Hesk uprawia masochizm grupowy?

Data: 2010-08-24 00:18:31
Autor: Jaksa
Hesk uprawia masochizm grupowy?
On Sun, 22 Aug 2010 23:22:28 +0200, Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:

Nieustannie informuje kogo to ma w KF-u.

Interesujacy przypadek dla psychologa.

Jesli kogos ignoruje, to przeciez nie pisze
nieustannie o nim.

Poza tym co to za wrzucanie do KF-u, skoro
i tak czytasz wszystkie wypowiedzi osob, ktore
niby tkwia w otchlani?

Po co takie zwracanie uwagi na siebie?

Masochizm? No nie wiem, ja to widze raczej jak henio
sie obnaza, opuszcza swoje obsrane porcieta i wyjmuje
swojego przywiedlego kutasa a potem probuje go sobie
pocierac obiema rekami na grupie.

Tak to widze. Nieszczesny czlowieczek, ktoremu sie nie
wiedziec czemu wydaje ze kogos moze obchodzic jego opinia
na jakikolwiek temat.

Jeden wiecej polglowek grupowy i tyle. Nie czytam go
bo i po co. Henio to zero.

Jaksa

Data: 2010-08-24 10:25:40
Autor: Zahir

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vhwv85ly1j561patlantis...
[...]

Mam podobne zdanie tyle, że o tobie! Jesteś małą gnidą która jak na razie bezkarnie obraża żonę PREZYDENTA! Tak ŁACHU, żonę prezydenta, a nie pana Komorowskiego. Mam nadzieję, że ktoś w końcu dobierze ci się do skóry!

--

Zahir

Data: 2010-08-24 19:45:54
Autor: ~heÂŽsk~
Hesk uprawia masochizm grupowy?
On Tue, 24 Aug 2010 10:25:40 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

 [...]

> [...]

Mam podobne zdanie tyle, że o tobie! Jesteś małą gnidą która jak na razie bezkarnie obraża żonę PREZYDENTA! Tak ŁACHU, żonę prezydenta, a nie pana Komorowskiego. Mam nadzieję, że ktoś w końcu dobierze ci się do skóry!

 jaksa to smiec nie wart kopniecia. zakomplesiony nieudacznik zyciowy.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-26 09:52:44
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c738204$0$22795$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- --
zona prezydenta na twoje nieszczescie jest zwyczajna kuchta domowa - i jak tu rzadac od swiata powaznego traktowania Polski. Co prawda kiedys byla walesowa danusia ale ta choc prosta kobieta to jednak miala cos w sobie
awe

Data: 2010-08-26 12:05:46
Autor: Miglanc

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i5565f$kca$1news.onet.pl...

[...]

Chyba na twoje nieszczęście obwiesiu! Żona PREZYDENTA jest może i kuchtą ale to nie powód by takie miernoty jak ty, jkaksa czy raff ją obrażali! Co tam u prezesa PiS, ma już jakąś wybrankę serca?

--

Zahir

Data: 2010-08-27 17:30:20
Autor: =heÂŽsk=
awe dostaje baty!
On Fri, 27 Aug 2010 10:29:40 +0200, "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> zauwazylem, ze zakochaliscie sie z awe. chyba bez wzajemnosci ;o)))

Niemożliwe! To awe mnie kocha!? Och ja głupi, a jego zaloty wziąłem za prostactwo! Jakże mi przykro!

 wdziej zgrzebna kapote, glowke posyp popiolem i wypad na gosciniec!
 o zmilowanie prosic!  ;o)

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Hesk uprawia masochizm grupowy?