Heyah - Oferta Świąteczna - jakiś haczyk???

Data: 2010-12-05 12:22:49
Autor: Xian Mi Mao
Heyah - Oferta Świąteczna - jakiś haczyk???
30 listopada dostałem SMS, że jak do 5 grudnia wygadam za 25 zł i
doładuję to to doładowanie zostanie podwojone. Tak zrobiłem,
doładowałem za 150zł i otrzymałem SMS, że dostanę te "drugie" 150zł po
4 stycznia.
Rybka w sumie bo i tak przez miesiąc tego nie wygadam, ale trochę mnie
to dziwi... dlaczego dopiero w styczniu? Co z tego ma operator Heyah?
Chyba, że gdzieś tkwi haczyk?

Data: 2010-12-06 12:11:48
Autor: SDD

Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisał w wiadomości news:b49c4979-c650-4653-94ba-c7f2a96f2350fj16g2000vbb.googlegroups.com...

Rybka w sumie bo i tak przez miesiąc tego nie wygadam, ale trochę mnie
to dziwi... dlaczego dopiero w styczniu? Co z tego ma operator Heyah?
Chyba, że gdzieś tkwi haczyk?

Cala oferta Heyah to jden wielki haczyk.
I tak, ze nie kazali Ci jeszcze odtanczyc skocznego obertaasa, jako niezbedny warunek podwojenia.
Moze w styczniu bedzie kolejna superpromocja i mysla , ze znow im doladujesz.
Pozniej na grupach beda lamenty "mam 500 zl na koncie w Heyah, jako odzyskac choc czesc, pomocyyy!!!!!".

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-12-06 07:59:38
Autor: Xian Mi Mao
On 6 Gru, 12:11, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
U ytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi....@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:b49c4979-c650-4653-94ba-c7f2a96f2350fj16g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]
>Chyba, e gdzie tkwi haczyk?

Cala oferta Heyah to jden wielki haczyk.
I tak, ze nie kazali Ci jeszcze odtanczyc skocznego obertaasa, jako

Przesadzasz chyba troszeczke, bywaly juz dalece bardziej wkurzajace
"promocje" w roznych sieciach. Tez mnie irytuja roznorodne propozycje
w poszczegolnych sieciach, kiedy malym druczkiem wychodzi kompletnie
co innego niz zdrowy rozsadek kazal przyjac z ogloszen i reklam...
Tylko, ze akurat ten warunek podwojenia w Heyah jakos mnie nie drazni
za specjalnie, pod warunkiem, ze Heyah sie wywiaze z tego co
wyspecyfikowala w warunkach tej promocji...
Dotychczas bywalo raczej spoko z Heyah. To z innymi siecimi miewalem
problemy, chcesz tutaj ich czarny ranking? ;)

Moze w styczniu bedzie kolejna superpromocja i mysla , ze znow im
doladujesz.
Pozniej na grupach beda lamenty "mam 500 zl na koncie w Heyah, jako odzyskac
choc czesc, pomocyyy!!!!!".

Myslisz, ze nie przeleja tych pieniedzy w styczniu jak zadeklarowali w
SMS?

Data: 2010-12-06 18:35:14
Autor: SDD
Heyah - Oferta Swiateczna - jakis haczyk???

Uzytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisal w wiadomosci news:cef743e2-b1a4-4430-8a7a-a4d853458247g26g2000vba.googlegroups.com...

Myslisz, ze nie przeleja tych pieniedzy w styczniu jak zadeklarowali w
SMS?

Dlaczego?
Mysle, ze przeleja. Ale w miedzyczasie wymysla jakis kolejny "wabik" :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-12-07 01:18:38
Autor: Xian Mi Mao
On Dec 6, 6:35 pm, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
Uzytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi....@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:cef743e2-b1a4-4430-8a7a-a4d853458247g26g2000vba.googlegroups.com...

> Myslisz, ze nie przeleja tych pieniedzy w styczniu jak zadeklarowali w
> SMS?

Dlaczego?
Mysle, ze przeleja. Ale w miedzyczasie wymysla jakis kolejny "wabik" :)

Wabik czy haczyk?
Bo jak wabik to rozumiem, że nie ma przymusu...

Data: 2010-12-06 14:51:15
Autor: neoniusz
W dniu 10-12-06 12:11, SDD pisze:
Pozniej na grupach beda lamenty "mam 500 zl na koncie w Heyah, jako odzyskac
choc czesc, pomocyyy!!!!!".

Ale to nie jest tylko promocja Heyah. W tak taku jest to samo.

Heyah - Oferta Świąteczna - jakiś haczyk???