Heyah - 25 gr/min

Data: 2009-03-16 15:28:39
Autor: KuFeL
Heyah - 25 gr/min
ponoc nizej juz jest na granicy oplacalnosci...

do play oczywiscie wiecej czyli 68 gr/min

no i SMSy po 15 gr a nie 9 jak w Play

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-03-16 15:32:51
Autor: Tony
Heyah - 25 gr/min
Dnia Mon, 16 Mar 2009 15:28:39 +0100, KuFeL napisał(a):

ponoc nizej juz jest na granicy oplacalnosci...

No i podstrona z tą ofertą im nie działa:
http://heyah.pl/taniej_do_wszystkich
DB Error: extension not found

Data: 2009-03-16 15:55:37
Autor: Tony
Heyah - 25 gr/min
Dnia Mon, 16 Mar 2009 15:32:51 +0100, Tony napisał(a):

Dnia Mon, 16 Mar 2009 15:28:39 +0100, KuFeL napisał(a):

ponoc nizej juz jest na granicy oplacalnosci...

No i podstrona z tą ofertą im nie działa:
http://heyah.pl/taniej_do_wszystkich
DB Error: extension not found

Wciąż się nie otwiera. Swoją drogą nie opłacił się Playowi wcześniejszy
wyciek tej informacji do mediów. Heyah udało się utrzymać tajemnicę do
końca i teraz nie będzie już efektu zaskoczenia, na który pewnie liczył
Play uruchamiając kampanię reklamową.

Może się tu sprawdzić powiedzenie: gdzie dwóch się bije tam trzeci
korzysta. Gdy klienci zobaczą 2 te nowe oferty jednocześnie, to może
pomyślą, że poczekajmy jeszcze trochę, aż włączą się do gry kolejni
operatorzy. Swoją drogą Heayh należy do Ery, Play bazuje na nadajnikach
Plusa, więc zatrząść rynkiem może już chyba tylko Orange. To jednak mało
prawdopodobne, pamiętając jak wycofani są francuscy właściciele tej marki
na przykładzie wejścia na polski rynek z ofertą Orange na kartę, która w
środowisku została wręcz wyśmiana.

Ciekawe, czy będzie to podobna rewolucja do tej, którą zapoczątkowało
wejście Play. Wtedy np. Idea Pop (gdzie miałem telefon) zwlekała kilka
miesięcy z wprowadzeniem nowej, prawdziwie konkurencyjnej wobec Heyah
oferty.

Wasze zdrowie!
Tony

Data: 2009-03-16 17:12:02
Autor: Boombastic
Heyah - 25 gr/min
[...]

Tak, tak, czekaj do usranej śmierci. Jakoś Play od dawna ma atrakcyjne oferty i konkurencja jakoś nie rzuca się z kontrofertami.

Data: 2009-03-18 00:00:19
Autor: Maniek4
Heyah - 25 gr/min

Użytkownik "Boombastic" <boombasticNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:49be7a6e$0$29456

Tak, tak, czekaj do usranej śmierci. Jakoś Play od dawna ma atrakcyjne oferty i konkurencja jakoś nie rzuca się z kontrofertami.

Poczekamy zobaczymy, czy nie bedziemy zegnac Playa.

Pozdro.. TK

Data: 2009-03-16 16:22:39
Autor: perszing
Heyah - 25 gr/min
KuFeL pisze:
ponoc nizej juz jest na granicy oplacalnosci...

do play oczywiscie wiecej czyli 68 gr/min

no i SMSy po 15 gr a nie 9 jak w Play

Zapomniales dodac ze w Heyah trzeba spelnic specjalne warunki.

Plaj ma lepsza oferte i trzymam kciuki, zeby udalo mu sie nia skutecznie napsuc krwi pozostalej trojce.

--

www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2009-03-16 09:14:48
Autor: BearBag
Heyah - 25 gr/min

> no i SMSy po 15 gr a nie 9 jak w Play

Zapomniales dodac ze w Heyah trzeba spelnic specjalne warunki.

jakie warunki? 5.9zl ? to dosc niewiele bo jednorazowa oplata a potem
juz bez ograniczen 25gr/min do wszystkich. Ewentualnie doladowac za
50zl i bezpatnie wykupic ta promocje. Jedyny plus playa to to że do
playa tez jest te 29gr. Tak czy siak jeszcze stosunkowo niewiele osob
na rynku ma playa wiec nie jest to duza wada.

Data: 2009-03-17 04:32:53
Autor: Jacek Erazmus
Heyah - 25 gr/min
On 16 Mar, 17:14, BearBag <cactu...@gmail.com> wrote:

> [...]

playa tez jest te 29gr. Tak czy siak jeszcze stosunkowo niewiele osob
na rynku ma playa wiec nie jest to duza wada.

