masochizm grupowy?

Data: 2010-08-22 21:26:32
Autor: Eulalia Browarek
Hesk uprawia masochizm grupowy?

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i4s4en$eij$1news.onet.pl...
Nieustannie informuje kogo to ma w KF-u.

Interesujacy przypadek dla psychologa.

Jesli kogos ignoruje, to przeciez nie pisze
nieustannie o nim.

Poza tym co to za wrzucanie do KF-u, skoro
i tak czytasz wszystkie wypowiedzi osob, ktore
niby tkwia w otchlani?

Po co takie zwracanie uwagi na siebie?

Zeby¶ zwrócił uwagę. A ponieważ zwróciłe¶ uwagę i gryzie Cię to, więc zadziałało. Hesk wygrywa ;)

Zennon

Data: 2010-08-22 23:51:09
Autor: raff
W dniu 2010-08-22 23:26, Eulalia Browarek pisze:
UĹĽytkownik "Neko"<miglce@_bez_spamu.wp.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

Zebyś zwrócił uwagę. A ponieważ zwróciłeś uwagę i gryzie Cię to, więc
zadziałało. Hesk wygrywa ;)

Zennon

Nasz domorosly psychiatra rozgryzl Heska.

Hesk wygrywa foremke i lopatki.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-22 21:59:13
Autor: Eulalia Browarek
Hesk uprawia masochizm grupowy?

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i4s64h$i0b$1news.onet.pl...
[...]

Raff, Twoja taktyka dwunastolatki, powiedzieć byle co, byle tylko mieć ostatnie słowo, nie jest jako¶ szczególnie wyrafinowana ;))) A potem się dziwisz, że l±dujesz u kogo¶ w killfilu i nikt nie chce z Tob± się bawić ;)))

Zennon

Data: 2010-08-23 00:17:57
Autor: raff
[...]

ostatnie słowo, nie jest jakoś szczególnie wyrafinowana ;))) A potem się
dziwisz, że lądujesz u kogoś w killfilu i nikt nie chce z Tobą się bawić
;)))

Zennon

Rozgryzles mnie.

O ty nasz psychiatro grupowy.

Bedziesz ministrem.

R.

Data: 2010-08-23 00:41:35
Autor: awe
Hesk uprawia masochizm grupowy?

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i4s7mq$ksd$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
boze to cale towarzystwo zenonkow hesko i chuj wie kogo jest tragiczne...szkoda czasu na te grupe
awe

Data: 2010-08-23 11:18:08
Autor: Eulalia Browarek
Hesk uprawia masochizm grupowy?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i4s92d$nfe$1news.onet.pl...

[...]

Wrzuć mnie do killfilea i będziesz miał spokój. To takie trudne dla Ciebie ? A może tak naprawde nie chcesz? Potrzebujesz biegać, szczekać, merdać ogonkiem, obsikiwać, obsrywać i podgryzać ;)))

Zennon

Data: 2010-08-23 13:24:21
Autor: raff
[...]

Zenek, rozgryz go. Ty nasz psychiatro grupowy. Ministrze Obrony in spe.

R.

Data: 2010-08-23 19:38:50
Autor: ~he®sk~
prostaczek awe dal glos
On Mon, 23 Aug 2010 11:18:08 +0000 (UTC), "Eulalia Browarek"
<tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

 [...]

> [...]

Wrzuć mnie do killfilea i będziesz miał spokój. To takie trudne dla Ciebie ? A może tak naprawde nie chcesz? Potrzebujesz biegać, szczekać, merdać ogonkiem, obsikiwać, obsrywać i podgryzać ;)))

 uwielbiaja jak im wale po sztachetach!  jakze wtedy zza plota ujadaja! ;o)))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-24 13:31:13
Autor: awe
prostaczek awe dal glos

Użytkownik "~heRsk~" <~e-super_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:59c5765dd2l6vlmbpd7fee831lvgb9fm4f4ax.com...
> [...]

A może tak naprawde nie chcesz? Potrzebujesz biegać, szczekać, merdać
ogonkiem, obsikiwać, obsrywać i podgryzać ;)))

-- -- -- -- -- -
hesk miales ty kiedys kobiete? odnosze wrazenie ze razem z zennonkiem kopulujecie od dawna
awe

Data: 2010-08-24 13:48:19
Autor: Zahir
prostaczek awe dal glos

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i50afg$172$1news.onet.pl...

> [...]

-- -- -- -- -- -
hesk miales ty kiedys kobiete? odnosze wrazenie ze razem z zennonkiem kopulujecie od dawna

Cos mi się kole¶ wydajesz, że uprawiasz seks na własn± rekę! Hihihihihiiiiii!

--

Zahir

Data: 2010-08-24 18:51:07
Autor: awe
prostaczek awe dal glos

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4c73b183$0$27043$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

awe

Cos mi się kole¶ wydajesz, że uprawiasz seks na własn± rekę! Hihihihihiiiiii!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
taki twoj swiat? biedny wspolczuje
awe

Data: 2010-08-24 19:45:55
Autor: ~he®sk~
prostaczek awe dal glos
On Tue, 24 Aug 2010 13:48:19 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]
> awe

Cos mi się kole¶ wydajesz, że uprawiasz seks na własn± rekę! Hihihihihiiiiii!

 na pewno. ;o))))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-25 00:16:58
Autor: awe
prostaczek awe dal glos

Użytkownik "~heRsk~" <~e-super_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:38187690jduoc8v80orhlmche3r90tdssc4ax.com...
wrote:

> [...]
> kopulujecie od dawna
> awe

Cos mi się kole¶ wydajesz, że uprawiasz seks na własn± rekę!

-- -- -- -- -- -- -- --
pewnie to o was hesk pisal. zaloze sie ze robicie to wspolnie na wyscigi kto pierwszy
awe

Data: 2010-08-24 13:30:08
Autor: awe
Hesk uprawia masochizm grupowy?

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:i4tldg$hf4$1tioat.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
killfile zakladalem jak bylem maly, wyroslem z tego glabie
awe

Data: 2010-08-23 19:38:50
Autor: ~he®sk~
masochizm grupowy PiS?
On Sun, 22 Aug 2010 21:26:32 +0000 (UTC), "Eulalia Browarek"
> [...]

> Po co takie zwracanie uwagi na siebie?

Zeby¶ zwrócił uwagę. A ponieważ zwróciłe¶ uwagę i gryzie Cię to, więc zadziałało. Hesk wygrywa ;)

 dziewczynki czekaja tylko na moj post by moc ujadac ;o)))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-26 09:48:55
Autor: awe
masochizm grupowy PiS?

Użytkownik "~heRsk~" <~e-super_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:a8c576hji926q46h4gshdhl16fvi0g7r1u4ax.com...
> [...]

zadziałało. Hesk wygrywa ;)

Zennon

dziewczynki czekaja tylko na moj post by moc ujadac ;o)))

hesk a ty to niby mezczyzna? pokaz zdjecie jaki z ciebie lamaga
awe

Data: 2010-08-26 12:04:11
Autor: Miglanc
masochizm grupowy PiS?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i555ub$jrf$1news.onet.pl...

> [...]

dziewczynki czekaja tylko na moj post by moc ujadac ;o)))

hesk a ty to niby mezczyzna? pokaz zdjecie jaki z ciebie lamaga

Ty chyba jeste¶ ¶lepy na każde oko! Nie widzisz, ze hersk cię olewa!? Ma cię w kf więc piszesz na Berdyczów! Co za jełop!

--

Zahir

Hesk uprawia masochizm grupowy?