Heyah - 25 gr/min

Data: 2009-03-16 16:48:04
Autor: Lewis
Heyah - 25 gr/min

ponoc nizej juz jest na granicy oplacalnosci...

do play oczywiscie wiecej czyli 68 gr/min

no i SMSy po 15 gr a nie 9 jak w Play

Dupa ta cała hoojniah mam tam telefon od chyba 4 lat jakoś tak konserwatywnie udało mi się wytrzymac a zawsze jak już byłem gotów się przenieść wprowadzali jakieś nowinki.
Ale teraz to już mnie nie zatrzymają, wymyslili multipakiety gdzie musze zastanawiać się jaki wybrac i pamietać co miesiąc o aktywowaniu jakimś kodem danego pakietu, niech się dymają, nie po to mam telefon zeby co miesiąc przeglądać cennik i wymyślać co aktywować i szukać tych durnych kodów, tylko po to zeby miec proste zasady tyle minuta tyle sms bez żadnych aktywacji pakietów.

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
revetec... the engine of tomorrow