Heyah i fajna awaria

Data: 2009-11-18 19:47:15
Autor: Krzysztof 45
Heyah i fajna awaria
Od kilkunastu minut dzwoniąc wewnątrz sieci do znajomych,
połączenia kierowane są do innych obcych numerów.
Odzywają sie obce osoby zdziwione tymi połączeniami,
potwierdzające że też maja taki problem.
Lub odbiera mój znajomy, a na linii jest jeszcze jedna osoba.
Zadzwoniłem do konsultanta, wiec maja jakąś awarię która
może potrwać 72 godz.
Operator zwrócił mi 3zł za lipne połączenia.

Z czymś takim jeszcze sie nigdy nie spotkałem.
--
Krzysiek

Data: 2009-11-18 23:10:27
Autor: sunwick
Heyah i fajna awaria
a próbowałeś sam do siebie dzwonić?

Z czymś takim jeszcze sie nigdy nie spotkałem.

a ja i owszem, tyle że w TP w polowie lat 90-tych :)
gdzieś ktoś źle pokrosował i to całą serię numerków na 1 centrali
(10.000) i się narobiło, wówczas zadzowniłem pod swój numer i
powiedziałem żeby też składali reklamacje :)

Heyah i fajna awaria