Do końca roku Play chcę mieć 3 miliony aktywnych kart i myślę że to
jest realne.
Wśród moich znajomych jest już coraz więcej osób które ma Play  gdy
rok temu była to jedna osoba.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-03-16 17:58:54
Autor: Boombastic
Heyah - 25 gr/min
[...]

Play chce mieć do końca roku 3 mln użytkowników. I na dodatek wielu przenosi swój numer, więc tak naprawdę nie wiesz do jakiej sieci dzwonisz.

Data: 2009-03-16 18:29:06
Autor: perszing
Heyah - 25 gr/min
BearBag pisze:
[...]

Alez oczywiscie, ze jest to wada i to OGROMNA. Bo musisz pamietac kiedy pakiet sie konczy to po pierwsze, a po drugie do PLAY jest drozej i to znacznie. Wiec w sumie oferta Heyah ma dwie duze wady (minimum).

Zapomnialbym jeszcze o trzeciej jakze waznej wadzie Heyah, ktora jest waznosc konta na polaczenia wychodzace. W Play jedne doladowanie dowolna kwota zapewnia powyzsze na caly rok, w heyah trzeba rocznie wydac minimum 200 zlotych. A po czwarte jakosc polaczen w Erze/heyah jest obecnie na niezadowalajacym (miernym) poziomie.

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2009-03-16 14:18:16
Autor: BearBag
Heyah - 25 gr/min

Alez oczywiscie, ze jest to wada i to OGROMNA. Bo musisz pamietac kiedy
pakiet sie konczy to po pierwsze,

jaki pakiet? kupujesz raz i masz go do odwolania promocji.

Zapomnialbym jeszcze o trzeciej jakze waznej wadzie Heyah, ktora jest
waznosc konta na polaczenia wychodzace.

jesli telefonu uzywasz a nie trzymasz jako ozdobe to nie ma szans
zebys nie wygadal tych 20zl na miesiac

A po czwarte jakosc polaczen w Erze/heyah jest
obecnie na niezadowalajacym (miernym) poziomie.

kolejna bujda rozpowszechniana w internecie, przez 10 lat nigdy nie
mialem klopotu (pisze o Erze)

Data: 2009-03-16 22:25:46
Autor: GiZmo
Heyah - 25 gr/min
BearBag pisze:
Alez oczywiscie, ze jest to wada i to OGROMNA. Bo musisz pamietac kiedy
pakiet sie konczy to po pierwsze,

jaki pakiet? kupujesz raz i masz go do odwolania promocji.

Widać byłeś na wagarach jak przerabialiście czytanie ze zrozumieniem albo dałeś się nabrać na marketingową papkę.

Cytat z regulaminu:

"Warunkiem aktywacji jest zakup wybranej usługi za 5,90zł brutto lub jednorazowe doładowanie konta za minimum 50 zł brutto wraz z bezpłatną aktywacją w terminie 7 dni od doładowania w sposób opisany w niniejszym Regulaminie. Usługa jest aktywna 30 dni."

Tak więc musisz co miesiąc doładować konto za 50zł albo zapłacić 5,90zł.

http://heyah.pl/taniej_do_wszystkich

Data: 2009-03-16 14:57:34
Autor: BearBag
Heyah - 25 gr/min

[...]

a w takim razie oferta gorsza od Playa bo trzeba wygadasz ponad
100minut na miesiac zeby zejsc do poziomu 30gr/min a to juz sporo.

Data: 2009-03-17 00:16:34
Autor: perszing
Heyah - 25 gr/min
BearBag pisze:

kolejna bujda rozpowszechniana w internecie, przez 10 lat nigdy nie
mialem klopotu (pisze o Erze)

Z cala odpowiedzialnoscia napisalem to jako obecny uzytkownik Ery/heyah. Z rok temu notorycznym problemem w Erze bylo przeciazenie sieci tzn. czesto przy probie zadzwonienia do kogos slychac bylo w sluchawce krotkie trzy sygnaly, a na wyswietlaczu pojawial sie komunikat siec/usluga niedostepna (patrz archiwum grupy). Teraz takich problemow juz nie ma, ale za to czesto sa BARDZO NIEPRZYJEMNE trzaski, piski, buczenia itp. i nie jest to zepsuty telefon, bo spotkalem sie z tym na roznych aparatach.

Ostatnio korzystalem (a w zasadzie probowalem korzystac) z internetu z heyah i jestem rowniez zawiedziony. Transmisja czesto sie wiesza i trzeba wymuszac ponowne polaczenie. Co ciekawe przy zwisie trasmisji na polaczeniu VNC nie da sie ponownie polaczyc z serwerem (VNC). Nie wiem czy to kwestia zasiegu ale z iplusem/simplusem, ktory ma ledwie kreseczke zasiegu wiecej, takich problemow nie ma.

