"Hey Jude"

Data: 2011-07-05 15:52:25
Autor: cirrus
"Hey Jude"
# Nie czuję się "Polskim świnio-bydłem", nie czuję się obywatelem "Polski-dziwki". Jestem dumny, że jestem obywatelem Polski, kraju wolnego i demokratycznego - pisze były senator Andrzej Łuczycki po decyzji prokuratury umarzającej sprawę obraźliwych wpisów na forum i apeluje do prezydenta o wyciągnięcie konsekwencji wobec ich autora

 W sobotę przeczytałem artykuł w Gazecie Wyborczej "Sprawa obraźliwych wpisów "zbforjude" umorzona" i nie mogę w dalszym ciągu w to co przeczytałem uwierzyć. Nie mogę uwierzyć, że reprezentując takie poglądy można być bezkarnym. Nie mogę uwierzyć, że reprezentując takie poglądy można być pracownikiem miejskiej placówki. Nie mogę uwierzyć.

 Może panu prokuratorowi problem czyni rozszyfrowanie "zbforjude"? "Cyklon B dla Żydów" bo tak trzeba rozszyfrować skrót, którym podpisywał się "pracownik jednej z instytucji samorządowych" to plugastwo! Jak w moim, naszym kraju można bezkarnie wzywać do morderstwa? Jak można bezkarnie prezentować nazistowskie hasła? Nie potrafię tego zrozumieć.
Nie czuję się "Polskim świnio-bydłem", nie czuję się obywatelem "Polski-dziwki". Jestem dumny, że jestem obywatelem Polski, kraju wolnego i demokratycznego. Kraju, który od kilku dni przewodzi Unii Europejskiej. Kraju, który z roku na rok dzięki naszej ciężkiej pracy jest coraz zamożniejszy. Kraju, w którym możemy się różnić, czasami w sprawach zasadniczych, ale kraju w którym powinniśmy dyskutować, rozmawiać, spierać się mając na celu dobro naszej Ojczyzny.

 Ja w odróżnieniu od, "pracownika jednej z instytucji samorządowych", nie oceniam ludzi na podstawie narodowości, religii czy rasy. Oceniam ludzi na podstawie ich czynów. Pański pracownik posługuje się plugawym językiem nienawiści. Wstydzę się za pana pracownika, jako Polak.

 "Hey Jude" piękna piosenka pocieszenia skomponowana przez Paula McCartneya kojarzy się autorowi wpisów z mordem. "Cyklon B dla Żydów" - "to podpis absolutnie nieprzemyślany, przypadkowy nie związany z ideologią nazistowską" - tak czytam w uzasadnieniu prokuratury. Ten pracownik jednej z instytucji samorządowych tłumaczy się swoją głupotą. Nie mogę w to uwierzyć. Naprawdę nie mogę.

 Panie Prezydencie!

 Osoba, która w ten haniebny sposób "reklamuje" nasze miasto jest Pana pracownikiem. Dziwię się, że chce Pan z kimś takim pracować.

 W tej spawie nie można milczeć! #
Ze strony:
http://tiny.pl/hf8k8

--
stevep

Data: 2011-07-05 20:07:20
Autor: Leprechaun
"Hey Jude"

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iuv4ut$ing$1news.vectranet.pl...
[...]

Trzeba zniszczyć tą zarazę zanim się rozpleniła!

BomBel

"Hey Jude"