Heyah - JAK WYLACZYC SMART-G "NA DOBRE"?????????

Data: 2015-10-07 12:50:05
Autor: Oje Ejo
Heyah - JAK WYLACZYC SMART-G "NA DOBRE"?????????
Wlasnie kupilam starter Heyah "na karte", pisze na opakowaniu, ze "pakiet SMART L aktywuje sie automatycznie".
Problem w tym, ze ja NIE CHCE zadnego pakietu SMART, nie potrzebuje zadnego internetu w telefonie, potrzebuje Heyah tylko do rozmow na prosciutkim telefonie (bez inetu).

JAK WYLACZYC TOTO SMARTL???
Poniewaz inaczej, wiadomo: jak doladuje za 20zl to pakiet aktywuje sie (automatycznie) i ZJE mi 19zl na internet ktorego nie chce!

Jaka to taryfa i jak to sprawdzic? Prawdopodobnie ta najnowsza czyli "Taryfa Dniowka ze SMART" - wiec jak MIGROWAC do taryfy np. NowaHeyah?

Heyah - JAK WYLACZYC SMART-G "NA DOBRE"?????????