Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Heterofobia, czyli o społecznym terrorze homose ksualizmu= glosuj na POmyje bedzie wiecej takich poprawnosci politycznej ktora reprezentuje POmyje

Data: 2010-01-20 14:45:21
Autor: basia@sbcglobal.net
Heterofobia, czyli o społecznym terrorze homose ksualizmu= glosuj na POmyje bedzie wiecej takich poprawnosci politycznej ktora reprezentuje POmyje
On Jan 20, 7:52 am, Tomaszek <tomaszek1...@onet.pl> wrote:

Homozjeby często podnoszą taką kwestię, że normalni ludzie się ich boją,
bo ich nie znają. Nie biorą jednak pod uwagę, że się ich po prostu
brzydzą, zwyczajnie w świecie brzydzą. Jest to odruch bezwarunkowy,
niezależny od człowieka. Tego odruchu nie pokona żadna propaganda, żadne
akcje informacyjne itp. itd. Odruchu wymiotnego na widok zboczeńca nie
można opanować.

Gdy bylam mala i pewnego dnia starsza siostra
powiedziala mi co Tatus dokladnie robi z Mama
w sypialni, pamietam ze nie moglam bardzo bardzo
dlugo powstrzymac swojego obrzydzenia.

Innymi slowy to nie sa takie proste sprawy, panie Tomaszku.

Basia

Data: 2010-01-20 15:42:50
Autor: basia@sbcglobal.net
On Jan 20, 2:45 pm, "ba...@sbcglobal.net" <abjj...@sbcglobal.net>
wrote:
> [...]

Gdy bylam mala i pewnego dnia starsza siostra
powiedziala mi co Tatus dokladnie robi z Mama
w sypialni, pamietam ze nie moglam bardzo bardzo

Patrzac sie na ojca niczym na zboczenca,
zapomnialam dodac.

Data: 2010-01-21 00:43:00
Autor: boukun

Użytkownik "basia@sbcglobal.net" <abjjkst@sbcglobal.net> napisał w wiadomości news:693d7d29-78ad-44f5-bc57-9f1f68c970d1u41g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Pan Wojciech Panie Galiński całkiem trafnie to ocenił:

Biedne dziecko.
Ale jakbym mial mame z zarostem i jajami
miedzy nogami to tez bym sie brzydzil.
TFU!
                        wk