Na koniec jeszcze dodam, ze aktywacja GPRS'u w Heyah jest masakryczna. Trzeba wyslac smsa, z telefonu, ktory potrafi rozpoznac siec. Jak sprobujesz wyslac smsa z modemu, lub nietypowego aparatu to zapomnij o udanej aktywacji. Byc moze ja cos zle robie, ale w PLUSIE GPRS sie aktywuje PROSTO!

Nie wiem jak jest teraz, ale jeszcze niedawno w Erze, zeby miec internet to trzeba bylo wydac odpowiednie polecenia inicjujace modem. W plusie czegos takiego nie bylo!

p.

Data: 2009-03-17 08:33:45
Autor: Szop
Heyah - 25 gr/min
jesli telefonu uzywasz a nie trzymasz jako ozdobe to nie ma szans
zebys nie wygadal tych 20zl na miesiac

wiecej niz 20

Data: 2009-03-16 18:32:02
Autor: Titus Atomicus
Heyah - 25 gr/min
In article <gplqjn$knc$1@news.onet.pl>,
 perszing <marcin-kowalik@wp.pl.pl> wrote:

KuFeL pisze:
> ponoc nizej juz jest na granicy oplacalnosci...

Zapomniales dodac ze w Heyah trzeba spelnic specjalne warunki.

Jakie specjalne warunki?

TA

Data: 2009-03-16 16:48:04
Autor: Lewis
Heyah - 25 gr/min

ponoc nizej juz jest na granicy oplacalnosci...

do play oczywiscie wiecej czyli 68 gr/min

no i SMSy po 15 gr a nie 9 jak w Play

Dupa ta cała hoojniah mam tam telefon od chyba 4 lat jakoś tak konserwatywnie udało mi się wytrzymac a zawsze jak już byłem gotów się przenieść wprowadzali jakieś nowinki.
Ale teraz to już mnie nie zatrzymają, wymyslili multipakiety gdzie musze zastanawiać się jaki wybrac i pamietać co miesiąc o aktywowaniu jakimś kodem danego pakietu, niech się dymają, nie po to mam telefon zeby co miesiąc przeglądać cennik i wymyślać co aktywować i szukać tych durnych kodów, tylko po to zeby miec proste zasady tyle minuta tyle sms bez żadnych aktywacji pakietów.

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
revetec... the engine of tomorrow

Data: 2009-03-17 09:47:26
Autor: Mateusz Kosibowicz
Heyah - 25 gr/min
On Mon, 16 Mar 2009 15:28:39 +0100, KuFeL wrote:

ponoc nizej juz jest na granicy oplacalnosci...

do play oczywiscie wiecej czyli 68 gr/min

no i SMSy po 15 gr a nie 9 jak w Play

Heyah wygrywa stawkami za transmisje danych (w playu internet dużo droższy z tego co widzę) oraz cenami za połączenia do krajów UE.

Jeśli ktoś już ma Heyah to chyba nie ma potrzeby rozważać zmiany operatora, ale w ogólnym odczuciu oferta Playa trochę lepsza (gdyby jeszcze ten nieszczęsny internet był w cenie 2gr/100kb...).

BTW. Ma ktoś pomysł w jaki sensowny sposób opróżnić konto TakTaka? :)

--
Pozdrawiam, Mateusz

Data: 2009-03-17 03:44:08
Autor: BearBag
Heyah - 25 gr/min

BTW. Ma ktoś pomysł w jaki sensowny sposób opróżnić konto TakTaka? :)

Mysle ze maksymalnie w ciagu 2-3 tygodni, zeby zatrzymac ludzi beda
musieli wypuscic swoja nowa oferte. Pewnie bardzo podobna do playa
jesli chodzi o stawki za min. Zawsze bylo tak ze heyah miala cos
nowego pierwsza a za jakis czas taktak nadganial. Nie warto chyba
wywalac simow taktaka z stanem konta ponad 200zl :)

Data: 2009-03-17 11:48:18
Autor: Liwiusz
Heyah - 25 gr/min
BearBag pisze:
[...]

   Ciekawe, czy teraz znów zostawią tak tak fonowców w starej taryfie (to tak przy okazji pytań "czy warto wejść w tak tak fona").

--
Liwiusz

Data: 2009-03-17 12:14:46
Autor: perszing
Heyah - 25 gr/min
BearBag pisze:
[...]

A bylo sie napalac na podwojne doladowanie? Trzeba bylo doladowac za tyle kasy ile wykorzystasz w ciagu kilku miesiecy, a nie napychac ile sie da. Niestety jestes ofiara marketingu Ery. Inaczej mowiac wcisneli Ci cos czego nie potrzebujesz.

