Hestia AC

Data: 2011-09-08 20:56:52
Autor: kapec
Hestia AC

W skrócie żeby nie zanudzać

To ja w skrocie zeby nie zanudzac....
Sprawdzales w dniu ubezpieczenia ile faktycznie jest wart twoj woz? Zacierales rece, jak byl wart 18 a agent wycenil ci na 27? Warunki ubezpieczenia przeczytales? Ze zrozumieniem?
Ubezpieczalem kiedys multivana. Kosztowal mnie (sprowadzenie z niemiec, oplaty, rejestracja) jakies 68 tysi. Poszedlem ubezpieczac. Pani mowi ze ichnia wartosc to +- 50 tysi. Wiec ja mowie ze moj oryginal a nie jakis klepany blaszaka i przystanku autobusowego, pokazuje rachunek zakupu. Pani mowi ze jak chce, to moge nawet na 100 tysi ubezpieczyc, nie ma problemu, ale od razu pokazala mi OWU, w ktorych jak byk bylo napisane, ze wyplata w wartosci z dnia wypadku bedzie. No chyba ze wykupie jakas dodatkowa opcje ze nie traci na wartosci przez caly okres trwania ubezpieczenia. Aaa... jest szczegol. Jak pan przyniesie opinie rzeczoznawcy, ze panski woz jest wart wiecej to ubezpieczymy na wiecej i jak bedzie ta opcja ze sztywna wartoscia to tak w razie czego wyplaca.
Opinie zrobilem. Wycenil na 75 tysi bodajze. Tak tez ubezpieczylem.
W tym samym czasie kumpel, co mial rok starszego i ze slabszym silnikiem i wyposazeniem ubezpieczyl swojego na..... 83 tysie ;) Oczywiscie OWU nie przeczytal i agent o wyplacie w wartosci z dnia szkody przez zapomnienie mu nie powiedzial.
Juz dawno wyszedlem z zalozenia ze jak oni nas tak my ich. Nie dajmy sie w duuupe ladowac.
kapec

Data: 2011-09-09 02:14:10
Autor: grzech
Hestia AC
Sprawdzales w dniu ubezpieczenia ile faktycznie jest wart twoj woz? Zacierales
rece, jak byl wart 18 a agent wycenil ci na 27?

Zawyżając, radzę dopłacić do gwarancji stałej kwoty z dnia zawierania
umowy, w razie szkody i po problemie:)

grzech
nyska

Hestia AC