Hesk uprawia masochizm grupowy?

Data: 2010-08-23 08:50:30
Autor: Zahir
Hesk uprawia masochizm grupowy?

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i4s4en$eij$1news.onet.pl...
Nieustannie informuje kogo to ma w KF-u.

Interesujacy przypadek dla psychologa.

Jesli kogos ignoruje, to przeciez nie pisze
nieustannie o nim.

Poza tym co to za wrzucanie do KF-u, skoro
i tak czytasz wszystkie wypowiedzi osob, ktore
niby tkwia w otchlani?

Po co takie zwracanie uwagi na siebie?

Oj neko, neko. Ty chyba niczego nie rozumiesz! Hersk was podpuszcza, a wy jak wataha wioskowych kundli ujadacie kiedy tylko pojawi sie na psp. Bez Herska nie macie racji bytu. Zauważyłem, że większość grupy ma was za pisowskich oszołomów. Tworzycie taką kundelkową (c) Glemp zbieranine. Wystaczy, że jeden z was da głos, a już do chóru dołączają się pozostali współbracia ze sfory tacy jak awe, raff czy ty.

--

Zahir

Data: 2010-08-23 19:38:50
Autor: ~heÂŽsk~
Hesk uprawia masochizm grupowy?
On Mon, 23 Aug 2010 08:50:30 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

[...]

 i po co im to powiedziles. zepsules mi swietna zabawe ;o))
 jak my teraz dokonczymy te badania ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Hesk uprawia masochizm grupowy?