--
www.ogloszenia.tarnow.pl

Data: 2009-03-17 04:37:50
Autor: BearBag
Heyah - 25 gr/min

[...]

przeciez ta kasa mi nigdy nie przepadnie wiec czego mam zalowac? ok
15gr/min do ery i na stacjonarne ? To 90% moich polaczen.
Wliczajac podwojne doladowanie stawka poza siec wynosi mnie ponizej
30gr/min wiec tak jak teraz w PLAY FRESH.

Data: 2009-03-17 21:59:14
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Heyah - 25 gr/min
perszing wrote:

[...]

Przy podwójnym doładowaniu, odpowiednio długim stażu (powyżej 8 miesięcy) i umiejętnym żonglowaniu erajednostkami, rzeczywisty koszt minuty rozmowy powinien być dużo mniejszy, niż w każdej innej ofercie.
Oczywiście nie uwzgędniam tu ekstremistów, np. dzwoniących z taktaka do playa ;)

M.

Data: 2009-03-18 06:54:17
Autor: Błażej
Heyah - 25 gr/min
[...]

Szkoda tylko, że tyle trzeba się z tym bawić.

Zamiast podwójnego - 50% obniżka,
Zamiast terminowych - obniżka,
Zamiast erajednostek - taniej w sieci,

Ale powyższe chyba by się nie sprzedało, zbyt duże wyzwanie dla marketingu.

Poza tym jest ok - tylko należy pamiętać, że się ważność konta kończy, że terminowych, że brakuje erajednostek na SMS itp.

Pozdrawiam.

Data: 2009-03-18 07:06:12
Autor: perszing
Heyah - 25 gr/min

[...]

Takie cos nie ma prawa zycia, bo bez promocji nie mogliby "kasowac" mniej zorientowanych uzytkownikow typu babcie i dziadkow itd.

p.

Data: 2009-03-17 12:17:17
Autor: perszing
Heyah - 25 gr/min
Mateusz Kosibowicz pisze:

Heyah wygrywa stawkami za transmisje danych (w playu internet duşo droşszy z tego co widz�) oraz cenami za po��czenia do krajów UE.

Robisz ludziom wode z mozgu. Tani internet w Heyah jest w taryfie rownej, a te nowe tanie minuty sa w taryfie multipakiet. Wiec albo sie korzysta z tego, albo z tamtego, wiec Heyah nie jest taka fajna.

p.

Data: 2009-03-17 11:31:28
Autor: Mateusz Kosibowicz
Heyah - 25 gr/min
On Tue, 17 Mar 2009 12:17:17 +0100, perszing wrote:

Robisz ludziom wode z mozgu. Tani internet w Heyah jest w taryfie
rownej, a te nowe tanie minuty sa w taryfie multipakiet. Wiec albo sie
korzysta z tego, albo z tamtego, wiec Heyah nie jest taka fajna.

W takim razie przepraszam. Nie jest taka dobra to oferta jednak :)
Kilka razy zdarzyło mi się używać w sytuacjach awaryjnych Heyah, właśnie tej "równej taryfy" - tylko ze względu na internet w dobrej cenie. W TT niestety stawki za internet są koszmarnie wysokie.

--
Pozdrawiam, Mateusz

Data: 2009-03-17 12:37:01
Autor: perszing
Heyah - 25 gr/min
Mateusz Kosibowicz pisze:

W takim razie przepraszam. Nie jest taka dobra to oferta jednak :)
Kilka razy zdarzy�o mi si� uşywa� w sytuacjach awaryjnych Heyah, w�a�nie tej "równej taryfy" - tylko ze wzgl�du na internet w dobrej cenie. W TT niestety stawki za internet s� koszmarnie wysokie.

Najpierw sprawdz co wypisujesz, bo jeszcze ktos pomysli, ze Ci era placi za zachwalanie oferty.

p.

Data: 2009-03-17 11:55:53
Autor: wasa20
Heyah - 25 gr/min

Gwoli ścisłości:

W Play jest nowa taryfa, w Heyah to obniżka ceny w istniejacym już wcześniej
pakiecie (było 40 gr do wszystkich). Dobry , szybki ruch. Jednak prawdziwa
odpowiedź to będzie nowa taryfa, gdzie będa mogli zmienić inne stawki. Jak tak
zrobią , to będzie dobrze.

Niebawem Mix Heyah wchodzi , a ten segment ostatnio zaniedbywany przez
operatorów. Jak dadzą net i międzynarodowe z Równej i minuty około 30 groszy,
to będą liderem Mixa

--

Heyah - 25 gr/min